Lovely: Shit, je bent ongesteld geworden! Indd wel mooi dat je een goede cyclus hebt... Heb zelf ook een mooie cyclus... Dat kan weleens anders zijn hè...? All: Ik zit een beetje in de zenuwen! Voor het eerst!! Rond 9 juli mn NOD... Ben er anders nooit zo zenuwachtig voor......
@ Troel: Geeft niet. Ik geloof graag dat je zenuwachtig bent. Het is ook super spannend. Als ik jouw was zou ik gewoon van het ergste uit gaan, zodat het alleen maar kan meevallen. De klap is dan ook minder. Hoop van harte dat je ongi weg blijft. Voor je het weet is het 9 juli!!!!
@ Esmee: Etos Zwanger worden pillen koop je gewoon in de winkel... ik heb ze 3 maand gehad en hebben mij niet geholpen met mijn LF... Voor een lange cyclus schijnen ze wel te helpen. @ Lovelybabe: Behalve in de maand dat ik zwanger werd, had ik in alle cycli 1 dag voor mijn ei zere (.)(.) en dat hield aan tot de ongi. Ook de misselijkheid hoorde daarbij. Juist in de maand dat ik zwanger werd had ik vreemd genoeg geen last... Balen dat je ongi zich toch heeft gemeld meis... Ik hoop dat je lekker ontspannen de volgende ronde ingaat. Het klinkt heel cliché, maar ontspannen werkt echt! Ik had een slecht-nieuws-gesprek met de HA over mijn vruchtbaarkeid en prompt wordt ik in de maand die erop volgde zwanger! Juist omdat ik het idee had dat het bij ons toch heel lang ging duren en ik daardoor wat minder op het klussen en zwanger worden gefixeerd was... Laat je hoofd niet hangen en neem het er nog van!
@ MayD: Ik zit te twijfelen of ik ze zal aanschaffen. Hihi.. Ik kan ook zo'n twijfelaar zijn. We hopen natuurlijk dat het gelijk raak mag zijn in augustus. Zou zo gaaf zijn. Ik ben al blij als ik een eisprong heb. Daar ga ik eerst maar eens proberen achter te komen.
Hey meiden.. Ik wil ff zeggen dat ik toch stiekem blijf meelezen hoor, alleen niet meer vaak reageer .. Ik kan toch niet helemaal afstand nemen van jullie haha, gek he? Hier nog steeds geen verandering.. Gisteren gaan uiteten met manlief en onze beste vrienden, mijn beste vriendin is zwanger nu 2 maanden.. Waren ter gelegenheid dat ze zwanger is gaan uiteten, vind het echt super voor hun. Ze werd een half jaar ook niet ongi en ging naar de h.a, kreeg inwendige echo en bleek dat haar eitjes niet volgroeit waren. En kreeg hier voor hormoontabletten. Deze heeft ze 4mnd geslikt en moesten toen 4 maanden zo proberen. En wat blijkt nog geen maand erna was ze zwanger!! Dus ik zie haar als mijn voorbeeld, ook omdat ik na 3 maand nog steeds geen ongi heb gekregen.. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik nog 1 maand wacht en als ik dan nog niet ongi ben ik naar de h.a ga en vraag of hij/zij mij wilt doorsturen naar het ziekenhuis. Heb geen zin om tot december te wachten, vind het verloren tijd. Kunt beter te vroeg dan te laat zijn toch? Meiden ik denk aan jullie!! Fijne zondag. xx
Hi ladies, Hoe ist met iedereen? Heb weer heel wat gemist zie ik hihihi. Allereerst allemaal heel erg bedankt voor de hugs en de steun Had ik echt even nodig hoor. @Esmee: wat goed meis!!!!! Jullie kunnen ook snel beginnen met klussen voor een kleintje. Echt supergoed nieuws!! Ben echt blij voor jullie. Ik zou gewoon lekker meteen in augustus beginnen hoor. Als je inderdaad in ronde 1 zwanger raakt, merk je er waarschijnlijk nog niet zoveel van Over die pilletjes zou ik je nu nog geen zorgen maken denk ik. Misschien eerst even kijken of je daadwerkelijk een eisprong hebt? Want ik heb ook lange cyclussen en heb toch een eisprong gehad elke keer (behalve blijkbaar deze ronde?). Maar heb wel goede dingen gehoord over die etos pillen, maar ook weer wat slechte dingen. Denk dat t bij elke persoon een ander effect heeft. @bianca1982:hey meis. Ja ik heb echt denk ik mijn ei gevoeld althans dat dacht ik. Nu ga ik natuurlijk erg twijfelen omdat mijn temp niet wil meewerken. Ik had vruchtbaar slijm en steekjes en een positieve ovulatietest rond diezelfde tijd. Pffff het is maar afwachten. Jij maakt het wel spannend hoor Ben benieuwddd!!! @Noosa: ja meis, ik twijfel enorm, omdat mijn temp niet doet wat ik wil dat het doet hahaha. Jij wordt dus ook niet wijzer uit je temp? Pff vervelend he. Vooral omdat ik weet dat mijn afgelopen 2 rondes wel duidelijke temp-verschuivingen hadden. Succes meis. Je symptoompjes klinken in ieder geval veelbelovend. @theeleutje: een van mijn grote voorbeelden hihihi (wat zwanger zijn betreft dan ) Wat fijn dat je je goed voelt!! Hopen dat je je de hele zwangerschap goed blijft voelen Lijkt me GE-WEL-DIG