@esmee: banjer heb ik ingevuld met een gemiddelde van mijn cyclus. Als deze 33 dagen is dan denk ik niet dat mijn ei er al is, maar als deze 28 dagen is, zou het kunnen (denk ik). We gaan het zien. Afwachten.... Steeds maar wachten... Jij al tekenen van iets? Liefs!
Ik meld me ook even! Al valt er eigenlijk niet zo veel te melden haha! Het weekend vermoedelijk m'n eisprong. Ovu testjes worden iedere dag ietsje donkerder lijkt wel. We hebben nu lekker vakantie, heerlijk even niets!
@Gizzie Mag ik vragen waarom ze vermoeden dat je endometriose hebt? Bepaalde klachten, etc? Binnenkort krijg ik waarschijnlijk een laparoscopie om te kijken hoe het kan dat mijn linkereierstok 'gefixeerd' zit. Ik ben zelf ook bang voor endo, zeker gezien mijn extreme menstruatie- en eipijn.
@esmee en noosa: ik verwacht zelf mn ei nog niet, maar heb sinds een paar uurtjes krampjes in mn onderbuik. En het voelde wat nattig aan daaronder. Heb mn cervixslijm gecheckt en het is dus eiwitachtig. Echt vreemd, heb dit nooit zo vroeg in mn cyclus gehad. Mn ovutestjes zijn nog niet positied, dus denk dat mn lichaam me een beetje voor de gek houdt hihihi. @troel: lief dat je weer even komt buurten. Jammer dat het de vorige ronde niet is gelukt, maar vol goede moed de volgende ronde in toch? -x-
Goedenavond! @ Troel: Ja meid nog steeds aan het wachten, lief dat je aan me denkt ! Wil nog 2 weken afwachten, dan zou mijn nod zijn als ik ervan uitga een ronde heb overgeslagen en van de 46 dgn uitga van mijn vorige ongi en anders weer een testje doen. Dan weet je weer ff waar je aan toe bent voorlopig. Spannend hier, aankomende eitjes iemand binnenkort testen? Blijevrouw jij? Ik ben ook benieuwd wie onze volgende zwangere gaat worden !!! Fijne avond nog meiden xx
Hoi ladies Ik meld me even de laatste tijd druk met de voorbereidingen voor de vakantie a.s. maandag heerlijk naar tenerife. Vandaag zou ik me eitje hebben maar ik ben aan het testen al vanaf zondag maar nog geen eitje te bekennen dus ik ben benieuwd. XX
Hier is geloof ik bijna iedereen aan het wachten tot die ei nou komt. Klinkt erg leuk. Hahaha.. @ Zonnetje1986: Oehhh, lekker bijna op vakantie. Alvast heel veel plezier en geniet ervan. En hou je ei in de gaten he! Wie weet kan je er dan in Tenerife dan voor gaan. @ CherryBelly: Erg he dat het lichaam je zo voor de gek kan houden. Niet leuk gewoon. Was je temperatuur al iets hoger of niet? @ Theeleutje: Dat wordt volop klussen. Niet even niks, maar wel vol gas ertegenaan. Gaan met die banaan! En hopen dat ie de finish haalt. @ MayD: Fijn dat alles goed gaat. Ben jaloerrrrsssssssssss, ik wil ook zwanger zijn. Lief dat je steeds aan ons denkt. @ Lovelybabe: Ik hoop dat je je ei gaat vinden. Bij mij nog geen teken van ongi. Helaas. Dus ik zal gewoon geduld moeten hebben. Wel heb ik enorme vreetbuien en die heb ik alleen de week voor mijn ongi. Dus wie weet. Alvast slaap lekker meiden. Fijne avond en veel klusplezier als er geklust gaat worden. Xjes!
@Lovelybabe & Esmee: wij klussen ons een ongeluk en v'anaf begin om de dag en met vruchtbare dagen elke dag. Dan kan het daar deze ronde iig niet aan liggen @Zonnetje: meid wat heerlijk, geniet van je vakantie, goede timing voor je eitje! @Bianca:Ik denk elke dag wel even aan je! Knuffel voor jou @Cherry: ja gek is dat, dat er toch al vanalles gebeurd in je lijf behalve een springend eitje....Ik blijf duimen voor een snel springend eitje Als het goed is heb ik morgen mijn ovulatietesten binnen dus dan ga ik beginnen. Ik ben benieuwd. Heb echt een goed gevoel deze ronde maar dat wil ik eigenlijk niet want dat zou zo maar gewoon valse hoop kunnen zijn. Maarja mijn gevoel en rationele denken liggen erg ver uitelkaar is wel gebleken haha! Meiden ik ga lekker douchen, ben er morgen weer! xx
@esmee en noosa: ja echt zo vreemd en balen dat onze lichamen ons zo voor de gek kunne houden maar ja niets aan te doen. Het is weer afwachten voor ons @bianca: ook ik denk aan je, meid! Mn duimen draaien overuren nu @zonnetje: heerlijk!!! Lekker van t zonnetje genieten meid en laten we hopen dat je met een "souvenirtje" in de vorm van een bevrucht eitje terug komt Ladies ik ga slapen. Tot morgen -x- CherryBelly
Aahh wat lief cherry! Ik denk ook aan jullie allemaal meiden! Ook al schrijf ik soms niet veel meer, ik lees wel alles hoor . Reageer alleen via de pc het meeste, vind via mijn android niet zo fijn om te typen.. Hoop dat iedereen gauw haar eitje krijgt, en over 2wkn een posi test mag krijgen! Ik ga lekker slapen, ben kapot moe de laatste dagen (denkelijk van al het geklus hier in huis..) Heb overal spierpijn.. Lekker warm in bedje.. Truste xx
Goedemorgen ladies, Hier doet mijn temp echt hele vreemde dingen. Gisteren was t nog 36,8 en vandaag opeens 36,3. hahaha Zal gister wel even een vreemd dagje geweest zijn. Ook is mijn cervix slijm niet meer eiwit achtig. Althans, vanmorgen niet meer. Dus denk dat m'n lichaam even in de war was. Hoe ist met de andere eitjes? al iets gesprongen? -x-
Hmm raar Cherry! Hier is het ook nog een beetje raar..afgelopen 3 dagen is mijn temp elke keer 0,1 omhoog gegaan. Zie mijn kaartje. Nu had ik net opeens wat rozeslijm..iemand enig idee wat dat nu weer kan zijn? Merk echt dat ik deze cyclus andere kwaaltjes etc. heb dan de vorige...hoop dat mijn lichaam nu echt goed ontpilt is haha!
@Noosa: wat vreemd. Ik zie wel dat je gewoon netjes op hetzelfde tijdstip je temp meet, dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop ook dat je lichaam nu helemaal ontpilt is. Dat roze slijm schijnt ook voor te komen bij een eisprong...of bij een zwangerschap.
@Noosa: Oeps, correctie: je meet je temp niet altijd op hetzelfde tijdstip hihihihi Dus misschien dat de schommelingen daaraan liggen? Het kan zijn dat je vandaag je ei hebt, gezien je kaartje. Dus klussen meis!
Cherry: haha nee in het weekend is het wel wat lastiger inderdaad, daar kan ik die schommeling wel plaatsen, het ging me ook meer om de laatste 3 dagen dat hij stijgt. Dus inderdaad, wie weet eisprong, dat zou ook het roze slijm verklaren...Hoop dat ik vandaag mijn ovutestjes in huis heb, toch fijn wat meer zekerheid haha!
Jaaa en dan meteen een posi test hopelijk!!! Zodat je lekker aan de klus kan. Zou wel meteen een regelmatige cyclus zijn weer