Troel: ahhhh wat kut zeg Knuffel voor jou! Had het echt gehoopt voor je! Bianca: ook een witte test, gedver Helemaal met al die kwalen, had echt gedacht en gehoopt dat het een positieve test zou zijn! Knuffel voor jou! Cherry:zoo nu al je ongie voorbij? Lijkt snel te gaan Fijn, nieuwe ronde nieuwe kansen! Esmee: meis ik blijf voor je duimen, zeker spannend om zo te wachten op de uitsla! En ik ben ook benieuwd wat die druppels doen. Ik ben nu gestopt met etos pillen gewoon maar alleen foliumzuur aan t slikken. Eva en Blijevrouw:ik ben ook best emotioneel delaatste dagen, zal het nog allemaal bij het ontpillen horen? Hier nog geen verandering, mijn temp is nu 2 dagen 36,5 heeft best een tijd eronder gezeten. Mn slijm is iets aan het veranderen (verlies nu meer laat maar zeggen) en voel ook steken bij mn lies. Maarja, dit heb ik allemaal al eerder gehad zonder n eitje. Dus ik ga maar nergens vanuit. Zit wel te denken wanneer ik naar de dokter zal gaan hiervoor..tis toch niet normaal die lange cyclussen waar totaal geen regelmaat in zit? Ben nu vanaf half februari bezig...en 2 x ongesteld geworden.. Wat zouden jullie doen? Andere Bianca: hoe is het met jou meid? Al iets wijzer? xx
@ Evaa: Ik ben ook benieuwd of die pillen gaan werken. Het is homeopatisch, dus het is sowieso niet schadelijk voor het lichaam. En nooit geschoten is altijd mis. Dus ik ga het gewoon slikken en merk het wel. @ Blijevrouw21: Vervelend he om er proberen achter te komen wanneer je eisprong is. Ik vind het echt vervelend. Iedere keer een test en de meeste zijn natuurlijk negatief. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar de moed niet laten zakken. Kop op, hoe moeilijk dat ook is. Het is in iedergeval wel super fijn dat die vrouwelijke arts heel goed naar je geluisterd heeft. @ Noosa: Je moet doen wat je gevoel zegt. Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts een goed idee is. Ik hoop dat hij/zij jou gerust kan stellen. Wat wel vervelend is dat de huisartsen makkelijk zeggen dat je je lichaam een halfjaar/ jaar de tijd moet geven met ontpillen. Ikzelf vind dit echt te lang gewoon. Dus vandaar dat ik nu die pillen van A. Vogel ga proberen en ik hoop dat ze mogen werken. Die klachtjes die jullie hebben herken ik helemaal niet. Maar dit zal er vast wel mee te maken hebben omdat wij er pas in augustus voor gaan?!
Dan sta je zelfs met een stralend gezicht op de vluchtstrook in de vangrail te kotsen dat geintje heb ik vanmorgen geflikt, vriend vroeg heel bezorgd: "gaat het? Je ziet zo groen?" ik keek hem aan en heb hem met een grijns van oor tot oor gezegd: "ja hoor! Ik ben zwanger!" @troel en Bianca: oneeee meiden wat kl*te! Ik had zo'n goede gevoelens bij jullie! Het is allemaal zoooo oneerlijk! @esmee: ben benieuwd wat de pillen doen! Ik heb zelf de Etos zwanger worden pillen gebruikt. Meer als multivitamine eigenlijk. Of ze me ook echt geholpen hebben met de cyclus? Geen idee! @evaa: waar zit jij op dit moment in je cyclus? Ben het even kwijt.... @cherry: ik zat te denken.... Zou het kunnen zijn dat je afgelopen cyclus je eitje wel gehad hebt, maar dan veel eerder als wat je gewend bent, en dat je je ei dus hebt gemist met de ovu testjes? Dat je te laat bent gaan testen zeg maar?
@ Theeleutje: Wat zit er allemaal in die etos 'zwanger worden' pillen? Zit hier ook foliumzuur in en hoeveel? Mag je die gebruiken tijdens de zwangerschap? Wat vervelend dat je zo moest kotsen en je nog wel in de vangrail gekotst hebt. Was het ontbijt er gelijk weer uitgekomen? Vandaag ben je alweer 5 weken zwanger! Tijd gaat wel hard hoor!!
@ blije vrouw: indd, mij maakt het niks uit of ik kotsmisselijk boven de wc pot zou hangen, als ik zou weten dat er een beebje in mn buik aan het groeien is haha ! hopen dat het goed blijft gaan en dat we binnenkort ook roze mogen hebben ! @ noosa: jij bent al vanaf februari van de pil af he? hoelang heb jij hem geslikt? zal indd nog bij ontpillen horen ! aangezien je best lange cyclus hebt ook wat de pil allemaal wel niet met je doet.. bah @ esmee: ja indd kan zeker geen kwaad ! hoop dat het snel gaat werken bij jou !! @ theeleutje: ik ben eind april gestopt met de pil.. en mijn cyclus kun je in mijn handtekening zien ik zie dat jij zwanger bent al 5 weken ! wauw zeg ! superrr zo snel al ronde 2 ! geniet er lekker van meis
Pffff..... ik heb al zoveel sollicitaties gedaan en van de meeste bedrijven hoor ik niks of ik wordt afgewezen omdat andere kandidaten beter in het profiel passen. Wordt gek van die brieven en ben het nu ook echt wel zat om te solliciteren! Positief blijven is voor mij nu even moeilijk.... BAH!