om die streep op je testjes te zien verschijnen!!! Dat wil ik oooook hihihi. @Lovelybabe: pfff gaat wel redelijk hoor meis. Ik moet wachten en wachten en nog eens wachten . Wat balen dat je ongi bent geworden meis *Dikke knuffel* Maar inderdaad vol goede moed de volgende ronde in! Oehhh mag ik een hapje van jouw chocola? Heb zooooo en trek .niet normaal meer Maar aan de andere kant de laatste tijd word ik er misselijk van en moet ik niets van chocola weten als ik het eenmaal op heb. @MayD: thanks voor het strooien heb een beetje opgevangen en derest voor de andere dames gelaten. Hopen dat t helpt @Bianca88: meis ik denk ook aan jou net als de andere meiden hier!! Wat een mooi verhaal van die vriendin van je. Ik zal met je mee-hopen dat jij ook snel zon mooi verhaal over jezelf aan ons mag vertellen Even een update van mij Ik heb me toch zoiets vreemds nu... sinds een paar dagen heb ik dus al die krampjes en steekjes daar beneden (mn buik en achter mn schaambot) en ik dacht dat mn ei eraan kwam. Dus wij gewoon vrolijk doorklussen. Maar vandaag had ik weer steekjes... lichte kleine steekjes aan de linkerkant. En het voelde een beetje vreemd, dus ik naar de WC. En wat denk je.... bloed... ... vaaaaaggggg.... dat zou dus 7 dagen na mijn positieve ovulatietest zijn en 6 of 7 dagen voor mijn NOD. Zou het kunnen dat je eerder ongi wordt als je geen eisprong hebt gehad? Ik heb geen ongi krampen en het is ook maar een beetje bloed, maar wat niet is kan nog komen. Mijn krampen beginnen meestal aan het einde van dag 1 van mijn ongi. Ik schrok er zo van dat ik begon te huilen. Mijn man ik paniek. Zou wel betekenen dat ik een kortere cyclus heb,maar ook een kortere LF. En dat laatste wil ik niet, want dan heeft je eitje minder kans in te nestelen. Pfff weet iemand hier raad mee? -x- een verwarde Cherry
He meiden! Lovelybabe: knuffel voor jou Kan me voorstellen dat het een tegenvaller is! Gelukkig wel regelmatige cyclus Vol goede moed op naar de volgende ronde! Cherry: huh wat raar! Je zou bijna innesteling zeggen, maarja dat zou niet kloppen wat je temperatuur betreft. Heel erg vreemd dit, hopen dat je cyclus eenmalig zo in de war is! MayD: ook ik heb wat opgevangen hoor Fijn dat je zo gul bent Troel: o, meis ik vind het zo spannend voor jou Duimen duimen duimen maar! Esmee: ik heb die pillen maar ik weet niet zo goed of ik er mee door ga, het heeft bij mij niet zoveel geholpen en ben eerder bang dat ik er een lange cyclus van krijg. Maarja het is inderdaad per persoon verschillend! Je kan altijd even kijken wat het bij jou doet. Zwangere dames: wel blijven plakker hier allemaal hoor Ben veel te nieuwsgierig hoe het allemaal gaat met jullie! xx Ik heb echt rare dagen achter de rug qua lijf. Super veel last van mijn darmen gehad, last van gas, gevoelige buik, niet naar de wc kunnen gaan. Sneller misselijk, vanmorgen van mn koffie. En nog steeds veel witverlies. Verder last van vage steken bij lies en buik, net na de seks ook..Vanmorgen ben ik vergeten te tempen maar raar is het wel allemaal... Morgen lekker een dagje extra vrij! Fijn gevoel voor de zondag haha xxx
Cherry: zou het niet een ovulatiebloeding kunnen zijn? Ben je nog verder gaan testen met de ovutestjes? xx
@ Bianca88: Inderdaad positief blijven. En je beste vriendin als voorbeeld houden. Een maand afwachten inderdaad en dan hoop ik dat je door je huisarts wordt doorverwezen naar het ziekenhuis. Het wachten duurt zo lang op deze manier. Wel gezellig dat jullie uiteten zijn geweest om te vieren dat je beste vriendin zwanger is. Ik denk ook aan jou. Komt goed meid! @ CherryBelly: Bedankt voor je lieve reactie!! Super lief. Ik hoop ook dat het gelijk raak mag zijn. Ik wil graag een korte cyclus, vandaar dat ik erover nadacht om misschien die etos pillen te slikken. Maar als je er ook negatieve dingen over gehoord heb dan laat ik het liever zo. Wat raar dat je ineens bloedverlies hebt. En je weet zeker dat het geen ongi is die eraan komt? Ik kan je zo goed begrijpen dat je hier zo verward van raakt. Dan denk je te weten hoe je lichaam werkt en dan gaat het ineens heel anders doen. Nogmaals een dikke knuffel voor jou. @ Noosa: Jij bent die pillen gaan slikken omdat je een lange cyclus had? Ik ga het denk ik toch maar niet doen. Je hebt echt vervelende klachten zeg. Hoe kan het toch? Ik hoop dat die klachten snel weg zijn en dat je je weer goed gaat voelen. Niet naar de wc kunnen gaan is ook echt heel vervelend. Dikke knuffel meid! Moed niet laten zakken.
