Heel veel succes en sterkte Bianca, ik weet dat de berichtjes van mij en Zonnetje je pijn doen.... Ik hoop dat je gauw ook die roze test kan showen! Dikke kus!
@Bianca88: Ik snap dat je even afstand neemt. Zal wat HCG naar je toe blazen. Hopelijk lukt het snel meid. @Theeleutje heb je je ook aangemeld voor moeders voor moeders? Hoe voel jij je verder?
@ Bianca88: Ik begrijp je helemaal. Het is ook erg rot allemaal. Waarom moet het nou zolang duren. Ik hoop zo dat je ongi snel door mag komen of dat je zwanger wordt. Hele dikke knuffel voor jou meid! XXX
@Bianca: helemaal te begrijpen meid! Neem je rust en afstand en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! Heel veel succes en sterkte en ik weet dat je vast af en toe meeleest! Liefs!
@ zonnetje, net gedaan toevallig! Ben benieuwd, je kan vanaf 6 weken mee doen! Ik voel me verder prima, heb nergens last van. Borsten zijn wat gevoelig, maar dat was altijd al sinds ik gestopt ben met de ring. Vanmorgen viel het me op dat ik ineens 2 dikke aders op mijn rechter borst heb. En dan echt heeeeel dik. Ik lees overal dat je vanaf 6 weken ongeveer klachten kunt krijgen zoals verrmoeidheid en misselijkheid enz. Ben benieuwd! Van de week ook maar eens aanmelden bij de verloskundige! Al zei de ha dat dat nog geen haast had, intake is bij 7 weken ongeveer.... En jij? Hoe voel jij je? Zie dat we echt helemaal gelijk lopen, leuk!!!!
@Zonnetje: Gefeliciteeerd Zo dit gaat goed meiden, laten we zo doorgaan @Bianca: ik zit nu op dag 25...wordt dus weer een lange cyclus voor mij Wat jij zegt kan ik me helemaal in vinden, ga ik ook doen. Deze ronde nog tempen etc. en volgende ronde niet meer. Laat ook tijdeijk mijn gezicht minder zien hier..Maar denk veel aan jullie..kan jullie toch niet helemaal loslaten haha xx
Met mij gaat het goed hoor... alleen een beetje last van de warmte... verdel niets te klagen, op de zere heupen na.
Hoi Lieve dames!!! Heb even bijgelezen en zal ff algemeen reageren hihihi. Zit nu op mn werk, kan dus niet iedereen persoonlijk antwoorden. Wat zie ik nu.... NOG EEN ZWANGERE!! Yayyyyyy!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Wat gaat het goed hier met ons clubje!!! En nu is MayD niet meer alleen hihihi Ik hoop dat wij allemaal snel mogen aansluiten, maar ik denk dat het deze ronde niets word voor mij. Ik had van t weekend een positieve ovutest, maar heb tot nu toe geen duidelijke temperatuurverhoging gehad die wijst op een ovulatie. Weet niet of dit nog kan komen, maar ik betwijfel het. Dus misschien een ronde zonder eisprong? Helaas, denk dat ik over een tijdje weer de volgende ronde in ga. Hoop alleen niet dat het een lange cyclus gaat worden. Hier ook last van klapperende eierstokken. hahaha.
@ Evaa: Wij gaan op vakantie in september en dat is een hele bijzondere vakantie, dus daar willen we gewoon van genieten. @ CherryBelly: Hoe kan het dan ineens zijn dat je misschien deze ronde geen eisprong hebt? Echt vaag. Ik hoop gewoon dat je het mis hebt en dat je wel gewoon een eisprong hebt gehad. Dan maar een keer zonder temperatuurverhoging. Want je hebt wel een positieve ovutest in handen gehad, dan kan het toch niet anders? Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he?! Heel irritant. Maar we moeten positief blijven! Xjes!
Dag meiden. Even een (misschien wel dom) vraagje. Vandaag neem ik mijn laatste pil in, dan wordt ik zaterdag 2 juli ongesteld. (altijd vaste prik) Nu zag ik dat ik dan op 15 juli het meest vruchtbaar ben. Kun je dan ook al zwanger raken? Of is die kans nihil omdat je dan nog maar net aan het ontpillen bent. Is gewoon even een vraagje hoor, ga er totaal niet van uit dat ik direct zwanger raak.
@ MissCK: Mijn schoonzus was ook maar net gestopt met de pil en was ook gelijk in de eerste ronde zwanger. Dus denk dat het zeker wel kan. Zij heeft natuurlijk wel haar onttrekkingsbloeding gehad, maar heeft verder niet gewacht op een natuurlijke menstruatie.