iK ben al aantal jaren aan de pil, nooit problemen gehad, maar vorige week ongeveer 2 x vergeten, en sex gehad.. het was toen wel mijn (bijna) 3e week. Sinds zondag heb ik een beetje bruinige afscheiding, vooral met afvegen, daarna werd het erger, nu , 5 dagen later heb ik het nog. soms best veel, ook heb ik veel krampen in mijn buik, moe, onderrugpijn, en zere benen.. Kan dit een tussenbloeding zijn? Of ben ik toch zwanger geraakt? gister had ik mijn laatste pil, en als t goed is, moet ik zondag ongesteld worden.. heb nog geen last van puistjes, normaal gesproken wel. liefs, roos.
Heel waarschijnlijk gewoon doorbraakbloeding. Eén pil vergeten in week 2 is geen probleem, twee is een groter risico maar ik acht de kans klein dat je zwanger zou zijn. SUcces!
Dank jullie voor je antwoord! woensdag heb ik mijn laatste pil ingenomen. Ik heb het nu ietsje minder, maar nog steeds die krampen, dus ik denk nu telkens dat ik ongesteld ga worden, maar ikheb die krampen natuurlijk de hele week al, ook bij de bruine vloed. Tis idd maar afwachten, zodra ik morgen nog niet ongesteld ben, zal ik een testje doen.. Jullie horen het nog liefs, Roos.
Heb heel af en toe wat bloeddruppels bij het afvegen, verder alleen maar bruine vloed nog, maar er zet nog geen ongi door...
Mocht je zwanger geworden zijn (wat al bijna onmogelijk is), dan zou je daar nu nog niet zoveel van kunnen merken, maar je lichaam kan wel in de war zijn door de vergeten pillen. Volgens de nieuwe richtlijnen van het NHG kan het geen kwaad als je 2 tot 3 pillen in week 2 vergeet, als je de 7 dagen voorheen en daarna goed slikt. Het is nog veiliger om je bijsluiter te volgen, maar je hebt zo goed als geen risico om zwanger te zijn denk ik! Succes!
heb 2 dagen bloedverlies gehad, daarna niet meer. en idd, kleine kans om wel zwanger te zijn denk. denk dat mijn lichaam wat in de war is door de vergeten pillen. Normaal ben ik 'anders'' ongesteld, tis nu wel wat vreemd gegaan. Maar die nieuwe richtlijnen wist ik ook nog niet! wel fijn om te weten, thanks speeters!
Het helpt om je geen zorgen te maken, want volgens de nieuwe richtlijnen is het helemaal veilig. Maar ik raad je aan gewoon je bijsluiter te volgen tot men die aanpast, dat is zeker dubbel veilig