@Noosa: ja stiekem hoop(te) ik ook op een innesteling. Als ik mn temp buiten beschouwing laat zou het volgens mn berekening wel kunnen kloppen. Maar durf er niet op te hopen. Ik zou niet weten hoe een ovulatiebloeding eruit ziet? @esmee: dankje meis. Hier weer even een update: (alvast sorry voor de details) Het waren uiteindelijk maar een paar druppels bloed. Net bij een toiletbezoekje zat er alleen wat rozig-bruin slijm op t papiertje. Pfff nu weet ik t ook niet meer. Heb nooit een ovulatiebloeding gehad, ook niet voordat ik aan de pil begon. Nooit tussentijdse bloedingen, altijd mn ongi netjes om de 30 dagen. Dus jullie kunnen wel begrijpen dat ik erg schrok
Esmee:tnx voor je lieve woorden! Cherry: misschien heb je hier wat aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/285694-ovulatiebloeding-wie-weet-meer.html xx
Meis, jij bent de baas over je eigen lichaam &je moet dan ook doen wat jij denkt dat goed voor je is. En dat is wachten niet want dat kost enorm veel energie! Ik test nog even vrolijk door, had het idee dat hij vandaag weer iets donkerder was, alleen heb ik wel later getest. Slaap lekker allemaal
Lieve Cherry! Maak je niet druk... Dat wat jij nu beschrijft heb ik bijna altijd al ik mn ovulatie heb.. No worry!! -X- Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld..?
Was t geen innestelingsbloeding?? ... ( bij nader inzien) ... Waarschijnlijk niet je ei toch? Als wij dezelfde NOD hebben .. Wel toevallig ik heb dit x ook een heeel klein beetje bloed verloren,,,, Ook na mijn vermoedelijk(bijna wel zeker) ei.... Misschien hadden we t zelfde! Okeee nu zit ik heerlijk te dromen!!Maar hoop t zo!!! X
Hoi ladies!! Update van Troela Heb een beetje advies enzo nodig... Nu heb ik even bekeken wat nu precies mn NOD moet zijn... Aangezien ik niet temp en dergelijke, is t nogal lastig inschatten soms.... Had mijn eitje iets eerder dan normaal volgens mij... Op dag 13 ipv 15.. Dat zou betekenen dat mn NOD op Woensdag is. Nu voel ik al 2 dagen soort van gerommel in mn buik.. Plopjes, steekjes, zeurderig, heb ontzettend veel zin om te klussen (heb ik normaal nooooooit opweg naar mn ongie...) dan ben ik sago... Nu totaal niet! En dan dat beetje bloedverlies... En gevoelige baarmoeder laatst tijdens t klussen. Ga toch denken... Zal t dan toch? Wedde, ik word gewoon ongie... Toch heb ik n voorgevoel...Durf t bijna niet te zeggen want mn lichaam zal me wel weer voor de gek houden.... Ben nu op mn werk, slaapdienst.. Lekker alleen op mn kamer daar aan jullie mn verhaal doen... Echt fijn hoor! op mn telefoon. (forgive me voor de tikfoutjes..) Je gaat dan zo liggen denken aan al dat soort dingen... X
@Noosa: Thanx voor t duimen! Draaien maar!! Jij succes meis met de vervelende kwaaltjes... Hopelijk is t gauw over!! Gezellig dat je nog eens komt kijken! X
@ Troel: echt spannend joh ! ik heb zo geen idee of je wel of niet zwanger bent, al hoop ik het echt voor jou !!!! ik zou gewoon 14 dagen na je eisprong rekenen dat je ongi zou moeten worden, en dan op je NOD testen he !! werkze nog