Bianca88, als ik jou was zou ik toch overstappen op inlegkruisjes. Ik vouw ze gewoon om mn string heen rond de tijd van mn NOD. Het moet toch kunnen ademen daaronder, vandaar die lucht denk ik. En als je ongi nog een paar dagen/weekjes weg blijf loopt je dalijk een maand elke dag voor niks met een tampon. Als je genoeg drinkt ga je elke 2/3 uurtjes wel even naar toilet om te plassen en zie je vanzelf wanneer het doorbreekt.
Ohh lieve meiden, sorry ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat hier nog meiden zijn die wachten op hun ongi. Sorryyyyy wat stom van mij @Mayrha: sorry meid, ik hoop niet dat ik je verdrietig heb gemaakt met mijn berichtje. Wat goed van je dat je de gynaecoloog hebt gebeld! Ben blij dat ze jou willen helpen. De huisartsen kijken voor mijn gevoel weinig naar persoonlijke situaties en gaan alleen volgens "het boekje". Super dat je voor jezelf bent opgekomen hoor. Hoop dat je heel snel weer een goede cyclus hebt en/of een posi test. @Skaya: wel spannend hoor meid, heb je je ovulatie wel gevoeld of heb je ovutesten gebruikt? Hoop dat je snel een posi test hebt! Ik ga voor je duimen. Ik ga deze maand weer aan de outesten denk ik. Ben benieuwd of ik een ei kan vinden (wel toepasselijk zo met de lente en bijna-pasen hahaha)
Cherrrybelly, je hoeft je toch niet schuldig te voelen met je blijdschap om je ongi! Denk dat het de andere meiden ook wel hoop geeft dat het wel zal komen. Toen ik in dezelfde fase zat en aan het wachten wachten wachten was baalde ik er wel van dat ik nog niet aand e beurt was, maar je ziet wel dat er constant ongies doorbreken na weet ik het hoeveel weken. Ik heb geen ovutesten gebruikt, ga het volgende maand wel doen. Heb vanalles gevoeld de hele maan en dacht vruchtbaar slijm te hebben gehad een paar dagen, maar durf er nu weer niet echt mn vinger op te leggen welk gevoel mn ei was. Heb wel een keer in bed krom gelegen van de keiharde steken rechts. Echt alsof er een mes in mn buik werd gestoken....nog nooit gevoeld. Dacht even een acute blindedarmontsteking, maar dat was het niet hahaha...misschien was dat mn ei...wel een gemene sprong dan
@Cherrybelly, Je hoeft echt geen sorry te zeggen meid. Dat ik nog niet ongi ben wil niet zeggen dat ik niet blij voor een ander kan zijn. Vind het aan de ene kant zelfs grappig..Zit ik gisteren een preek te geven over dat je het moet loslaten terwijl het bij mezelf niet eens lukt. Anyway..ik ben blij voor je! We zijn hier om elkaar te steunen, toch...
@ Cherrybelly congrats met je ongi, nu kan je gaat tellen! @Mayrha...pfff wat duurt het lang en ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt hoor. Wat gaat de gyn doen dan? Ik heb gisteren mijn controle gehad. dinsdag krijg ik de uitslag; ik heb er wel een goed gevoel over, maar vind dinsdag wel heel erg spannend. Gisteren en vandaag dus bloedverlies en krampen, maar dat zijn de naweeen van het onderzoek. Dinsdag is nog even een hobbel, maar daarna heb ik zich op alleen maar hele leuke en spannende dingen dus daar richt ik me maar op. Ben wel blij dat de gyn me heeft verzekerd dat de 2 operaties geen belemmering vormen voor een zwangerschap dus ons kleintje kan in alle veiligheid arriveren. Ladies wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Heb het druk dus niet heel veel tijd om hier te zijn. Liefs!
