cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi Bully! Jij voelt je eisprong dus niet? Ook geen verandering van je afscheiding? (vruchtbaarslijm..)

2. Troel

Troel Niet meer actief

Jaa Cherry! Die van mij ook!! ;)

3. Troel

Troel Niet meer actief

Na iig geval bedankt voor t reageren!! :D Hihi ik dacht dat weet MayD! Haha! ;) X Theeleutje Misschien herken jij het? Hoe is het? En... Hoe voel je je? :D:D

4. Troel

Troel Niet meer actief

@Esmee! Wat een geweldig nieuws! Allebei trouwens!! Joepie!!!!

5. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Er wordt flink doorgepost al ben je maar een halve dag niet geweest:D

@esmee, oh wat heerlijk dat je er toch voor kunt gaan in augustus!

@cherry, wat vervelend die twijfel of je ei nu wel of niet is geweest. Maar je had hem toch gevoeld? Of ben je echt van de ovutest en vruchtbaarslijm uitgegaan? Misschien vind er momenteel een innesteling plaats en daarom die steekjes? Wordt spannend meid, ik gun het je zo!

@Theeleut en @zonnestraal, hoe gaat het met jullie? Weten jullie al wanneer je op controle mag komen. En voelen jullie al allerlei zwangerschapskwaaltjes.

@bully wat leuk dat je weer eens wat van je laat horen. Jeetje meid wat een lange cyclus heb je gehad en nu alweer 40 dagen. Heb je wel vruchtbaarslijm waargenomen. Ik weet niet of je dit bijhoudt of ovutesten gebruikt? Hopelijk komt het snel op gang of nog beter zwanger. Klussen kan natuurlijk nooit kwaad ;)

@MayD ik vind het echt lief dat je hier nog steeds komt aanwaaien om ons telkens up to date te houden en een lief woordje zegt.

@bianca88 hoe gaat het met jou? Ik hoop van harte dat je ondertussen meer duidelijkheid hebt over je cyclus. Of dat je zwanger natuurlijk bent en anders dat de menstruatie al op gang is gekomen.

@nosa, hoe gaat het bij jou? Heb je je eisprong al gehad of is het daar nog te vroeg voor. Je had natuurlijk de laatste keer ook een lange cyclus.

Hier nog altijd misselijk met vlagen, maar niet overgegeven. Voel steekjes links en rechts. En nog steeds vage zeurderige buikpijn. Erg nat van onderen. Darmen die continue ploppen en veel windjes (sorry:))
    We wachten wel af. Ik denk nu elke dag geen rood bloed geeft moed:D

Ga ik nu maar eens boodschappen doen en vanavond verjaardag. Dus gelukkig wel afleiding en sowieso vanaf morgen en de dagen erna druk. Maar wip tussendoor wel ff langs :p

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Wat een leuke reacties!!! :D We zijn echt blij met dat nieuws.
    Als mijn cyclus zolang blijft als nu dan gaan we er in augustus al voor. Mijn ei heb ik dan eind augustus/ begin september en zoals ik het hier lees merk je dus de eerste weken niks van een zwangerschap, toch? (zwangere dames)
    Wat zouden jullie doen in mijn geval? In augustus ervoor gaan of in september?
    Wat komt het ineens dichtbij zeg!! Het is alweer juli! Voor we het
    weten is het augustus of september!!

Gaan jullie nog wat doen dit weekend?

Xjes

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Jeetje wat kletsen jullie veel, kan het ff niet bijhouden haha!

Esmee: wat een super fijn nieuws :D Het gaat nu zeker opschieten, je kan je lichaam nu nog even de kans geven om goed te ontpillen en regelmaat te krijgen, das fijn als je straks voor het echie gaat beginnen ;)

Bianca1982: ik vind het zo spannend voor jou :D Alle tekenen zijn positief toch, wanneer ga je weer testen?
    Cherry: pff vervelend meid dat je eitje niet springt! Tis echt lastig die onzekerheid. Jij gaat dus ook twijfelen aan je temperatuur of niet?

Ik heb precies hetzelfde! Alle tekenen zijn daar (buikpijn, steek in lies etc.) alleen mijn temp nog niet. Hij is wel hoger dan de afgelopen week maarja toen was die ook extreem laag.
    Ik weet het ook ff niet meer, baal ervan dat het weer een lange cyclus wordt. Had net opeens megaveel witverlies, heb ik nog nooit gehad. Echt een grote klodder (sorry for the details ;) ) en ik blijf last van mn darmen houden en steken in mn buik. Echt als ik niet zou tempen zou ik denken dat ik zwanger was (of dat er iig veel gebeurd daarbinnen!)

