cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Toch ff stiekem snel via mijn gsm ;) hihi..

Bedankt voor jullie felicitaties lieverds :D!!!!
    Jammer van het weer, maar dat mag de pret niet drukken ;)..
    Gaan zo lekker uiteten mmmm!!

Liefs xxx

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Gefeliciteerd Bianca!

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Gefeliciteerd bianca, geniet er van!

Fijne avond samen!!

Kan iemand mij miss antwoord geven op de volgende vraag;

vanaf eergister dus elke dag heeeeeeeeeeeel weinig bloedverlies, maar wel elke dag een heel klein beetje.
    Moet ik dit tellen als mn eerste menstruatie?

Heb echt ontiegelijke buikkrampen, soms zijn ze gewoon niet vol te houden en kruip ik echt helemaal in elkaar van de pijn.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Twee dagen helderrood bloedverlies kan als een ongi worden aangemerkt. Als je dus echt een m-verbandje nodig hebt zeg maar.

Als je alleen druppeltjes verliest (spotting) is het niet echt een ongi. Dat kan misschien wijzen op je eisprong of ontpillen...

Ik hoop dat dit je iets verderhelpt.

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Helaas heb ik nog geen idee wat ik ervan moet denken. Nog geen helder rood bloedverlies. Vandaag is dag 49..

Wij althans ik ga me er wat meer bij neerleggen.hoor de laatste dagen zoveel nare dingen.

Fijne avond allemaal.

Xx

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

@ Bianca88: Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! Jammer inderdaad dat het zo slecht weer was. Maar dat mocht de pret vast niet drukken.

Vandaag op vaderdag kregen wij en mijn ouders te horen dat zij opa en oma worden en wij oom en tante. :D Mijn broertje en schoonzus verwachten eind februari een kleintje!!!! Super leuk nieuws!!! Ze hadden voor mijn ouders een slabbe gekocht (voor de allerliefste opa) en nog een doekje (toevallig is mijn oma de aller liefste) Echt heeeel leuk.
    We zijn super blij. Maar ik schoot ook in tranen. Ik wil ook zo graag. En toen ik in tranen schoot wist iedereen genoeg. Dat wij er dus ook mee bezig waren. Ik was blij en verdrietig tegelijk. Oh, wat willen wij toch graag en oh wat zijn we blij voor mijn broertje en schoonzus. Dubbele gevoelens.

Ik ga nu gauw verder filmpje kijken.

Fijne avond allemaal!

Xjes!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even snel: eitje is nog niet geweest, want mn temp is nu al 2 dagen achter elkaar weer laag. Pff hoopp maar dat hij snel springt ik word al weer een eetje gek van het wachten en in onzekerheid zitten.

Esmee: gefeliciteerd, super leuk om tante te zijn! Maar ik kan me goed voorstellen dat het ook wel confronterend is. Maar voor je het weet zijn jullie aan de beurt!

xxx

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: oh meid, ik weet precies hoe je je voelt. Het is erg leuk om tante te worden (ik word het ook iets van 5 keer dit jaar denk ik) maar als je eigen kinderwens zo groot is, is het moeilijk om te horen dat het bij iemand anders al zo ver is.

Jullie en onze tijd komt nog meid! Dat weet ik zeker!

@Noosa, kan het niet al zijn dat je ei is geweest? En dat je temp daarom omlaag gaat? Word niet veel wijzer van je temp kaartje hihihihi. Het kan ook zijn dat het lager is omdat je op een ander tijdstip hebt gemeten.
    Dat heb ik ook namelijk een keer gehad.

Zelf word ik ook niet wijzer van mn eigen temp.
    Hij gaat maar op en neer als een golf, terwijl ik op hetzelfde tijdstip meet en ook echt op dezelfde manier. Heb ook geen andere slaapkleding aan (heb dezelfde jurk in 5 verschillende kleuren hahahaha) dus daar kan het niet aan liggen.

En nu sinds een half uurtje ben ik echt zooooo misselijk!
    Echt niet normaal.
    Ik hoop dat dit met mn eitje te maken heeft, anders ben ik waarschijnlijk ziek aan t worden. Had gister ook echt een droge neus en het gevoel dat ik griep ga krijgen.
    Pfff ik hoop t niet.
    Als ik van mn vorige cyclussen uitga, dan ben ik deze week t meest vruchtbaar.

pffff afwachten dan maar he.

