cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden

Jeetje wat een geklets zeg! Heb ff niet de energie (zware werkdag gehad haah) om op iedereen te reageren....

Maar Esmee: als je test lichter wordt zou he tgoed kunnen zijn dat je eitje gesprongen is. Positieve ovutest is helaas geen garantie van eisprong (dat had Cherry dus deze maand). Het enige waaraan je kan zien dat je eitje gesprongen is is jetemperatuur. Deze moet dan minimaal 3 dagen 0,2-0,5 graden hoger zijn dat je normale temperatuur.
    Jij schreef dat je 1 dag een verhoging had van 0,2 dan kan je helaas nog niet zeggen of je eitjegesprongen is.
    Hoop dat ik duideiljk genoeg ben haha...tis ook wel ingewikkeld soms he!

MayD: super vervelend zeg dat je nu de ziektewet in moet. Maarja hetis helaas niet anders voor je :( En alles voor een gezond kindje denk ik dan! Ik hoop dat je eruit komt met je baas!

Bianca: Weer geen positieve test?? :( Ik hoop voor je dat je het los kan laten en logisch dat je dan je gezicht hier even iets minder laat zien! Liefs!
    Hier nog geen verandering behalve dat ik opeens rust heb gevonden. Ik merk het in mijn lijf en mn hoofd. Ben gestopt met ovutesten en etos pillen. Voel me hier beter bij! Temperaturen doe ik nog wel, dat is een fijne zekerheid voor mij :)
    Gister zeker weten vruchtbaarslijm gespot, vandaag hele dag al gekke steken rechts onder. Dus we zullen zien.
    Maargoed, ik merk dat ik het iets beter los kan laten, mijn tijd komt nog wel, daar ben ik van overtuigd! Heb dan ook nog niet mijn arts gebeld...

Nou lieve meiden, wil nog even weten dat ik echt veel steun aan jullie heb!Dat we nog maar heel wat pagina's vol mogen kletsen!

Liefs

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Thanks voor je reactie. Hoe gaat het nu verder met jou? Merk je nu dat je minder met een kinderwens bezig bent nu je hier wat minder komt? Ik hoop zo dat je ons heel snel goed nieuws mag vertellen. Gun het je zo!
    Ik heb inderdaad gister een verhoging met 0,2 graden en vanochtend was deze weer normaal. Ik ben benieuwd of het een eisprong is geweest, want ik voel dus wel gerommel in mijn buik. Maar ik merk het vanzelf wel. Het is zeker wel heel erg verwarrend. Maarja.

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kom nog wel elke dag hier maar lees dan vooral mee..t scheelt wel iets. Maar als ik iets mee maak of iets voel dan wil ik het toch gelijk met jullie delen! Haha

Maar als je maar 1 dag een verhoging hebt gehad, dan is je eisprong niet geweest. Moet echt 3 dagen achter elkaar zijn....nogff doortesten dus!

xx

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Het is gewoon heel verslavend deze website. :p Voor mij wel in iedergeval. En het is hier ook super gezellig enzo en je deelt ervaringen. Dat is ook erg leuk natuurlijk. Wanneer ik werk heb zal ik hier een stuk minder zijn. ;)
    Wel vind ik het vreemd dat die ovutest er zo uit knalt tussen al die andere testen. :( Hoe komt dit?
    Bij jou nog helemaal geen tekenen van je ongi? Al een zwangerschapstest gedaan?

5. Delta

Delta Niet meer actief

net een vriendin gesproken, die is per ongeluk haar pil strip op vakantie kwijt geraak (met de koffer) en heeft onveilige sex gehad.. en ze had net test gedaan en kwam tweede streepje.. leuk voor haar natuurlijk als het echt zo is.. maar ik denk wel, shit en ik al 3 maanden met pil gestopt en nog niks.. :( mjah...

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Eva: Dubbel is dat dan he?! Ik weet wel hoe je je voelt. Wij hebben ook zo'n enorme kinderwens en wij gaan er dus in augustus voor, omdat wij ook nog op vakantie gaan en daar wil ik wel lekker van genieten. ;) Maar mijn broertje en schoonzus vertelde dus met vaderdag dat zij een kleintje verwachten. Ik ben super blij voor ze, maar zat zelf ook echt wel in tranen.
    Wij willen zelf ook zo super graag, maar het moet nog even wachten.
    Maar jouw vriendin slikte de pil dus nog. Vindt ze het niet erg?

7. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: ze had net weer getest, nu wel nega..
    nee ze wilde heeel graag, maar vriend wilde even wachten.. maar ja nu zou die wel blij zijn en zij helemaal.. maar ja nu geeft ie dus nega aan.. idd ben zeker blij voor dr als t zo zou zijn, maar ik zat ook wel ff van: o ja... uhmm

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb vanaf half november ongeveer al zwangerschapsverlof. Als ik voor mijn zomervakantie al in de ziektewet kom, dan heb ik 30 vakantiedagen over.... plus alle overuren nog.

Vanmiddag met de fysio over de situatie gehad. Zij adviseerde me toch morgen naar de HA te gaan en hem te informeren over de situatie en over het feit dat ik nu echt een emotioneel wrak ben door al dat gedoe.

MIJN BAAS MAG MIJ NIET DWINGEN MIJN OVERUREN OP TE NEMEN I.P.V. ZIEKTEVERZUIM... dat is wettelijk geregeld en is mij door de fysio gezegd...

