cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Fijn dat je nu helemaal duidelijkheid hebt. Lucht toch ook wel weer op, want je weet nu waar je aan toe bent.
    Natuurlijk is het altijd jammer om weer ongi te worden, maar je hebt wel een mooie cyclus gehad deze ronde.

@ Noosa: Vervelend dat je nog geen ei hebt kunnen spotten of wat dan ook. :( En lekker janken is goed af en toe. Even alles eruit gooien. Een lange cyclus is inderdaad erg vervelend. Dat heb ik namelijk zelf ook. Wordt er ook gek van en maak me stiekem ook wel zorgen.
    Ben je inmiddels ook gestopt met die etos zwanger worden pillen?
    Dikke knuffel voor jou! Ookal kom je hier nu minder, ik denk aan je!

Ik hoop ook heel erg dat ze mij gaan kiezen voor die functie. Net even die persoon bedankt voor het leuke en fijne gesprek. Even een slijm mailtje gestuurd. :p Wie weet helpt het. ;)
    Het bedrijf is ook maar 15 min. fietsen van mijn huis. Dat is wel goed te doen.
    Oh, ik hoop het zo. Ik blijf maar in spanning zitten zeg. Ook niet goed voor mijn cyclus natuurlijk.

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: had ik maar een mooie cyclus gehad :( heb dus geen eisprong gehad. Had eigenlijk liever de iets langere cyclus van 34 of 37 dagen, maar dan wel met eisprong.
    Ach ja, even kijken wat deze ronde ons brengt. Mocht het weer zo vreemd gaan, dan ga ik even langs de huisarts.

4. Delta

Delta Niet meer actief

oke, ik ben afgelopen woensdag ongi geworden, 12 dpo...
    was niet veel, en wel geklust, leek wel of bloedverlies beetje aanhield omdat we elke dag in het weekend wel kluste.. vanaf vrijdag.. nu was zondag laatste dag, echt heel weinig.. gister niks geen bloed verloren.. wel vage buikpijn en last van onderrug, erg vermoeid en hoofdpijn.. nu net bruin verlies gehad?! wat zou dit kunnen betekenen?
    anders morgen ochtend maar even testen...

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Het bruinverlies zou oud bloed kunnen zijn.

@CherryBelly: Je weet zeker dat je geen eisprong hebt gehad? Dan inderdaad maar een iets langere cyclus met eisprong. Die eisprong is zooo belangrijk voor een beebje. ;)
    Ik hoop dat je cyclus nu weer normaal gaat worden. En anders inderdaad naar de huisarts. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat je lichaam zelf gewoon hersteld.
    Knuffel!!!

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: ja zou kunnen, maar heb ook zo hoofdpijn en moe hele weekend al, en pijn in onderbuik en rugpijn.. mjah zal wel niks zijn dan

7. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    hoi allemaal,

Ik lees het morgen allemaal even bij (en reageer dan natuurlijk ook weer!)

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en deze vond het verschrikkelijk dat ik me zo voelde, het was een nieuwe arts(een vrouw) die nu voor vast 2 dagen in de praktijk werkt.

Ze vertelde mij dat ik me over mijn vruchtbaarheid nog geen zorgen moet maken, en dat ik vooral niet drastisch moet gaan afvallen nu omdat dat de vruchtbaarheid wel beïnvloed.

Nu dus doorverwezen naar een diëtiste om te kijken wat zij voor mij kan betekenen om in een half jaar 5% van mijn gewicht te verliezen.

Ik voel me weer ok. (nog niet helemaal happy maar dat komt vanzelf wel weer;))

Bedankt voor alle lieve reacties.

xx

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Heeej
    ben hier al een tijdje niet geweest... maar lees dat sommige zwanger zijn en sommige ook weer voor de volgende ronde gaan.
    Ik heb zondag mijn eerste test gedaan en deze was positief :) vanochtend weer! Loop nu dus al een paar dagen in shock... kan het nog niet helemaal bevatten dat het echt zo is...

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik voel me verder wel aardig, dank je. Alleen bij vet eten gooi ik er alles weer uit, maar daar kun je rekening mee houden.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Melovekane: GEFELICITEERD!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: komt vast allemaal goed. Succes meid!

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    MeloveKane: Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!! Je bent de 5de!