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Bedankt voor je felicitatie! We zijn al 2x tante van m'n man zijn kant. Maar die zien we nooit. Nu al 2 jaar niet gezien.
    Dus nu worden we voor de derde keer oom en tante. Maar dit voelt wel alsof het de eerste keer is want die andere 2 kids zien we nooit.
    Jij je eitje al gevonden?

@ CherryBelly: Ik voel me nog steeds zo. Terwijl ik hartstikke blij ben voor ze. Ik wil zelf gewoon zo graag. Weet zeker dat dat het is.
    Is je misselijkheid al minder of niet? Vervelend dat je daar zo last van hebt! Ik hoop dat je niet ziek gaat worden. Rustig aan meid!

Ik heb zaterdagavond zo'n gigantische last gehad van buikkrampen!! Niet normaal. Ik dacht echt dat mijn ongi eraan zat te komen. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld!!! :(
    Ik zit nu al op dag 35 van mijn cyclus!! Pff, wachten duurt lang.

Ik ga me vanmiddag voorbereiden op mijn sollicitatiegesprek van morgen. Goed de website lezen en vragen opschrijven die ik kan stellen. Ook even mijn netste kleren uit de kast trekken. ;) Moet natuurlijk wel goed overkomen. :p Duimen jullie morgen voor me?! Hihi...

Fijne dag allemaal!

Xjes!

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heey lieverds,

Bedankt voor de feliciaties :D.. Hebben een leuke dag gehad!
    Op naar het volgend jaar ;)..

Hier nog steeds niets veranderd, dag 85 is aangebroken inmiddels.. Wel cremige afscheiding al paar dagen..

Mijn temp was paar dagen weer hoog en vanmorgen weer laag, dus mijn ei zal het niet zijn geweest, hopelijk komt die er wel gauw aan.. Had eergisteren wat buikpijn.. Maar ja we wachten stilletjes af..

@ Esmee: ohh wat leuk zeg voor je broer/schoonzus!! Gefeliciteerd dat jullie tante en oom worden.. Ik kan me heel goed indenken dat jullie een dubbel gevoel hebben. En vooral dat het kortbij nu is dat iemand zwanger is, en jullie het ook zo graag willen. Hopelijk mogen jullie gauw opa en oma ook goed nieuws brengen!!

@ Cherry: Ohnee dat moet je niet worden ziek!! Beterschap lieverd!! xx

@ Goosa: Hoop dat ook snel bij jou een eitje komt meid xx

@ Blijevrouw: Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt meid xx

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esmee: natuurlijk duimen we voor je :D
    @Cherry: pff niet ziek worden hoor! Helemaal niet in je vruchtbaarste week ;) Vanaf mijn volgende cyclus ga ik ook echt op precies dezelfde tijd tempen...Was ik afgelopen week wel al mee bezig maar was even vergeten dat ik vandaag nog eerder mn bed uit moest haha. Als mijn eitje al geweest is, dan zou temp toch hoog moeten blijven? Ach..we klussen, tempen en testen maar gewoon gestaag door ;) Komt vast een keer goed. :p

@Bianca: als ik jou verhalen zo lees denk ik: waar maak ik me nueigenlijk druk om. Meid, ik vind het zo vervelend voor je dat wachten :( Toch heb ik bij jou het gevoel dat je straks opeens zwanger bent! Zonder dat je het eigenlijk zelf doorhad haha..ik blijf duimen voor je! xx

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en Bianca: zeker een handige site! :) Bij mij verschilt het nu wel dat slijm, soms dat plakkerige niet vruchtabare en soms dat creme/wit achtig. Ik word er dus niet wijzer van haha!

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik zal heel erg mn best doen dames, om niet ziek te worden.

@bianca: jeetje meid, wel krampen, maar nog geen duidelijkheid. Erg vervelend hoor.

@esmee: kop op meid, het komt allemaal goed hoor.

