cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Esmee heeeeel veel succes morgen, het is je gegund!!

weer een vraag van deze kant, ben dus eindelijk!!! ongesteld geworden:D:D..

Maar nu.... moet ik het nu vanaf afgelopen vrijdag rekenen (dat ik mijn 1e druppel verloor) Of vanaf gister dat er een beetje helderrood bij zat?

Liefs...

2. Troel

Troel Niet meer actief

Ik zou allebei in je agenda (of waar dan ook ;)) zetten en t een beetje van allebei berekenen.... Voor de zekerheid! Tis lastig te zeggen...! Wat denken de andere meiden? Tis rustig vandaag!!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies!!

@Esmee: als je dit nog leest: SUCCES meid!!! Ik duim voor je!!!

@blijevrouw: ik zou zoals Troel al zei beide dagen even onthouden/opschrijven. En dan vanaf de 2e dag (met helderrood) beginnen te tellen. Dan kan je nooit te vroeg zijn met testen op je NOD. Alleen wel goed je eitje in de gaten houden;)

@Troel: meid wat leuk dat je ff komt kijken ;) ik zie dat je je eitje binnenkort hebt...aan de klus meid! ;) maar dat komt wel goed :D

Mijn update:
    Ik voel me niet meer misselijk, denk dat mn ontbijt/lunch niet goed was gevallen. Gelukkig geen griep :D
    Dus volop klussen deze week ;) als ik t goed heb, heb ik volgende week dinsdag mn ei, tenzij het eerder of later is.
    Ovutestjes zijn nog niet posi en mn temp...tja....is weer raar aan t doen hahaha.

-x-

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Blijevrouw: ik zou ook rekenen vanaf dat je helderrood bloedverlies hebt gehad, maar ze allebei noteren. Fijn dat het eindelijk is doorgebroken!

Esmee: succes vandaag! Hoelata moet je?
    En om terug te komen op je vraag: ja het tempen werkt wel, maar nu baal ik dat ik niet elke dag op dezelfde tijd temp. Toch vind ik het een fijn idee!

Troel: klusserdeklus! Succes deze dagen! Je haalt me elke keer in met je rondes, super fijn dat je zo'n korte cyclus hebt en zo gelijkmatig bent!

Cherry: gelukkig maar dat dat het was! En echt raar je temp, wat zou het kunnen betekenen? Mijn temp is ook raar en er zit maar 3 kwartier verschil tussen mij tijd, zou dat echt zoveel uit kunnen maken?

Ik voel me vandaag raar, beetje nerveus, vaag misselijk. Geen idee waardoor het komt. Hoop wel dat het over gaat, is niet fijn werken met zo'n gevoel.

xx

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds!

@ Blijevrouw21: Wat goed dat je ongi er eindelijk is!!! :D Beter hoor. Kan je eindelijk verder in de volgende ronde. Ga je deze volgende ronde met ovutesten werken of niet?

@ Noosa: Goed om te horen dat het helpt! Dan ga ik dat dus ook zeker doen. ;) Als ik weer ongi wordt. Vandaag dag 36!! Duurt lang die ongi! Zo was mijn cyclus nooit voordat ik de pil slikte. Zou dit nog steeds het ontpillen zijn?!

@ Troel: Hoe is het met je meid? Leuk dat je nog regelmatig kot gluren! :)

Bedankt allemaal voor het succes wensen!! Super lief van jullie. Ik moet om 11 uur daar zijn, dus ik ga om 10:40 uur weg thuis. Het is lekker dichtbij huis!
    Ik ga me nu lekker douche en optutten en mijn nette kleertjes aan doen en nog even de laatste dingen doornemen.
    Jullie horen straks weer van me.

Fijne dag allemaal!

Xjes!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmiddag meiden..

@ Blijevrouw: Wat fijn meid dat je eindelijk ongi bent geworden!!! Vol goede moed naar de volgende ronde ;)

@ Esmee: Heel veel s6 meid, we wachten in spanning af!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg dacht Theeleutje.. Toevallig zei mijn schoonmoeder gisteren hetzelfde. Dat ik zonder het weet zwanger raak, terwijl ik op mijn ongi aan het wachten ben..
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben ;)! Dan is mij het wachten wel waard geweest!

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik heb vandaag vrij, heb net al alles gepoetst/gestreken/gewassen ;)!
    Ga zo filmpje kijken :D

Fijne dag xxx

7. Troel

Troel Niet meer actief

Cherryy! Volgende week je eitje! Joepie! :D Spannend!! Gewoon die week om de dag klussen! .... Pffff ik heb de smaak weer te pakken hoor... Komt echt omdat mn ei in aantocht is.... Wel erg jammer is, is dat vriendlief weg is precies op de beste ''klusdagen'':$ Ervoor maar even (zoals gister ;)) ons best doen.. Met wel minder kans dus weer!! :x Maaaar voel nu toch echt wat steekjes... Dus als mn eitje nou zoals ik t nu voel echt 3 dagen eerder is......... ;);):D:D

Esmee.. Hoe is t gegaan! En wat was t voor sollicitatiegesprek? Bedoel voor welke functie? :D Super spannend!

