cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Echt leuk spulletjes kopen voor je baby! Zou ik ook wel willen doen. Heb al zoveel spullen gezien die ik zou willen kopen als ik zwanger zou zijn.
    Leuk een gratis tummytub! En wel lekker dat je hebt kunnen afdingen. Ikzelf ben nooit zo van het afdingen. Zooo slecht in.

@ Iedereen: Ik heb vannacht zo slecht geslapen. Alleen maar aan die sollicitatie gedacht die ik vanochtend heb. Zit nu wel in spanning.

Fijne dag allemaal!

Xjes!

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goodmorning ladies,

Hoe ist met iedereen?
    Mijn ongi is vanaf vandaag officieel voorbij :D
    Ben zo benieuwd wat mn cyclus gaat doen dit keer hahaha.

@esmee: achhh wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Maar komt goed meis, positief blijven! Je zal 't vast heel goed doen!
    *knuffel*
    Heel veel succes!!!!

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    heeel veel succes!

4. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Ben vanmorgen super vroeg opgestaan op mijn vrije dag. Had nachtmerrie en kon daarna niet meer slapen...

@Esmee: ben zooooo benieuwd hoe je gesprek gegaan is en krijg je vandaag ook iets te horen van je andere gesprek? Ik duim in ieder geval overuren!

@Cherry: die van mij zijn ook weg en dat hebben ml en ik gevierd gisteravond :D.

@Mayd: BI? Wat lastig? Heb je er therapie voor en zo'n band? En wat leuk al die babyspullen!!! Ik heb stiekem ook al zitten kijken voor babyspulletjes, maar natuurlijk niets gekocht. Eerst een positest en dan zien we verder!

Hier zit de ongi er na 4 dagen (I love it) weer op. ML stond ook op springen :p. Ik heb onwijs veel zin in deze ronde.

Fijne dag dames!

Liefs

5. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier. Iedergeval wordt er weer vollop gepost. Je kunt hier gewoon niet ff afwezig zijn, want dan loop je zo weer achter:D

@esmee, spannend meid. Uiteraard duim ik met de rest mee dat je sollicitatie vandaag goed verloopt. Je wordt er vanzelf expert in ;)
    En dat je vandaag duidelijkheid krijgt over je andere sollicitatiegesprek.

@cherry, heerlijk dat je weer er vanaf bent. Op naar je eitje!

@MayD, Zit hier te genieten hoe jij ermee bezig bent. Dat is een schrale troost en laat ik zo maar zeggen, voorpret voor ons, totdat wij dit ook kunnen gaan doen.
    Vervelend dat je zoveel last hebt van de bandenpijn. Hoevaak ga je nu naar de fysio? Of heb je ook oefeningen voor thuis gekregen?

@noosa, Op welke dag zit je nu van deze cyclus? Als jij je beter zult voelen door naar de huisarts te gaan, moet je dit zeker doen. Al is het maar dat deze er vanaf weet en eventueel tips kan geven. Jou lichaam meid!

@theeleut, jeetje wat vliegt die tijd voorbij, alweer 5 weken en een dag. Fijn dat het zo goed gaat, op de misselijkheid dan na. Ik lees dat je a.s. maandag intake hebt bij de vk. Dit is alleen een gesprek, ze gaan dan nog niets bekijken? Spannend hoor. Ben benieuwd hoe het gegaan is.

@evaa, Hoelang is je vriend weggeweest voor zakenreis. Het lijkt me helemaal niets om een tijd mijn vriend te moeten missen. Maar ze zeggen wel als je elkaar een tijd niet hebt gezien dan is de seks daarna nog beter:D Komt goed uit met eisprong dan in zicht.

Update van mij
    Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties. Dat doet me goed!

Helemaal kapot en moet vanmiddag nog werken. Gisteravond nog condeleance gehad van de vader van een vriendin die afgelopen weekend is overleden. Vandaag begravenis, maar moet werken vanmiddag.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Goed gesprek gehad met vriend en ik merk dat hij er nu toch wat meer over kinderen praat voor zijn doen. Afgesproken dat ik bij 10 dagen overtijd nog een keer ga testen en anders naar de huisarts ga. Onze huisarts is niet zo van het bloedtesten. Is je test negatief dan zal het wel zo zijn. Dus tja....;) Al is het een hele lieve vrouw waar ik wel mijn verhaal kwijt kan.

Ik ben zo misselijk, maar ik wil er even niet al te veel mee bezig zijn. Misschien dat dit dan ook voor zorgt dat mijn menstruatie op gang gaat komen. Kweet het ook ff niet.
    De pijn in mijn onderrug krijgt steeds betere beschrijving. Het is een druk op mijn stuitje en dat geeft het gevoel dat je telkens naar de wc moet zeg maar.

Ga me de komende dagen eens met de vakantie bezig houden waar we naar toe gaan, dat geeft hopelijk wel wat afleiding. :)

Fijne dag allemaal!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Nogmaals bedankt voor jullie succes wensen.

