Hallo, We hebben inmiddels een afpraak staan in november om naar de fertiliteitspoli te gaan, want we zijn nu een jaar bezig. Ik ben nu met de 4e maand temperaturen bezig. Zo te zien heb ik wel elke maand een eisprong. Ik vraag me alleen nog 2 dingen af. Ik heb een best lange cyclus. Ongeveer 38/39 dagen. Kan dat kwaad? En ik ben maar 2 dagen ongesteld altijd. Is dat een probleem? Ik hoop dat jullie mijn nog met deze 2 vragen kunnen helpen en verder wachten me maar rustig af tot november. Groetjes Lotte
En er schiet me nog een best wel rare vraag binnen, maar wil het toch wel heel graag weten. Ik heb als ik ongesteld ben, altijd erge krampen als ik moet poepen. Zodra ik van mijn ontlasting af ben, gaat het wel weer. Is dat wel normaal? groetjes Lotte
HOihoi, Een langere cyclus hoeft geen probleem te zijn, dat je twee dagen vloeit ook niet. Je darmen liggen dicht tegen de baarmoeder aan en deze word iets groter tijdens je menstruatie ik denk dat het een het ander prikkelt en dat je daarom die krampen hebt. Succes!! Imke