Bianca, meid wat is het vervelend... :( Ik heb makkelijk praten maar meen t echt oprecht! Ik kan t me goed voorstellen dat je ervan baalt als een stekker! En indd, ben jij de volgende zwangere! Juist! -X-

Noosa Goodluck dan! Misschien iets anders....? :D Ja mn cyclus gaat als een speer.... Had t nooit gedacht na 11 jaar aan de pil! Maarja je weet t nooit hoor..... Straks is er vanalles mis daar van binnen.... :( Oehh niet aan denken... Maar soms doe ik t toch! Bah!

Vandaag ga ik lekker ergens wat drinken met een vriendinnetje! Helemaal zin in! Lekker ouwehoeren! :D

Fijne dag ladies!!

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Het gesprek ging goed. Ik had hier begin juni een open sollicitatie naar gestuurd.
    Vandaag dus op gesprek geweest en had een afspraak met de directeur. Wat een leuke en aardige man was dat.
    We hebben het zelfs over mijn adoptie gehad en over onze vakantie naar Sri Lanka. Er was een ontspannen sfeer en ik voelde me daardoor goed op mijn gemak.
    Het is een financiele administratieve functie, waar ik helaas geen ervaring in heb. Wat helemaal positief is aan het bedrijf dat het investeert in het personeel. (cursussen, opleidingen). Dit spreekt mij onwijs aan en laat mij nou net leergierig ingesteld zijn. ;)
    Er werken daar mensen van mijn leeftijd. Een lekker jong team. Lijkt me ook super leuk. :D
    Maarja.... er zijn meer sollicitanten op gesprek geweest en daardoor wordt je dan toch wel weer onzeker.
    Eind volgende week hoor ik meer. Dus moet nog even wachten. Net zoals ik op mijn ongi moet wachten. BORING!!!!!
    Ik hoop dat het duimen heeft mogen helpen. :p

@ Troel: Ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn. Beter blijft zijn sperma nog langer leven. ;) Ik duim voor je.
    Veel plezier met je vriendinnetje. Gezellig samen ff wat drinken. :)

9. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx! X

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca: dat zei ik! Ik heb echt goede hoop voor je! xx

@Esmee: fijn dat je zo'n goed gevoel bij het gesprek hebt. Nu inderdaad weer wachten, ik hoop dat de tijd super snel gaat voor je :D

@Troel: nou ik kan me niet voorstellen dat het van iets is wat er in mij gebeurd (dat klinkt vaaag :p), voel me trouwens nog steeds zo. Ook beetje chagerijnig...achja dipdagje hebben we allemaal wel eens.
    Balen dat je vriend een paar dagen weg is. Ach als je maar voor wat extra zaadjes zorgt dan is het geen probleem :D En probeer inderdaad maar niet te veel aan te denken wat er allemaal mis kan gaan, daar wordt je helemaal zo sip van.
    Ik heb er ook een houtje van hoor, soms zie ik mezelf over 2 jaar nog in dit topic zitten (gezellig kletsen tegen mezelf :p )

xxx

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ noosa: je bent echt een lieve meid ;)!!! De andere meiden ook hoor ;) haha..

@ Esmee: Oh spannend meid, ik ga heel hard dumen voor je dat je die baan mag krijgen!!!

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Dankje meid! :D Lief van je.
    Bij jou komt het ook helemaal goed hoor! Dat weet ik zeker.

Ik heb de laatste 3 weken zoveel hang naar chocola. Zit gewoon elke dag m&m's te eten. Echt erg. Heeft dit ook met ontpillen te maken, die vreetbuien?

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: Ik zal voor je duimen dat je die baan krijgt meis!!! Klinkt in ieder geval als een leuke functie (werk zelf als administratief medewerkster in de financiële sector (lekker vaag hahaha))

@Noosa: ahhhh dan kom ik je toch gezelschap houden hoor meid. Dit topic is veel te leuk en wie weet zit ik hier over een jaar ook nog wel :( Maar laten we niet zo negatief denken. Ik zie ons allemaal graag binnen nu en een half jaar in een "zwanger zijn-topic" :D

Gisteren had ik best veel vruchtbaar slijm (eiwit-achtig)
    Vandaar weer veel minder.
    We hebben voor de zekerheid wel gisteren geklust.
    Mn cyclus (temp en afscheiding) doen deze maand sowieso raar.
    Dus ik ga er maar niet van uit dat het deze maand raak is. Daarvoor kan ik het niet goed genoeg bijhouden allemaal en ik zie wel wat er komen gaat hihihi.

@Troel: jaaaaa, we klussen nu al ongeveer om de dag. Ik hoop voor je dat jullie genoeg kunnen klussen voor je eitje! Zou echt zooo leuk zijn als we een zwanger hebben deze ronde. :D

-x-

PS: @Bianca: dikke knuffel meis!!! Moest net nog aan je denken.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Thanks voor het duimen. Ik hoop zo dat het mag helpen. ;) Echt vaag dat je lichaam nu ineens zo anders doet.
    Dan denk je je lichaam te kennen en dan gaat het ineens weer anders doen. Zo vervelend en zeker met zo'n kinderwens.

