cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    @Esmee,

Wat ontzettend k*t meid! En je had er nog wel zoon fijn gevoel bij..
    Er komt echt wel wat op je pad meid, meestal komt het geheel onverwachts.

@bianca,

Balen zeg:(, wie weet was het indd gewoon te vroeg en krijg je dit weekend nog een leuke test. En anders hoop ik dat je menstruatie snel opgang komt zodat je niet in die onzekerheid blijft zitten.

Knuff

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb nog even een vraag aan de dames hier:

ik ben sinds gister ongesteld, maar ben best misselijk en duizelig.. ik slik gravitamon foliumzuur en vandaag ook maar begonnen met extra ijzertabletten tijdens menstruatie.

hebben meer mensen hier last van?

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ blijevrouw21

wat grappig! ik lees nu dat jij 29 april 2011 ook gestopt bent met de pil, ik namelijk ook ! alleen had ik 27 mei mijn 1e natuurlijke menstruatie. ook 2 mei wel onttrekkingsbloeding gehad...

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: ahh meis wat jammer :( wel goed dat je vriend zo'n goede steun is. Sterkte en ik hoop dat je ongi wegblijft en je alsnog een posi test in handen krijgt.
    *dikke knuffel*

5. Troel

Troel Niet meer actief

Ja ik heb ook wel meer last van misselijkheid gehad sinds ik gestopt ben met de pil! Nu na 5 maanden is t wel iets minder dan als in t begin! Heb er zelf een aantal x echt van moeten overgeven.... En was niet zwanger.. Pfff kun je nagaan! Haha,, :D:D En wat meer stemmingswisselingen... ;)

6. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten

;) Wou dat ik ook 27mei al ongesteld geworden was, helaas moest ik toen nog een paar weken wachten..

wat rot dat je je zo naar voelt! Ik heb nergens last van, zelfs geen 1 klacht gehad na het stoppen.

Ik slik de zwanger vitaal tabletten van het kruidvat. Alleen vergeet ik hem zo afentoe nog wel eens.

7. Delta

Delta Niet meer actief

@ Troel: oke gelukkig, ben ik niet de enige :) ben jij inmiddels nu wel zwanger?

@ blijevrouw: ja dat kan ik begrijpen, maar gelukkig is je menstruatie al wel op gang gekomen, voel jij je eisprong wel?

8. Troel

Troel Niet meer actief

Nope niet zwanger! NOD volgende week! ;)

9. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    thanx voor de lieve reacties :)
    Als ik de komende dagen wat minder online ben is het omdat ik afleiding zoek en er niet continue mee bezig wil zijn.

Zal zeker laten weten of mijn menstruatie door gaat zetten of nog beter dat ik zwanger ben.

10. Troel

Troel Niet meer actief

evaa Ik voel mijn eisprong trouwens heel sterk! (Ik zag dat je t vroeg aan blijevrouw..) Dat wordt nu gelukkig steeds minder.. :D Maar voel wel echt als ik m heb! ;) Erg handig!!

11. Troel

Troel Niet meer actief

Succes Bianca!!! X

12. Delta

Delta Niet meer actief

hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te worden?

en wat voel je precies als je je eisprong hebt?
    maar het wordt steeds minder? is dat niet vervelend? straks voel je hem niet meer?

13. Delta

Delta Niet meer actief

wow sorry voor de vele vragen haha ... :)

14. Troel

Troel Niet meer actief

Nee het was wat gevoeliger in het begin, moest allemaal ff loskomen na 11 jaar pil. Nu voel ik m gewoon, op de gezonde manier zeg maar :D:D Ik voel t eerst aan mijn onderbuik, steekjes en beurs gevoel. Meestal meer recht of links, lig eraan waar je eitje zit. Mijn ( . ) ( . ) zijn dan ook erg gevoelig!! Het echte oergevoel komt zeg maar boven! Zeeeeer kluslustig zoals wij dat hier zo leuk noemen.. ;) Oja je krijgt vruchtbaarslijm (zaadvriendelijk) Dus je afscheiding verandert behoorlijk (bij mij wel iig) Pfff een hele lijst!

15. Troel

Troel Niet meer actief

Vraag juist alles!!! Wij hebben in het begin elkaar ook meeega veeeel vragen gesteld! ''hoe heb jij dit?'' hoe heb jij dat?'' ''hoe voel jij dit'' enz enz enz.... :D:D:D Tot in de meest bizarre details hè meiden!!? Hahaha....;);):p

16. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Haha maar dat moet ook kunnen toch troel!

evaa, hier dacht ik hem ook gevoelt te hebben vorige maand, alleen kan ik dit niet met zekerheid zeggen. Het waren echte steken onder in mijn buik (ik had niet echt een links/rechts gevoel), dit hield na ongeveer 1,5dag ineens op.

Verder heb ik nog geen dingen op kunnen merken, maar mochten ze komen, vertel ik het gelijk.

17. Delta

Delta Niet meer actief

haha echt superr bedankt voor de antwoorden ! ja ik had dat dus ook, 17 juni, voelde ik rommelende onderbuik, iets wat je niet echt kan omschrijven, maar t voelt zo natuurlijk indd... ik voelde hem toen rechts.. haha vind het echt fijn om hem te voelen !

is het ook zinvol om op de dag dat je je eisprong hebt te klussen?
    of echt alleen de dagen ervoor?

18. Delta

Delta Niet meer actief

ja super ! ik vind het wel erg leuk om elkaar in de gaten te houden met hoe en wat, super spannend ! aangezien wij samen ook een beetje gelijk lopen, met de pil stoppen en alles.. ! ik ben nu helaas ongesteld.. maar ben echt benieuwd wat het bij jou doet zeg!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een band schaf ik aan als de fysio zegt dat het aan te raden is...

Dan nog even over je vraag: doe gewoon een test, als die nega is en over twee dagen nog geen bloed doe je er nog 1...

20. Troel

Troel Niet meer actief

Zeker!! Dat maakt t allemaal ook helemaal leuk!!!!!!! ;):D:D

Deel Deze Pagina