Cyclus na pilgebruik... Zucht..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soof87, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dus voordat je de pil slikte moest je soms 5 maanden wachten op een menstruatie? Ben je wel eens naar een huisarts geweest?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ja soms duurde het 5 weken, soms 5 maanden.
    Nee nooit mee naar de huisarts geweest. Ik was toen een jaar of 13/14, dus er nooit iets achter gezocht. Heb toen wel de pil gekregen omdat ik het zo vervelend vond dat ik niet wist wanneer ik het kon verwachten. Verder vloeide ik ook mega en viel ik regelmatig flauw destijds. Had ik met pil dus geen last meer van.
    Als dit fenomeen zich nu weer voor doet en na een aantal maanden nog steeds niet normaal is zal ik zeker langsgaan.

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die van de action.

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik zat van 14 tot 21 jaar aan de pil en ik ben direct zwanger geraakt, wel met een cyclus van 35 dagen (late eisprong)

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 25. Dus ik ben inmiddels jaartje of 12 aan de pil geweest. Ik hoop dat het bij ons ook voorspoedig verloopt. Maar je weet het nooit..

6. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik hoop het ook voor jullie! Toen ik 18 was ging ik ook van de pil, alleen na 3 maanden werd ik niet ongesteld en ik ging weer aan de pil. Nu opeens moest ik van de pil af door overmatig eczeem door de pil en het was raak.

7. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oh fijn zeg!
    Ik heb alleen maar negatieve ovulatietesten en vandaag dag 73 dus ik ga zeker over de 87 heen :(

8. Homeland

Was helemaal vergeten te reageren maar fijn dat je nu weer verder kan naar de volgende ronde en hopelijk raak :)

9. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Balen zeg! Kan het ook zijn dat je geen ei hebt of krijgt? Ik heb geen idee hoor. Hoop het in ieder geval niet voor je! Ik zie dat het je langste cyclus tot nu is?

Frusterend! Ik zei al tegen mijn man.. nu ben ik zo blij dat ik ongi ben, maar de volgende keren die gaan komen zal dat absoluut niet zo zijn (aangezien we nu van "start" gaan..) vreemd eigenlijk!

10. Homeland

Heb idd nog geen ei gehad. Ovulatietesten zijn nog steeds negatief. Het is idd mijn langste cyclus ooit en dacht eerst dat het door een aantal stresspunten kwam maar die zijn nu ook bijna van de baan dus binnenkort maar echt de huisarts bellen.

Heel veel succes en spannend zeg!

11. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi dames,

Hier even een reactie als hart onder de riem:
    Ik was in juli 2014 gestopt met nuvaring. Moest 120 dagen wachten op eerste menstruatie. Had intussen ook nog een pap4 uitslag bij uitstrijkje en moest een lisexcisie ondergaan (september 2014) en werd daarna dus pas begin november 2014 voor het eerst na stoppen met nuvaring ongesteld. In december 2014 liet menstruatie weer op zich wachten, dacht dat het weer lang zou gaan duren. Begin jauari getest (heb tussen juli en november ook regelmatig getest) en bleek ik zwanger en in augustus 2015 is onze zoon geboren (37w4d met een natuurlijke stuitbevalling).
    Hou vol en hou moed, een onregelmatige cyclus hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger kunt raken (en daarbij komt ook nog dat ik niet de jongste meer ben)!!

Succes!

Liefs Didi

12. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Misschien een tip om de ovulatietesten van Zwanger&Kids te bestellen? Ze geven (volgens veel andere vrouwen) duidelijker strepen en ze zijn goedkoop.

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dank voor de tip, ik zal eens kijken!
    Mijn testjes van de action zijn niet verder opgelopen dus heb hier op t forum een fotootje gepost met info. Wellicht dat iemand me wegwijs kan maken.

14. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reactie en bedankt voor je verhaal. Je hebt al een hele geschiedenis achter de rug. Fijn dat je nu trotse mama van een zoon bent! :)

15. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ze eens bekeken. Officieel nog geen postieve test er tussen, maar dat hoorde ik van meerdere vrouwen. Terwijl ze wel een eisprong hebben gehad.

16. g1986

g1986 Lid

16 sep 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mij lopen de testjes van de action ook niet goed op, worden wel donkerder maar lang niet zo donker als de teststreep ,maar omdat ik ook temperatuur weet ik wel dat ik toen wel degelijk mn eisprong heb gehad.

17. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de vorige zwangerschap de testen van Sensitest gebruikt, daar heb ik goede ervaringen mee. Ga ik na deze ronde ook weer gebruiken....de vraag is hoelang dat dat duurt, zit inmiddels op dag 60

18. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ze lopen wel op, maar idd geen knaller erbij.
    Ik heb de meest donkere streep 29-11 gehad. En mijn temperatuur is sindsdien (op 30-11 na) zo'n 0,4 graden gestegen.
    Misschien ben ik ook een persoon die niet zo positief test.
    Ik test door en wacht met menstruatie af. Dan kan ik beter conclusies trekken.

19. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik ben na het stoppen van de pil 8 maanden niet ongesteld geworden *slik*

20. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Wow! Dat is best lang. Uiteindelijk vanzelf gekomen of ben je bij de ha geweest voor opwekkers?

Deel Deze Pagina