Ja, ik klim alweer een beetje op uit mn dipje! Ben benieuwd wat de huisarts morgen te zeggen heeft. Nee wij gaan verder niet weg, gewoon dagjes uit, en misschien 1a2 nachtjes een hotelletje. Ik heb geen idee in welke volgorde, haha ook niet nog niet echt mee bekend, of mee bezig.
Dat is nog eens een dubbel gevoel indd, blij zijn dat jullie eindelijk de sleutel hebben van jullie huisje, en dan zit manlief even een heeeel eind van je vandaan. Ben je druk aan het verbouwen of valt dat nog mee? Knuf.
uhm nou, we hebben een huur app. en de verhuurder zijn t aan t opknappen er is al geverfd .. en er wordt deze week schoongemaakt en alles na gekeken.. dan ga ik 10 juli zelf schoonmaken en wat spullen brengen.. mijn vriend had gister avond om half 12 even doodleuk nog tv en internet aangevraagd, mailt ie naar mij dat ik even moet bellen naar kpn, ik dus bellen, ze weten van niks, dus ik naar telfort bellen.. kregen we 1 pakket pas na 18 juli en het andere pakket deze week, maar goed we zijn niet thuis, we wonen ook met meerdere mensen op 1 adres (groot monumentaal pand dat onderverdeeld is in meerdere verdiepingen, wij huren een verdieping van 85m2) maar goed zoo gestress, echt wel een half uur in totaal aan tel gezeten, ook nog eens 0900 nummer haha.. nou ik kijk wel wat er zaterdag in mn brievenbus ligt, anders richting postkantoor.. sorry voor dit lange verhaal! moest t even kwijt.. en jij lekker vakantie? ik las ook dat je wat dagjes weg gaat enzo en hotelletje pakken.. altijd lekker ! en jou vriend is dan ook vrij of?
Wat een gedoe zeg! Zou er helemaal gek van worden denk ik! Upc is ook al zon fijn bedrijf die je uren aan de telefoon kunnen houden zonder resultaat/oplossing. Maar een monumentaal band is altijd prachtig! Ik heb inderdaad 7 weken vrij. Gaan bij mijn schoonvader verbouwen maar voor de tijd wil ik er nog even uit. Wil een dagje naar volendam en misschien ook nog naar giethoorn. Dat hotelletje is nog niet zeker, we zien wel hoe het loopt! Mijn vriend is vanaf volgende wee 3,5week vrij..
@ Evaa: Leuk dat jullie net de sleutel hebben gekregen van jullie appartement. Spannend. Wel jammer dat je vriend nu zo ver weg zit. Maar voor je het weet is hij weer terug. Wat gedoe zeg met de kpn. Ze zijn bij de kpn ook weer lekker bezig. Wordt altijd gek van een klantenservice. Succes met alles!
@ Blijevrouw21: Fijn dat je een beetje uit je dipje komt. Je moet wel. Inderdaad afwachten wat de huisarts je te zeggen heeft. Maar geen nare dingen denken hoor. Daar maak je jezelf gek mee en die spanning/ stress beïnvloed ook je cyclus. Hoe moeilijk ook; kop op! Knuffel!
Damesss sorry dat ik weer zo snel moet reageren. Ben nog steeds op mn werk @Esmee; ja nog steeds bloed, alleen wel minder. Lijkt wel alsof ik het ergste heb gehad nu...maar even kijken wat morgen me brengt. En dan definitief mijn banner wijzigen en op naar de volgende ronde. @Blijevrouw: ik kan me heeeeel goed voorstellen hoe je je voelt. Heb zelf ook overgewicht en vooral door deze vreemde ronde ben ik zo bang dat ik van nu af aan geen eisprong meer zal hebben of dat er van alles mis gaat. Ik zal je blogje rustig een keer lezen en reageren. Ik blog zelf ook Ik zal die van jou in de gaten houden @Evaa: wauwwww wat leuk dat jullie de sleutels hebben gekregen. Wel balen dat je vriend weg is En die vervelende situaties komen mij echt heel bekend voor. Toen wij ons huis kregen ging ook niet alles perfect Maar uiteindelijk is alles goed gekomen en bij jou zal dat ook zeker gebeuren. @de andere dames: ladies ik zal later weer reageren als ik weer thuis ben. -x-
@ blije vrouw; lekker die dagjes weg !! en wat ga je precies bij je schoonvader verbouwen? ga je zelf ook echt mee helpen? wat lief van je ! je hebt zeker groot gelijk ! lekker genieten... en echt fijn dat je samen met je mannetje 3.5 week vrij bent !! heerlijk zeg.. ik las ook dat je morgen naar de dokter gaat? echt veel succes ik duim voor je meid !! Knuffel! @ esmee; ja haha tis overal wat he maar komt goed ! hoe is het nu met jou?
@ Evaa: Met mij gaat het wel goed hoor. Liever gister dan vandaag zwanger. Hihi.. Maar we wachten nog even tot augustus en dan gaan we er echt voor. Wel super spannend. Ik zit nu een beetje te twijfelen wanneer ik met ovutesten zal gaan beginnen. Ik denk dat ik gewoon morgen ga beginnen. Aangezien in vanmiddag al wat slijm in m'n ondergoed zag zitten en ik weet niet wat voor slijm het is. Ik wil natuurlijk proberen mijn ei te spotten. @ CherryBelly: In welke volgorde hoort cervixslijm te komen? Ik zit nu op dag 8 en had vanmiddag dus wat slijm in m'n ondergoed, maar weet niet zo goed wat voor slijm het is. Vandaar mijn vraag of er een bepaalde volgorde is voor cervixslijm. En jij weet daar wel wat van af. Inderdaad bij jou maar afwachten of je morgen ook nog bloed verliest. Zou dit dan echt je ongi zijn? Dan heb je echt een korte cyclus dit keer.
@ esmee; spannend dat je aan de slag gaat met ovu testen ! als je ovu test nu posi is, ga je dan gelijk klussen of wacht je echt tot augustus? ik ben super benieuwd en duim voor je !
@ Evaa: We klussen nu ook, maar dan veilig. Maar in augustus gaan we dus een eerste poging doen. Deze ronde ga ik dus alles bijhouden. Het is tenslotte eerst maar afwachten of ik wel een eisprong heb met deze lange cyclussen. Dat vind ik ook echt spannend. Ik had nooit van die lange cyclussen.
@ Evaa: Toen ik de pil nog niet slikte had ik normale cyclussen van 28 tot 30 dagen. Nu ik gestopt ben heb ik ineens lange cyclussen. Hoop dat het snel normaal wordt.
ja dat had ik ook heel erg.. nu is mijn 2e en ook de langste cyclus 34 dagen... al voel ik mijn ei wel.. maar goed, sommige worden ook zwanger zonder ei en lange cyclussen toch?
@ Evaa: Ja, dat is waar. Wel beter dat jij je ei voelt! Ideaal! Ik weet nog niet of ik hem voel. Heb net toch een ovutest gedaan, omdat ik het niet kon laten. Hierbij de foto. Deze is toch negatief? Het is alleen maar voor de bevestiging.
Deze is indd negatief esmee.. Dag 8is ook best wel vroeg... Knuf Oja, der streep moet echt even donker worden als de controlestreep of zelfs donkerder
Ik ga vanaf nu dus elke dag een ovutest doen en dan maak ik van elke test een foto! Vindt het alleen vaag waarom hij dan toch een licht streepje geeft?!