@esmee: er zit foliumzuur in, 400 mcg, vitamine b1/b2/b3/b5/b6/b12, vitamine c, vitamine d3, vitamine e, vitamine K1, chromium, fosfor, ijzer, jodium, kalium, koper, magnesium, mangaan, molybdeen, selenium, zink, bioflavonoiden, groene thee extract, vitex agnus castus (dat zou kunnen helpen met je cyclus) betacaroteen, biotine, Choline, inositol, paba. Groene thee, vitamine e en selenium hebben goede invloed op gezonde cellen en weefsels, en spelen een rol bij vruchtbaarheid 2 keer per dag 1 capsule bij de maaltijd met water innemen. Niet bedoeld om na de eerste 3 maanden van de zwangerschap te blijven gebruiken. Zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik meteen multivitamine voor zwangere vrouwen gaan gebruiken. Of ze me ook echt geholpen hebben met mijn cyclus durf ik niet te zeggen, ik was meteen eigenlijk heel regelmatig. In zoverre je dat kan zeggen natuurlijk, ben in ronde 2 zwanger geworden. Ik gebruikte normaal gezien ook al multivitamine, dus zodra ik wist dat ik ging stoppen met de nuvaring ben ik overgestapt op deze multivitamine. Uiteindelijk heb ik ze vanaf eind maart geslikt, tot anderhalve week geleden. Ben heel benieuwd naar jouw ervaring van de pillen die je nu hebt! Altijd goed om te weten of iets werkt of niet! Heel veel succes meid! @evaa: maar op welke cyclusdag zit je nu? Leef je nu naar je eitje toe, of naar je NOD?
@ theeleutje: ohw haha, ik ben afeglopen woensdag ongi geworden, nu ben ik er sinds zondag ervan af... maar vrijdag was t al bijna niks meer.. heb wel soms een beetje last van gevoelige eierstokken.. maar niet echt pijn ofzo.. als ik weer een cyclus van 34 dagen heb deze maand, is mijn NOD 31 juli... en mn eisprong 17 juli.. maar ja geen idee wanneer het deze maand gaat komen ! mijn vriend komt 16 juli terug van zakenreis.. en we gaan gewoon om de dag klussen, gelukkig vinden wij dat beide niet erg haha
@ Theeleutje: Super bedankt voor de info. Er zitten dus heeel veel goede vitamines in. Klinkt ook aanstekelijk moet ik zeggen. Ik wacht eerst deze pillen af.
Dames, morgenochtend weer duimen voor me. Ik ben net uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Hoop zo dat er snel iets tussen zit. Dit wordt sollicitatiegesprek nummer 6.
Dankjulliewel schatten! Echt lief en het doet me ook goed. Ondertussen zit ik nog steeds in een dip en wordt gek van het solliciteren en het idee dat ik werkloos ben. Helaas heb ik nog niks gehoord van m'n andere gesprek. Dat blijft dus nog spannend. Maar daar hadden ze ook heel veel andere kandidaten uitgenodigd voor een gesprek, dus ben bang dat ik het niet geworden ben.
Hi ladies, Ben ik weer @Noosa: jaaa gelukkig is mn ongi snel gegaan (alhoewel het heeft toch wel 5 dagen geduurd ) Nu naar mn eitje toeleven. Moet nog wel Ovutesten bestellen. @theeleutje: nee meis, ik heb echt duidelijk een positieve ovutest gehad op cyclusdag 23. (dat is normaal voor mijn cyclus). Alleen heeft en daarna denk ik geen eisprong plaatsgevonden, want mijn temp bleef maar laag. Ben benieuwd deze ronde. Schijnt wel vaker voor te komen dat vrouwen even een ronde geen eisprong hebben. Laten we hopen dat het eenmalig was @Esmee: ik kan me best voorstellen hoe je je voelt. Heb ook eens een aantal maanden zonder werk gezeten en dat is echt GEEN pretje!!! Daarom duim ik ook voor je dat je maar snel een positief antwoord van een van die bedrijven terug mag ontvangen -x-
Hey dames, Hier even weer een berichtje van mij. Met mij gaat het wel goed. Helaas wel veel pijn door de BI, maar dat schijnt daarbij normaal te zijn... tja. Verder niet heel veel nieuws. Deze week katoenen luiers van Popolino via marktplaats op de kop getikt. Vandaag een gratis tummytub bij Babypark opgehaald en mooi kunnen afdingen op een reiswiegje (voor 15 euries meegekregen). Ik ben weer erg trots op mezelf hahaha. Alle dames veel liefs en geluk gewenst van mij!
Wow MayD!! Wat een goeie deals! Jij gaat dus katoenen luiers gebruiken? Zitten denk ik wel veel voordelen aan he? Babyspullen shoppen lijkt mij ook erg leuk en hoop het gauw ook te mogen doen Lieve dames, welterusten (alvast). Morgen moet ik weer aan t werk dus ik ga maar snel slapen. -x- CherryBelly