cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad, laten we maar niet te positief worden, dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen!

Ik ben even weg xx

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Jouw lichaam is lekker bezig he met je voor de gek houden. Lijkt me echt zooo vervelend.
    Ik 'spring' van blijdschap als ik ongi ben. :D

@ Noosa: Dus vanavond gaan jullie er weer tegenaan. ;) Is het niet zo dat het nu verplichte seks is? Blijft het wel leuk?

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Sorry dames internet hier thuis ligt eruit, en via de telefoon antwoorden is ook niet je van het.
    Hier vanaf gisteravond laat oud bloed verlies. Het is nog niet overdreven veel maar toch het begin is er!! Nu hopen dat het door gaat zetten, 45dagen cyclus is nog te doen dus we wachten rustig af.
    Ik heb nu ook mijn woman log, nog niet zo handig in m aar dat komt denk ik vanzelf.
    Liefs.

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: jaaaa echt supervervelend!! Ik hoop ook voor jou dat je ongi snel komt.

@blijevrouw: Ohh ik hoop voor je dat je ongi dan eindelijk doorzet :D

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esmee: nee het voelt helemaal niet als verplicht, vind het juist wel extra spannend met de gedachte erachter eigenlijk! Kan er dan ook wel naar uit kijken :p

@Blijevrouw: ohh..hopen dat het doorzet meid!

Mn ovutestjes zijn binnen, maar helemaal geen streepje erop dus nog ff doortesten komende dagen!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    YEAHHHH!!! Dinsdagochtend een sollicitatiegesprek!!!! Geeft weer een beetje vertrouwen! :D Ik ben al blij met een gesprek.

Sorry meiden, dit moest ik even kwijt!

@ Noosa: Lijkt mij ook juist super spannend met de gedachte dat het ineens zomaar raak kan zijn. Veel plezier weer vanavond. ;)

@ Blijevrouw21: Ik hoop echt voor je dat het mag doorzetten nu. Dan weet je eindelijk waar je aan toe bent.

@ CherryBelly: Uiteindelijk komt het allemaal goed, schatje! :)

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    dames!

@Esmee: gefeliciteerd! spannend hoor!!!! Heel veel succes alvast!

Verder al dames ongi? Hebben we eigenlijk testers is de zaal? Ben volgens mij niet helemaal bij.

Hier rustig... buikkrampjes en een soort van spierpijn in mijn onderbuik... geen idee waardoor, maar ach. Ik ben in ieder geval niet ziek geworden dus dat is weer fijn! En nu zwaar aan de klus en fingers crossed dat het raak is!

En ook wij doen niet aan een moet-klus hoor. Wij waren sowieso al erg kluslustig en nu we weten dat we voor een kindje gan, geeft dat een extra dimensie zeg maar. En sinds ik met de pil ben gestopt is mijn libido echt sky high.

Liefs,

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Thanks! Ik ben echt zo blij. Echt raar dat ik al zo blij ben dat ik op gesprek mag komen. Nog nooit gehad. Maarja... het is afwachten hoe het gesprek gaat lopen. Ik ga me in iedergeval dit weekend wel goed voorbereiden, zodat ik daar niet onzeker overkom.
    Ik ben ook veel kluslustiger dan toen ik de pil slikte. Hoe komt dat toch dat de zin nu veel groter is? Waarom houdt de pil zoiets tegen?
    Succes met klussen!! Ik hoop dat het een lucky shot mag worden! :p

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esmee: gefeliciteerd :D Altijd fijn even goed nieuws :)

Mijn ovutestje is heeel licht opgekleurd, maargoed, dat hoeft niks te zeggen want dat is wel vaker zo. Toch hoop ik op een lichte stijging deze dagen :p

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Blijevrouw: Ik hoop dat je ongi doorzet meid!!! Kunnen jullie fijn naar de 2e ronde :D.... Ik was ook met 46 dagen voor het eerst ongi, zit je kort bij mij in de buurt.. Is kl*te die lange cyclus he :( troost je meid xx

@ Esmee: Gefeliciteerd met je nieuwe job! Super meid..