Ik heb aanstaande maandag de intake bij de vk, en aanstaande dinsdag de intake van moeders voor moeders. Ben benieuwd!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esmee: bedanktvoor je reactie :) Ben nog niet gestopt met de pillen maar ga dat maar wel doen denk.Weet op dit moment even niet zo goed waar ik goed aan doe!

Blijevrouw:fijn dat je toch met een positief gevoel het gesprek hebt verlaten! Hopen dat je snel weer helemaal happy bent!

Melovekane: whoee gefeliciteeerd:D Dat gaat lekker hier meiden!

Eva: meid, ik heb geen idee wat dat kan betekenen...sorry :( Hoop wel datje je snel betervoelt!

MayD: fijn dat je je opzich verder wel goed voelt. Ik hoop voor je dat het zo blijft en je zorgeloos van je zwangerschap kan genieten!

Dat geldt natuurlijk ook voor de andere zwangere meiden!

xx

14. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @ theeleutje en Noosa! Thaaaanks!!! :D
    Ik moet nog een afspraak maken bij de VK... Morgen ga ik dat doen ( of vrijdag). Maar kan er pas over 3 weken heen, eerst op vakantie :)

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Melovekane: GEFELICITEERD meis!!!!!!
    Wow wat een vruchtbaar topic!!! Nu wij andere dames nog en we kunnen saampjes naar een andere topic verhuizen ;) hahaha

Genieten hoor meis!!

-x-

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: dankje ! ik hoop het ook

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Melovekane: Wat gaaf!!! Gefeliciteerd! Wauw, wat zijn er ineens veel zwanger. Gaat hard ineens. Strooi wat hcg naar ons toe. ;) Ik hoop dat je mag genieten van een mooie zwangerschap!!

18. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Gaap, oh wat ben ik moe. Maar zo weg om met vriend naar dagje ziekenhuis.

Hier nog altijd geen ongi inzicht. Donderdagmorgen ga ik testen. Waarschijnlijk ben ik er teveel mee bezig, maar het valt me op dat men overal waar ik kom het over babys en kinderen hebben. Op me werk, foto's, op tv in programma's en reclame. En zelfs in mijn dromen een hele discussie over wel of niet testen.
    Moet niet gekker worden :p
    Zat erg te twijfelen om wel of niet vanmorgen te testen maar niet gedaan. Want is die negatief dan wil ik mezelf ff de tijd geven om te resetten in me hoofd. Mocht die positief zijn dan denk ik dat we samen even de tijd nodig hebben en daar hebben we morgen alle tijd voor.
    Er is nog een andere reden waarom ik laat wil testen, weet niet of ik dit al geschreven had. Maar in 2004/2007 teste ik 1 dag overtijd en toen was ie inimini positief. Dag later is het mis gegaan. Dus durf ook niet zo goed, bang dat het weer zo zal gaan.

@Melovekane: Wauw, gefeliciteerd meid. Hoe ver ben je nu, je banner staat namelijk op vernieuwen toe ;) Kun je het al beseffen? Ben dol op positieve testjes, dus ben wel nieuwsgierig hoe ie eraf knalt:D

@andere ladies daar kom ik later op terug, zoals dokterbezoek van blijevrouw, sollicitatie esmee. Ik ben het niet vergeten, maar moet nu klaarmaken om weg te gaan, maar wilde toch even updaten.

Fijne dag allemaal!

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca1982: sterkte meid vandaag in t ziekenhuis. Hoop dat alles goed zal gaan.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat huiverig bent na 2 vmk. Ik hoop echt heel erg dat morgen je testje knalpositief zal zijn!!
    *knuffel*

@melovekane: jaaaaa wij zijn dol op testjes...dus fotooooo :D hihihi

Kan nog steeds niet geloven hoe vruchtbaar ons topic is hihihi. Ben er superblij mee!! ;) Nu hopen dat de nog niet zwangere dames hier ook snel zwanger zijn! :D

@evaa: hoe voel je je nu meis?

@theeleutje: oehhh spannend!! Ben benieuwd naar moeders voor moeders. Ik wil ook meedoen als het eenmaal zo ver is bij ons. Lijkt me geweldig om dames met een grote kinderwens te kunnen helpen...al is t er maar 1! :D

-x-

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland

Jeeeeejjjjjjj!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan meis, echt geweldig nieuws!

Liefs!

Deel Deze Pagina