@ Evaa: Ik heb 1 dag die pillen van A. Vogel geslikt. Maar ik had een beter gevoel bij de etos 'zwanger worden' pillen, op één of andere manier, dus vandaar dat ik deze nu slik. Ik hoop dat deze mogen werken. Dus die pillen van A. Vogel houd ik als reserve.
@ esmee: oke ! had ik t toch goed.. soms lees je zoveeeel op zp haha succes in ieder geval met de etos pillen ! hoop dat deze mogen werken voor jou!
@ Evaa: Ik ben ook super benieuwd. Ik hoop zoooo dat mijn cyclus korter mag worden. Maar ik hoop nog veeeeeel meer dat ik een eisprong heb. Daar gaat het vooral om.
@ Evaa: Als je in een banner aangeeft hoelang je cyclus is, bepaalt de banner zelf wanneer de eisprong plaats zou moeten vinden. Dit kan ik niet veranderen. Dit is dus standaard en rekent de banner zelf uit.
@ Evaa: Ja, ik reken inderdaad vanaf de langste cyclus. Maar bij deze banners kan je maar tot een cyclusdag van 35, geloof ik. Dus ik heb nu gewoon 35 aangegeven, maar deze is bij mij langer, namelijk 42 dagen.
he meiden vandaag een beetje bloedverlies hopelijk komt me ongi nu eindelijk door na 8maanden zou wel super zijn dat we eindelijk aan de eerste ronde kunnen beginnen
@ Mrdam: Ik hoop zo voor je dat het door zet. Heb je al vaker tussendoor licht bloedverlies gehad? Of is dit echt voor het eerst? Ik duim voor je meid! 8 maanden wachten is ook wel erg lang. Dan schaam ik me soms wel is dat ik zeg dat ik een lange cyclus heb. Laat je het even weten als het is doorgezet?
Hi lovely ladies, Ik ga even algemeen reageren, ben zooooooo moe over eisprongen en lange cyclussen Ik heb tot nu toe cyclussen gehad boven de 30 dagen met eisprong en 1 onder de 30 zonder ei. Mijn LF (periode tussen ei en ongi) is tot nu toe altijd 12 geweest. 14dagen is gemiddeld, maar geldt dus niet voor alle meiden. Het kan langer of korter zijn. MayD weet hier alles vanaf. In mijn geval klopt t dus ook niet dat de periode voor en na ei even lang is. Denk dat dit niet standaard bij iedereen zo is. Het kan geen kwaad als je een lange cyclus MET ei hebt denk ik. Zolang je maar een eisprong hebt. Je bent dan gewoon vruchtbaar, alleen heb je met lange cyclussen minder kans per jaar om zwanger te worden. @MayD: meis wat vervelend zeg! Ik hoop dat je baas wat begrip kan opbrengen. Succes en sterkte meis! Lieve meiden, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd. Ben zoo moe. Wil morgen niet te laat zijn voor tempen hahaha. Slaap lekker allemaal en ik zal morgen proberen meer te reageren. -x- CherryBelly.
Change of plans...morgen slik ik de laatste pil!!! Yes, ben helemaal happy ............ @CherryBelly: bedankt voor je uitleg, het is me weer een stuk duidelijker geworden.
@ Mrdam: En ben je nu ongi? Ik hoop het zo voor je dan kan je tenminste weer verder. @ CherryBelly: Thanks voor de info over de eisprong en lange cyclussen. Daar kom ik weer mee verder.
haha spannend! vandaag zou ik met me volgende strip moeten beginnen dus ben benieuwd hoe alles zal gaan
@ Gizzie1983: Woehoeee!! LEUK! En hoezo ineens de beslissing om morgen te stoppen met de pil? Heb je dan de strip ook afgemaakt of niet?
@Esmee: manlief heeft het zo lang mogelijk willen uitstellen , maar zondag is mijn pil echt helemaal op en we hebben drie maanden geleden afgesproken dat we niets meer bij zouden bestellen. Maar toen bedacht ik me dat als ik zondag stop, ik de eerste week van onze vakantie ongi (onttrekking) ben. En die zijn bij mij altijd erg heftig, vandaar ook het onderzoek naar evt. endometriose. Dus heb ik gisteren voorgesteld om morgen te stoppen, dan heb ik dinsdag mijn onttrekkingsbloeding (duurt bij mij wat langer) en dan is het volgende week vrijdag/zaterdag over als we vakantie krijgen! En dat vond mijn mannetje ook prima! Yes! @Beckje: voor jou ook spannend! Nu ga je meemaken hoe je lichaam reageert op het ontpillen. Gaan jullie er ook meteen voor, of wil je eerst een cyclus afwachten? Dadelijk in de pauze even naar de Kruidvat om VSM Puur Mama te kopen. Ik twijfelde tussen VSM of Etos Zwanger (Esmee), maar aangezien VSM 1x per dag is, en Etos 2x was de keuze snel gemaakt, haha. Ik slik nu al een paar weken foliumzuur, maar zo'n multivit lijkt me net zo handig.
@ Gizzie1983: Wel beter dat je dan in je vakantie niet ongi bent! Wel goed over nagedacht. Ik hoop dat je lichaam snel weer hersteld na het stoppen met de pil. Ik ging me echt een stuk beter voelen toen ik net gestopt was met de pil. Echt beter. Toen merkte ik pas wat een rommel het eigenlijk is. Hihi... Die etos 'zwanger worden' pillen zijn ook multivitaminen. Hier zitten zoveel vitaminen in, echt fijn. @ Beckje: Voor jou ook super spannend. Nog steeds gestopt met roken? Echt knap hoor! Ik duim voor je dat je cyclus snel normaal mag zijn. Weet je hoelang je cyclus was voordat je de pil slikte?
@Gizzie, we gaan er gewoon meteen voor, hebben het er ook niet echt over gehad eigenlijk. maar gezien ons libido en hekel aan condooms, is de keuze al vanzelfsprekend hier Ik heb zelf die dingen van VSM, wel grote pillen! maar ach, is voor een goed doel wel goed dat je daar nog over na hebt gedacht inderdaad! vakantie+ongesteld zijn is gewoon echt niet leuk. dat ga ik wel missen haha @esmee, volgends mij was mijn cyclus tussen de 28-30. met roken heb ik wel wat terugvallen, heb weer wat meer stress... maar ik beperk het toch tot 1 per dag. vandaag weer proberen 't te laten en vol te houden
@ Beckje: Die pillen van de Etos zijn ook groot. Maar ik heb daar niet zo'n moeite mee. Krijg ze makkelijk weg. Wij vinden condooms ook echt stomme dingen. Maarja.. we moeten het nog even volhouden. 1 per dag vind ik ook heel knap van je. Je had echt een mooie cyclus, voordat je de pil slikte. Ik hoop dat deze ook gelijk weer zo mag zijn nu je gestopt bent met de pil.