@ Noosa: Wat fijn dat je je ovu testjes binnen hebt! Hopelijk krijg je gauw een positief testje!

Ik ben er vanavond niet.. & morgen denkelijk ook niet want .... Dan zijn wij 1 JAAR getrouwd :D!!!!!!

Kusss xxx

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh Bianca, fijne dag gewenst morgen!

Tip: hou het erin dat je 1 dag per jaar voor jullie zelf houdt.

Wij doen elk jaar op onze trouwdag wat speciaals met z'n tweetjes en het is gewoon leuk. Volgend jaar ben ik aan de beurt om mijn mannetje te verrassen...

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Natuurlijk, ik ben hier toch ook begonnen....

Als je het steeds in ogenschouw houdt dat het een klein wondertje is wat van zoveel factoren afhankelijk is om uiteindelijk op de wereld te (mogen) komen...

Jullie tijd komt echt. Geniet in tussentijd ook nog een beetje van elkaar.

In tussentijd leef ik met jullie mee in jullie tijd tussen hoop en vrees (mijn hemel wat klinkt dat zwaar hahaha).

Ik duim voor jullie allemaal meiden!

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd: lief meid dankjewel..
    Ja dat willen wij ook erin houden! Doen ieder jaar ook iets leuks op de dag sinds we samen zijn. 4 november (2002), en nu 18 juni er ook bij.. Weten nog niet wat we gaan doen, miss filmpje/uiteten? heb in ieder geval al een mooi boeket bloemen gekregen ;)..

Liefs xx

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Een hele fijne dag morgen. Geniet ervan. Tijd gaat hard he?! ;)
    Ik heb die baan nog niet hoor. Ik mag dinsdag op gesprek komen en daar ben ik al heel blij om. :D Dus je mag wel voor me duimen. ;)

@ MayD: Echt heel lief! Zet je weer een nieuwe foto hierop als je weer een echo hebt gehad? :p

Fijne avond allemaal of slaap lekker!

Xjes!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Natuurlijk! 29 juni is de volgende en dan heb ik de eerste 3 maand al bijna weer gehad...

Volgende foto komt dan!

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies!

@Esmee: yayyyyy ik zal voor je duimen dat je gesprek goed verloopt :D
    Bij jou komt ook alles goed, schatje. Hihihi

@MayD: oohhh bijna alweer 3 maanden! Jeetje wat gaat dat snel! Kan niet wachten tot we weer een fotootje zien :).

@Bianca: Gefeliciteerd meid!!!! Wij doen ook altijd wat leuks op de dag dat we elkaar hebben leren kennen en binnenkort ook voor de 2e keer iets leuks voor ons huwelijk...de tijd gaat zoooo snel! ;)

Hier even een update van mij:
    Mijn temp heeft nog nooit zo raar gedaan voor mijn ei! Het lijkt wel of mn ei aan t twijfelen is "wel springen...niet springen..wel springen..."
    Pffff vreemd (zie mn temp kaartje van deze ronde en de vorige ronde)

Mn ovutestje was gister niet positief. Hij was wel donkerder dan de dag ervoor, maar dat wil niet veel zeggen denk ik. Althans, de vorige ronde had ik t ook n paar keer.

Ladies, ik ben er vanmiddag en vanavond waarschijnlijk niet. Kan in ieder geval niet reageren, maar zal misschien wel meelezen.

Fijne zaterdag en tot morgen!

Liefs,
    CherryBelly.

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Bianca: gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van:)
    MayD: o leuk! Weer uitkijken naar volgende echo!
    Cherry: raar van je temperatuur..kan het helaas neit voor je verklaren haha!

Mijn temp is weer 0,1 gestegen, straks maar weer ovutestje proberen. Maar als ik mijn ei al gehad heb is het misschien wel eergister geweest en dan is mn LH-piek natuurlijk al geweest. Maarja misschien ook niet ;)

We'll see (as always ;) )

Fijne zaterdag! xxx

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Toch ff snel reageren.

@noosa: ja meid, dat wilde ik je gister al vertellen. T kan ook dat je ei al is geweest, vanwege die symptomen. Spannend hoor!

-x-

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Liefs!

Deel Deze Pagina