Wat een gedoe allemaal weer he meiden?!

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Nu is de vraag wat verstandiger is om te doen. Of in augustus ervoor gaan of in september? ;) Jullie tips zijn welkom. ;)

Vervelend dat je zo'n last hebt van die buikpijn en steken in je lies. Het maakt je ook wel gek hoor. Waar komt die buikpijn vandaan? :(
    Ben je er wel al achter gekomen wanneer je eisprong is en heb je al een positieve ovutest in handen gehad?
    Dikke knuffel voor jou. Je lichaam maakt je gek!

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esmee: ik zou er lekker voor gaan in augustus!:D Als je dan zwanger zou zijn in een keer is het nog zo pril, daar heb je vast geen last van!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Hihi.. ja, wij zouden er zelf het liefst ook in augustus voor willen gaan. Ik denk ook dat je er in de eerste weken helemaal niks van merkt. Dat zou wel beter zijn. ;)
    Maar heb jij al een positieve ovutest in handen gehad? Of ben je gewoon echt helemaal niks wijzer geworden met tempen en ovutesten?

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen positieve ovutest in handen gehad...testjes waren paar dagen geleden op en heb het maar ff voor gezien gehouden..temp doet raar..kijk maar op mn kaartje..

Voor jullie vind ik het wel echt super leuk en spannend :D

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ohw balen meid. Ik kan begrijpen dat het niet motiveert om dan verder te gaan met ovutesten en tempen. Met gewoon om de dag klussen kan het ook raak zijn. Moed niet laten zakken.
    Dikke knuffel voor jou.

Ik moet ook nog maar zien dat ik een eisprong heb hoor. Las net op internet dat vrouwen met een lange cyclus vaak geen eisprong hebben. Dit maakt me toch onzeker. :( Geen leuk idee. Bah! Maarja... spannend is het wel.

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @troel: ik heb het aan vriend gevraagd, hij zegt niets gevoeld te hebben, dus ik vrees dat je aan mij ook niet veel hebt.... Ik heb ergens gelezen dat je baarmoedermond lager gaat liggen en gaat kantelen zo rond je vruchtbare dagen. Om optimaal zaadcelletjes te kunnen ontvangen zeg maar. Maar ik/wij hebben daar niets van gemerkt.

@esmee: ik zou het lekker vanaf augustus al gaan proberen! De eerste weken schijn je amper klachtjes te hebben. Ik zit nu op 4 weken en 2 dagen en heb alleen maar buikpijn. Verder voel ik niets! Oh, ik merk dat mijn borsten zwaar aanvoelen zonder bh. Met bh nergens last van, zonder bh dus wel. Afgelopen nacht met een strak hemdje aan geslapen en dat heeft geholpen. Andere nachten werd ik er gewoon wakker van, afgelopen nacht als een roosje geslapen! Ik heb gelezen dat de eerste 'echte' klachten beginnen met een week of 6. Maar daar zou MayD denk ik meer van weten!

@noosa: die dikke 'klodders' herken ik! Heb ik ook heeeeel erg last van gehad. Met name voor/tijdens mijn vruchtbare periode. Ben uiteindelijk maar inlegkruisjes gaan dragen, vond het maar revelend om steeds een natte onderbroek te hebben :$

@iedereen die het vroeg: ik voel me goed! Alleen wat buikpijn dus, en zware borsten als ik geen bh aan heb. Vandaag zou eigenlijk mijn NOD zijn vanmorgen weer een testje gedaan, streep knalde er zowat vanaf! (eh jah...... Ik heb deze week om de dag getest.:) Anders kon ik het gewoon niet geloven dat het echt zo is. Zooo gaaf om steeds weer die streep te zien verschijnen. Gelukkig zijn ze niet duur (kv2v5) heb nu nog 1 testje liggen. Daarna wil ik niet meer bij halen. Goed is goed! En ik krijg natuurlijk nog die test van moeders voor moeders.)
    Mijn schoonmoeder/schoonzusje +zwager/mijn ouders/mijn beste vriendinnen weten het nu. De rest (familie/vrienden/collega's) willen we mee wachten tot na de eerste echo.
    As dinsdag ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak voor de intake. En moeders voor moeders belt me dinsdag terug om een afspraak te maken

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theeleutje: De klachten vallen dus nog reuze mee als ik jouw verhaal zo lees. Wel beter hoor. Lijkt me inderdaad ook heel gaaf om zwangerschapstesten te doen als je weet dat ze positief moeten zijn. ;) Heb je ook een CB gedaan?
    Echt zoo gaaf dat je zwanger bent! Geniet ervan hoor meid!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik blijf het hier gezellig vinden, dus ik blijf nog even plakken hahaha. Op één of andere manier nog niet de stap naar het zwanger gedeelte durven nemen... :(

Jouw verhaal geeft moed meis, ik duim voor je dat het zo mag zijn!

16. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen ladies,

Volgens mij slaapt iedereen uit. Ja dat had ik ook wel gewild, maar straks visite. En gisteravond verjaardag, lag pas half 3 in bed:$

Nu lag er bij de hapjes rookvlees met stukje ei ertussen. En dit neem ik ook zo en toen dacht ik shit, wat nou als ik zwanger ben, dan mag je geen rauw vlees.
    Dus schrok hier ff, heb onderweg naar huis dit ook aan mijn vriend verteld en die zei direct dat hoeveel mensen eten dat nog allerlei dingen, terwijl ze nog niet eens weten of ze zwanger zijn. Ja das ook weer waar.
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben. Vandaag zit ik op dag 29 en zou ik dus ongesteld moeten worden. Tot nu toe niets en ook niet het gevoel het komt eraan, want weet eigenlijk altijd wanneer ik ongesteld wordt. Ik voel dat gewoon (raar he, dat had ik al toen de pil nog slikte).
    Afwachten is nou niet mijn sterkste kant, maar we houden vol,:D

@theeleutje, fijn dat alles goed gaat en je niet zoveel last er van hebt. Geniet er van!

@MayD dank je wel, we w8en af. Je blijft hier maar plakken hoor. En elke maand wat hcg hier rondstrooien:D

@andere meiden hier, ik hou het even centraal, wil nog ff opruimen voordat de visite er is.
    Ik hoop dat jullie ook gauw posi ovutest hebben en inzicht in eisprong. En extra klussen kan nooit kwaad ;)

Iedereen fijne zondag toegewenst!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Strooi! Strooi!!

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    ladies,

Hoe gaat het hier?

Esmee: dubbel goed nieuws! blij voor je?
    @Cherry: hoe is het meid?
    @Thee: heerlijk dat je je goed voelt
    @Mayd: gezellig dat je hier lekker blijft plakken

Hier... ik ben vannacht ongi geworden... ben redelijk (lees: flink) teleurgesteld. Positieve is wel dat ik een hele mooie, regelmatige cyclus heb en dat ik daar heel blij mee moet zijn (ik weet dat hier dames zitten met een hele lange cyclus). Dus nu even over de teleurstelling heen en dan op naar de volgende ronde!

Ik ben er inmiddels wel achter dat de pijnlijke (.)(.) te maken hebben met mijn eisprong (denk ik) en de misselijkheid met mijn aankomende ongi. Heeft te maken met gierende hormonen volgens mij.

We gaan dus vrolijk verder!

Voor alle meiden die ik heb overgeslagen: succes met wachten, testen, klussen en tempen!

Ik ga aan de chocola vandaag, heb het wel verdient ;)

Liefs

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca1982: Ohw wat spannend zeg bij jullie. Ik hoop zo dat je ongi uitblijft. ;) Knap hoor dat je het nog vol houdt om niet te testen. Maar op dat moment is het sowieso heel moeilijk om geduldig te zijn. Ik duim voor jullie!!!

@ MayD: Thanks voor het strooien. Ik hoop dat het gaat werken. :p

Ik zag net op internet dat er pillen zijn die je cyclus normaal kunnen maken. Fertilex Voor Vrouwen, nu voor €49.95 - Drogisterij.net Dit is de link.
    Je hebt ze ook speciaal voor mannen.

Zou het echt zo zijn?! Ik lees ook op internet en hier op zwangerschapspagina dat de Etos 'zwanger worden' pillen ook je cyclus zouden verkorten. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik kan de Etos 'zwanger worden' pillen helemaal niet vinden op de website van hun. ;)

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Ja, voor ons inderdaad goed nieuws. Nu zouden we er dus al in augustus voor kunnen gaan. Wel super spannend!
    Wat rot dat je ongi bent geworden. :( Logisch dat je teleurgesteld bent. Het is altijd een klap als je ineens ongi wordt terwijl je graag zwanger zou willen zijn.
    Maar je mag zeker wel blij zijn met je cyclus. Echt een mooie cyclus.
    Geniet lekker van je chocola en gewoon weer opnieuw de volgende ronde in.
    Vooral de moed niet laten zakken.

Deel Deze Pagina