@noosa: ja in principe zou je temp na ei hoog moeten blijven, tenzij je ongi door gaat breken of je een innesteling hebt. Maar ik denk dat je voor ongi nog te vroeg in je cyclus zit. En uit je temp is niet helemaal duidelijk of je ei is geweest.
    Mijn temp lijkt echt van alles te doen...zoooo vaag!!!

-x-

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @ esmee: kop op meis! Jullie tijd komt echt! Tot die tijd gewoon lekker genieten van het tante worden! *knuffel*

Dames....... Hoelang heeft een eitje minimaal nodig om in te nestelen?
    Mijn eitje is zeer waarschijnlijk afgelopen woensdag/donderdag gesprongen (woensdag slijmerig bloedverlies en een posi ovutest, dus dan gok ik op donderdag? Is maar goed dat ik ovu testjes ben gaan gebruiken. Dit is de 2 keer dat mijn ei op dag 12/13 springt)
    Vanmorgen had ik ineens ferme steken links onderin mijn buik/bij mijn lies. Vriend vroeg zich af of het innestelingssteken konden zijn (arme schat heeft wat termen opgevangen en probeert nu alles in de gaten te houdenen erover mee te praten. Alleen komt hij de helft van de tijd niet verder en zegt ie dathet vrouwenlichaam veels te ingewikkeld is hahaha)
    Maar ik denk dat het te vroeg is voor innestelingssteekjes? Een eitje is toch een dag of 9 onderweg, en niet 4 of 5?

Mijn zeer gevoelige (.)(.) zijn ook weer terug trouwens. Gisterenavond kreeg ik een beetje zeurderige pijn, nu zijn ze echt pijnlijk. Het lijkt wel flinke spierpijn in combi met flinke beursigheid..... I am not amused!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bedankt allemaal lieverds! Doet me goed.

@ Bianca88: Ik snap hoe rot je je voelt. Het duurt nu inderdaad wel heel lang. Ik ben het wachten ook zat. Ik heb alles in huis om bij de volgende ronde alles in de gaten te houden. Denk aan: ovutesten en tempen.
    Ik wil zo graag ongi worden. Maar het komt maar niet. Zal wel met mijn stress te maken hebben. :( Dat ik het daardoor uitstel.

@ Theeleutje: Ik weet helaas geen antwoord op je vraag. Dus hier kan ik je helaas niet verder mee helpen.
    En we genieten ook zeker wel van het idee dat we oom en tante worden. Voor de derde keer alweer.
    Maar zelf willen wij ook zo graag en daarom vinden we het toch ook wel moeilijk.
    Wij moeten helaas wachten want eerst gaan we natuurlijk op vakantie.

@ CherryBelly: Voel je je nu inmiddels al beter? Hoop het wel.

@ Noosa: Werkt het tempen een beetje bij je? Wordt je er zelf wijzer van? Je gebruikt ook ovutesten toch?

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Esmee, succes met je gesprek morgen! Ik ga voor je duimen...

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  18. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi Theeleutje!! Hoe is t meid?

Jaa moeilijk! Dus ben je nu zeg maar een dag of 4, 5 verder... toch? Wie weet zijn t innestelingssteekjes... Want tsja... Ik denk dan weer, wat anders...?? :( Maar bedoel je niet met 'eitje' het 'vruchtje' dat onderweg (zou kunnen zijn... ) is naar je baarmoeder? :D
    Wel goed kunnen klussen?? :D:)

19. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi lieve meiden!!
    Hoe is het hier? Had al wat gelezen dus viel dit keer mee... Het is hier rustig!

Elke keer als ik kijk hoop ik dat ik super mooi nieuws zie staan! Ben zoo benieuwd wie de volgende is! Ik ben nu op weg naar mn eitje.. Heb 'm vrijdag als alles goed is.. En vandaag wel goed 'geklust' al.... Tsja sperma kàn 4 dagen in leven blijven... Soms wel 5,6 dagen..... Dus wie weet! :D:D Voelde net wel iets dat op een eisprong steekje lijkt... misschien is ie wat eerder dit keer..;)

esmee!!!!!!!!! ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder bijna testers???? Wie!? :D:cool:

20. Troel

Troel Niet meer actief

Oh Theeleutje! Innesteling vindt gem. 5 tot 7 dagen na de ovuatie plaats.....

Deel Deze Pagina