Vandaar dat ik de HA aan mijn kant wil krijgen en desnoods helemaal in de ziektewet gaan...

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Wel spannend hoor voor je vriendin. En jij moet maar denken dat jullie tijd nog wel komt. Zo denk ik ook.

@ MayD: Goed zo, probeer de huisarts maar aan jouw kant te krijgen. Ik hoop zo dat het gaat lukken.
    Jouw baas vind ik wel hard hoor om aan te geven dat je het van je overuren moet afhalen. Zo hoort het natuurlijk niet. Maar bazen zijn gemeen, daar weet ik alles van af, helaas. :( Krijg gelijk weer agressie als ik aan mijn oude baas denk. :x
    Maar laat je vooral niet gek maken en kom voor jezelf op!
    Sterkte meid!

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: ja is ook zo ! :)

11. Troel

Troel Niet meer actief

Zooo rustig hier! Joehoe anybody? :D:)

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Jaja, hier is nog leven! ;) Zit een film te kijken, maar ga zo lekker naar bed. Morgenochtend ga ik weer sporten, dus dan ga ik vroeg uit bed. Naja vroeg.... de meeste mensen zijn dan al aan het werk.
    Slaap lekker alvast.

Xjes!

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik heb (ruim) 2 weken geleden mijn laatste strip afgemaakt. Verder laten mijn vriend en ik het even op zijn beloop. Ik voel me wel wat anders dan anders, heb mijn eisprong ook duidelijk gevoeld. Dat vond ik wel rap nu ik net gestopt ben met de pil! Ik ga er een beetje van uit dat ik dus op dezelfde cyclus doorga als voor ik de pil slikte nav het voelen vd eisprong... Ach, we zullen zien wat het wordt :)

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen lieve meiden!

Welkom Nijntje81! Ik ben ook vrij nieuw hier. Ik volg dit topic wel al een tijdje en nu ik gisteren gestopt ben met de pil, is het tijd om actief mee te gaan kletsen! Fijn voor je dat je je eisprong zo duidelijk hebt gevoeld. Ik hoop dat dit straks bij mij ook het geval is. Hoe bedoel je 'op z'n beloop laten'? Willen jullie eerst ontpillen, of gaan jullie er gelijk voor?

@Evaa: ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen. Zelf wil je zo graag en ben je al 3 maanden gestopt met de pil, en bij een ander is het meteen raak als ze een keer de pil vergeten zijn. Maar nu is de test weer negatief begrijp ik?

@Esmee: weer lekker gesport vandaag? Nog tekenen van een eisprong gehad?

15. Delta

Delta Niet meer actief

ja negatief gister avond... en nu vannochtend teste ze weer 2 keer.. ook nega.. wil ze weer testen.. snap t wel.. maar ja negatief is negatief.. enn de eerste waarmee ze posi teste, was predictor vroege test.. ze gewoon niet zwanger dus

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen schatten!

@ Nijntje81: Welkom bij onze club. Gezellig dat je hier mee komt kletsen. :)
    Het is inderdaad even afwachten wat je cyclus nu gaat doen. Spannend hoor.

@ Gizzie1983: Ik heb vanochtend niet gesport. Het is super slecht weer en als ik ga sporten, dan ga ik wel op de fiets. ;) Maar ben al 2x geweest deze week, dus dat is wel genoeg. Ik doe het puur omdat ik het lekker vind. Mijn verslaving. :)
    Ik heb verder geen tekenen gehad van mijn eisprong. Helaas!! :(:( Ben benieuwd of deze nog gaat komen. ;)

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    @Evaa: toch vervelend voor je vriendin dan. Ik begrijp dat ze graag wil. Aan de andere kant vind ik dat je er beide volledig achter moet staan, en haar vriend twijfelt nog begrijp ik.

@Esmee: echt een rotweer he! Nee joh, je hebt het al uitstekend gedaan met je 2x deze week!! Vandaag is bij ons de nieuwe zonneluifel gehangen. Was even bang dat het niet zou lukken vanwege de regen en harde windstoten, maar toch gelukt! Nu mag de zon gaan schijnen wat mij betreft...:).

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie1983: 2x sporten in de week vind ik ook genoeg hoor. Maar nu ik thuis zit vind ik het wel lekker om wat vaker te sporten. ;) Dat solliciteren is zooo saai.
    Gaaf dat vandaag de nieuwe zonneluifel is opgehangen. En fijn dat dat gelukt is met dit bagger weer. :) Nou, laat de zon maar schijnen inderdaad. ;) Dit is toch geen zomer meer?!?! Zooo blij dat ik wel naar een zonnig land ga in september. :D
    Maar ik moet nog wel even wat boodschapjes doen. :(

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ gizzie:
    klopt.. hij twijfelt nog.. hij wil pas volgend jaar... maar goed hij denkt er allemaal heel nuchter over, als ze wel zwanger was, dan was ie wel blij.. maar ze had vannochtend getest, en was weer nega.. dus ja...

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    @Esmee: ik lees nu op een ander draadje dat als je een positieve ovutest hebt, je eitje binnen 24-48 uur springt. Zo zou het omschreven staan in de gebruiksaanwijzing. Misschien staat dat er bij jou ook in?

Deel Deze Pagina