Ja ik heb string-inlegkruisjes maar vind het erg ongemakkelijk zitten,en word daar onzker van, maar ga het maar proberen indd.. Ja op het werk of als je weggaat is het niet mogelijk om altijd om de 2 of 3 uur naar de wc te gaan, vandaar dat ik tampons gebruik. Maar je hebt indd gelijk.. @cherry: wat enorm fijn dat je ongi bent geworden! Ik weet hoe je je voelt Mayrha dat wachten op de ongi.. Zit vandaag op dag 43 ook alweer.. Echter ging ik net naar toilet en bij afvegen had ik ook rose achtig slijm/bloed maar heel minimum.. Ik las dat vorige week nog bij iemand? Heb trouwens geen last meer van die stinkende slijm, sorry voor de woorden. Hoop dat iedereen snel met de volgende ronde kan beginnen, ik denk morge mis toch nog eens en test te doen... Maar weet denk ik wel zker dat die negatief gaat worden. Weet nog niet wat ik ga doen.. Jullie alvast een fijn weekend,
Lovelybaby, ben benieuwd naar de uitslag dinsdag! MayD succes met klussen!! Hier nog steeds krampjes steekjes dingetjes...pfff we zullen zien..
@ Bianca: hmm...heb wel eens gehoord dat meiden dat hebben vlak voor hun ongi...of bij een innesteling, maar daar is t denk ik een beetje laat voor in je cyclus. Pfff...nog ff afwachten meid! Komt allemaal wel. Lekker wat leuks doen voor jezelf en zo min mogelijk stil staan bij de kwaaltjes. Denk dat ik alle zwangerschapskwaaltjes wel heb gevoeld die eerste cyclus... @MayD: aan de klus meid... hihihihi. @Lovelybabe: spannend hoor, ik kijk ook uit naar je uitslag dinsdag. Wel fijn om te weten dat er geen belemmering is om zwanger te raken. Dat is alvast fijn nieuws toch? -x-
Thnx meiden... is gisteren niks meer geworden. Na een glaasje rode wijn allebei op de bank in slaap gevallen. Dus heb ik heb vanmorgen ontbijt op bed gegeven
hahaha MayD...dat probleem heb ik ook af en toe. De hele dag ernaar uitkijken en dan.....poef....als een blok in slaap vallen hahaha.
Spannend hoor MayD, zal voor jullie duimen dat jullie deze maand een positieve test in handen hebben!
@ CherryBelly: Ja je hebt gelijk! Ik ben vanmorgen ook EINDELIJK na 46 dagen in mijn cyclus ongesteld geworden! Was ontzettend blij... Nu kunnen we eindelijk verder naar ronde 2 :d.. Ook ik heb allerlei kwaaltjes indd gevoeld bij het ontpillen.. Ik had gisteren nog een test gedaan, maar was negatief.. Had ik maar gewacht tot vandaag, nu was het voor niets geweest.. volgende ronde hopelijk een beter resultaat, niet alleen voor mij maar voor iedereen Fijne Zondag
Yayyyy Bianca!!! Wat ben ik blij voor je!! Nu met frisse moed op naar ronde 2. Moet wel zeggen dat mn ongi ontzettend heftig is, weet nog dat het ook zo heftig was voordat ik begon met de pil...pfff Ach ja...je moet er wat voor over hebben toch? -x- fijne zondag allemaal!!
@ bianca : fijn zeg eindelijk weet je waar je aan toe bent, kan je lekker door naar de volgende ronde
Jaaa haha, ben echt super blij dat ik ongi ben geworden & indd naar ronde 2 kan gaan! @ Cherry: Ja ik ben ook veel erger ongi dan normaal, maar had dit 8 jaar geleden voor ik de pil slikte ook heel erg altijd. Maar ben allang blij dat ik het nu ben en mijn lichaam goed reageerd erop.. @ Skaya: Ik zie dat jij ook pas op dag 45 je ongi hebt gehad, duurde lang he vond je niet? Wanneer ga je testen? Kzie dat je 2 dagen overtijd bent !!! Spannend!!! @ Twinny: Thnxs meid Hoe reken ik mijn LF uit? Ik snap er niets van haha..
@Bianca: je LF kan je pas berekenen wanneer je zeker weet of je ei is geweest. Het is namelijk de periode tussen je ei en je ongi. Gemiddeld is dit 14 dagen dus als je niet weet hoe lang je LF is, kan je 14 dagen aanhouden. -x-
Bianca, ja klopt, bij mij idd ook 45 dagen of 46 ik was een beetje de tel kwijt geraakt door het lange wachten! Maar heb mn banner op 35 staan, misschien is het wel weer 45, dan moet ik er wat dagen op de banner gaan bijtellen.