@ Noosa: Positief blijven. We blijven er met z'n allen voor gaan. Alleen ik nog even met condoom helaas. :( Maar het zal vast goed komen.

15. Wernhilde

Wernhilde Lid

19 jun 2011
    39
    0
    0
    Administratief en communicatief medewerkster
    Brabant
    Hey allemaal, ik ben bijna 3 maanden terug gestopt met de pil en mn eerste cyclus duurde 39 dagen, de tweede 30 en deze zoals het er nu uitziet (momenteel mn vruchtbaarste dagen met kleverige afscheiding) 28 :) Perfect dus :) Wij hebben er bewust voor gekozen om eerst een aantal maanden de natuur haar gang te laten gaan om te kijken hoe (on)regelmatig mijn cyclus is alvorens echt te gaan proberen zwanger te worden. Op deze manier vermijden we een hoop stress omtrent vragen als: wanneer ben ik nu vruchtbaar, kan ik al zwanger zijn etc. En stress veroorzaakt op z'n beurt weer hormonale schommelingen dus onregelmatige cyclussen! Dus we doen het nog 1 à 2 maanden met condoom, en dan gaan we er echt voor :)

Misschien dat deze manier ook voor jullie werkt? In elk geval allemaal heel veel succes en vruchtbaarheid gewenst!

Liefs

16. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Wat is het toch onwijs stil hier....

Ik denk dat ik gewoon moet rekenen vanaf afgelopen vrijdag. Ben namelijk alweer bijna van mijn ongi af....

en ben het normaal minimaal4 tot 5 dagen.. Dus komt aardig in de buurt...

We gaan dus de officiele 1e ronde in..

Liefs

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies,

@Wernhilde: wat fijn dat je cyclus regelmatig aan het worden is. 28 dagen is natuurlijk helemaal perfect ;) Ik heb een langere cyclus met tot nu toe op steeds een ander moment in mijn cyclus mijn eisprong. Ik vind het daarom fijn om mijn temperatuur bij te houden en ovulatietesten te gebruiken.
    Het geeft me sowieso meer rust :D

@blijevrouw: Wat goed meid! Nu lekker naar je eitje toeleven! Hopen dattie niet zo laat als die van mij springt ;)

Hoe ist met de andere dames hier?

Ik had vanmorgen weer een andere temp dan gisteren. Lijkt wel alsof mn ei niet weet of het moet springen of niet. Misschien is het een beetje een bang eitje?;)

-x-

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Wernhilde: Welkom! Mijn eerste cyclus duurde ook 39 dagen. En nu wacht ik op mijn ongi. Duurt erg lang. Zit nu op dag 37! :(
    Wij doen het nu ook met condoom. Wij hopen er in september voor het eerst voor te gaan. Wij gaan die maand op vakantie naar Sri Lanka.

@ Blijevrouw21: Eindelijk de 1e ronde in. :) Gaaf. Wel super spannend hoor. Ga je het met tempen bijhouden of ga je gewoon om de dag klussen? ;)

@ CherryBelly: Jammer dat je je eitje geen duwtje kan geven zodat het springt. :p
    Heb je nu al een paar dagen een hogere temperatuur of niet?

Hier nog steeds geen tekenen van ongesteldheid. Alleen maar vreetbuien en trek ik chocola. Echt heel erg gewoon. Gelukkig vanavond weer sporten. ;)

Fijne dag allemaal.

Xjes!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

@Wernhilde: welkom,en fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt! Mijn geeft temperturen en ovutesten ook een fijner gevoel net zoals bij Cherry,anders weet ik helemaal niet wat ik moet verwachten.

@Blijevrouw: jaaa...eerste ronde :D Superveel succes meis!

@Cherry: lastig eitje van jou zeg ;) Als hij maar uiteindelijk doet wat hij moet doen is het goed toch? :D

@Esmee: geniet maar lekker van je chocola :D Met een schuldgevoel eten is ook niks haha.
    Misschien een idee om volgende ronde te tempen? Dan weet je ook meer waar je aan toe bent..

Nou mijn temp blijf ook lekker schommelen, had net wel vruchtbaarslijm naar mijn idee dus dat zou een goed teken zijn! Voel ook af en toe wat in mn buik steekjes enzo, maarja misschien is dat ook wel wishfullthinking haha!

xxx

20. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha ja precies, geniet er maar van !! Ik heb ook sinds ik gestopt ben een onbevredigende behoefte aan chocola!! Net toevallig nog van die crisp chocolade ballen/dingen/soort M&M achtige gekocht :D:D

Ja Noosa we kunnen onszelf behoorlijk 'gek' maken... ;) Ik ga er ook niet teveel mee bezig zijn... Enne die schommelingen heb ik heeeeel veeeel sinds ik gestopt ben met de pil... Kan meeeeega chagrijnig zijn... En ook ineens weer heeeel vrolijk... :( Vooral rond mn eitje ben ik erg lief... en moet ik chocola hebben... :$ Hahaha...

Aaaaah Cherry! Je hebt een bang eitje! :D Klinkt wel erg grappig! :p

xxx

Deel Deze Pagina