Nou dit is me even apart. Ik had dus gister op een vacature gereageerd via een uitzendbureau. Vanochtend op gesprek geweest en dit is dezelfde vacature bij precies hetzelfde bedrijf waar ik afgelopen dinsdag een gesprek had.
    Dus ik ben nu gewoon 2x op gesprek geweest voor dezelfde vacature. Alleen dan 1x bij het bedrijf zelf geweest en 1x via het uitzendbureau. :(;)
    Hoe bizar?!?!?!?!

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Goed nieuws zeg dat je ongi voorbij is. :D Nu er weer lekker tegenaan. ;) Ik hoop zo dat het deze ronde allemaal goed mag lopen met een normale cyclus met eisprong.

@ Lovelybabe: Wat vervelend dat je een nachtmerrie hebt gehad. Dat is rot wakker worden. :(
    Fijn dat je ongi weer voorbij is. :p Wordt ook weer volop klussen voor je. ;) Veel klusplezier en vol goede moed deze ronde in.

@ Bianca1982: Wat is het super spannend bij jou. Ik vind het zo knap dat je het blijft volhouden om nog geen test te doen. Wat een geduld heb jij. Maar dat kan ik ook wel weer goed begrijpen naar wat er gebeurd is. *KNUFFEL*
    Ik denk echt dat het raak is bij je en ik hoop het ook zo.
    Leuk dat je de vakantie gaat uitzoeken. :D Dat zijn nog eens leuke bezigheden. Hihi.. Veel plezier!

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca1982: hij is nog tot 16 juli weg... wel jammer ja :( maar goed normaal zag ik hem ook alleen in t weekend, nu zie ik hem dit weekend niet en volgende week zaterdag is ie erweer.. ik heb of me eisprong als ie nog niet terug is, of als ie al 2 dagen weer terug is.. echt geen idee ! aangezien mijn cyclus nog overhoop ligt haha..

en jij nog niet ongi?? spannend !?!

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: spannend ! ik hoop dat t dit keer lukt met je sollicitatie meis ! duim voor je

10. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Goedemorgen dames,

Hier gaat alles weer super, op de een of andere manier ben ik er "minder" mee bezig omdat ik weet dat mijn menstruatie maar zo weer 46 dagen of langer op zich kan laten wachten en me zelf druk maken heeft geen zin.

Gister een heerlijk avondje samen gehad, even heerlijk wezen zwemmen. Net een nachtje weg geboekt dus volgende week er weer even tussen uit samen.

Verder geen nieuws, jullie?

knuf

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Bekijk bijlage 165532

Dames wat vinden jullie hiervan?
    Naar mijn mening nog geen duidelijk positieve test gehad...

Hoop dat deze nog gaat komen.

x

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx meiden voor de antwoorden :) Ik kijk het deze ronde nog even aan.....als volgende ronde weer zo lang duurt ga ik naar HA dan ben ik ook een half jaar gestopt met de pil..dus heb ik mijn lichaam tijd genoeg gegeven vind ik ;)

Esmee: spannend meis! Weet je al iets?

Blijevrouw: mijn ovutestjes zien er ook altijd zo uit! Dan denk ik: morgen knalt hij! En dan is hij daarna weer lichter...helaas geen positieve zo te zien :(

Bianca: fijn dat je het er makkelijker met je vriend over kan hebben. Ik hoop nu ook dat je snel ongesteld wordt (of in ieder geval meer duidelijkheid krijgt!)

Hier had ik eindelijk een temperatuur stijging vanmorgen :D (zie kaartje) Heb ook steken gehad en naar mijn idee wat ander slijm. Morgen ben ik helaas niet in staat om te temperaturen denk ik, dat is wel jammer maar goed...dan zondag maar en als die dan ook hoog is....Ik durf het bijna niet te hopen! Als ik mn eitje gehad heb, hebben we iig goed geklust. :)

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Goed dat je naar de huisarts gaat als de volgende ronde weer zo lang duurt. Ik hoop dat het je eitje is die je gevoeld hebt! Houd moed!

@ Blijevrouw21: Er zitten geen knaltesten bij zo te zien. Ik heb ook iedere keer van die lichte streepjes. Heel vervelend, want het moet dus een knalstreep zijn. Ik ben benieuwd of ik deze ronde een knalstreep tegen kom. Hoop het zo, want dan heb ik dus wel een eitje.

Ik ben net gebeld en ze hebben gekozen voor een ander. Maar diegene twijfelt omdat ze minder gaat verdienen en ze wilt juist meer verdienen. Als zij nee zegt dat kiezen ze mij.
    Dus het is nog geen ja en geen nee. Nu zit ik nog meer in spanning. Echt niet goed voor een mens.
    Hij kon helaas nog niet aangeven wanneer ik meer zou horen, dus dat wordt waarschijnlijk het hele weekend in spanning zitten. :(

14. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: spannend ! ben echt zooo benieuwd, probeer wel lekker van je weekend te genieten hoor !

15. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    hm de laatste test op de foto is nu ingedroogd om het maar zo te zeggen en een stuk donkerde (het zelfde als bij dag 3) ben benieuwd wat het gaat worden morgen....

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had een groot deel van de babyuitzet al lang voordat we er daadwerkelijk voor gingen. Wij wisten dat we hoe dan ook een kleintje wilden... Desnoods via adoptie.

Ik heb sowieso wel bandenpijn, maar ik had het over bekkeninstabiliteit (da's ff wat anders). Ik heb maandag voor de tweede keer fysio en ga toch in ieder geval voordat we met vakantie gaan een band aanschaffen.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #2537 Dubbeltje82, 8 jul 2011
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
    Ik duim voor je meis!

Katoenen luiers hebben meerdere voordelen:
    - goedkoper dan wegwerp (vooral als je ze bij 2 of meer kinderen toepast) Grove berekening (van baby tot zindelijk bij 1 kind): ik heb ze voor € 100,- gekocht, waskosten ca. € 260,- en inlegvellen ca. € 100,- = € ca. € 460,- tegenover ca. € 1790,- aan wegwerp...
    - milieuvriendelijker (zijn ook van biokatoen en ook nog eens tweedehands)
    - minder huidirritatie voor je baby
    - je kindje is 6 maand tot een jaar eerder zindelijk dan met wegwerp (wegwerp werken te goed...)

Nadelen:
    - iets vaker verschonen dan wegwerp
    - je moet ze wassen....

Misschien dat we voor op vakantie wel wegwerp kopen, maar voor de rest blijf ik bij katoen.

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Lieve meiden,

Vanavond heb ik een verjaardag, dus ga nu weg.
    Ik ben er morgen ook niet. Ik ga een dagje naar Antwerpen met m'n man en nog een stel vrienden.
    Fijn weekend allemaal!

Xjes!

19. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

Erg rustig. Hoe gaat het hier?

@MayD, Sorry BI is idd bekkeninstabiliteit. Stom van mij. :) Dat is idd ff wat anders. Een achternicht van mij had dat ook en die liep op krukken. Nu hoop ik van harte dat jij dat niet hoeft te doen en veel steun zal hebben aan een band.
    Mooi dat jullie samen daar al zo vroeg duidelijk een antwoord op hadden en zodoende dus al telkens op koopjes jacht konden om de babyuitzet bij elkaar te krijgen.
    Het enige wat wij al hebben is een wiegje die de hele familie van mijn vriend rond is gegaan en wij zijn de volgende generatie. Moet alleen nog opgeknapt worden.

@esmee, Jeetje dat is vervelend dat ze gekozen hebben voor die andere. Ik had het je zo gegund. Het is misschien verstandig om er maar vanuit te gaan dat diegene de baan ook neemt, dan hoop houden dat ze het afwijst. Al hoop ik natuurlijk stiekem met je mee;)
    Lekker gezellig dagje Antwerpen. Heb je het naar je zin gehad?

@noosa, Hopelijk blijft je temp hoog en is het je eitje geweest. Ik duim voor je. Aan het klussen zal het vast niet gelegen hebben.

@blijevrouw, Zover ik me qua theorie in de testjes heb verdiept, springt er nog niet 1 eruit. Je schreef later dat die laatste donkerder was opgedroogd. Is ie ook echt gelijk of donkerder dan de controle streep? Want dan zou dat positief kunnen zijn.

Hier nog niets te bekennen.
    Wel hebben we vakantie geboekt voor in augustus. Bedoeling was kamperen, maar gezien de situatie van mijn vriend niet verstandig. Nu dus huisje samen met mijn schoonmoeder.
    Heb ik ieder geval iets leuks om naar uit te kijken :D

Fijn weekend allemaal!

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hi ladies,
    Hoe ist hier? Ik ben er maar heel even hoor, ben vandaag en morgen niet meer of erg weinig op t forum. Heb een druk weekend...allerlei feestjes enz.

@esmee: meis wat balen zeg :( maar de moed niet opgeven hoor...komt wel goed schatje :D

@MayD: klinkt wel goed die katoenen luiers. Weet alleen niet of ik t wassen wel zie zitten. Hmmm heb nog wel ff om erover na te denken ;)

@blijevrouw: hmm zie nog niet echt een knal posi test.
    Dus nog ff doortesten meis. Ik moet mijn ovutesten nog bestellen.
    Deze ronde heb ik minder t gevoel van ik MOET ovutesten gebruiken. Maar ik ga t toch wel doen, omdat mn vorige ronde zo vreemd was.

Sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer. Heb t een beetje druk.

Have fun 2day meiden.
    Ik denk aan jullie!

Liefs,

Cherry

Deel Deze Pagina