@ KersBuik: Dat wist ik echt allemaal niet dat FF dat allemaal deed. Wel relaxed. Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik onderscheid moet maken tussen die verschillende soorten afscheiding. Vind ik nog best lastig. Ik vind het allemaal slijmie en glibberig en hetzelfde soort. Hihi..
Hahaha ja dat had ik in het begin ook, maar op den duur ga je toch echt verschillen zien. Misschien wel goed dat je nu dan ook ovutestjes gebruikt en tempt. Als je je slijm checkt, en je houdt het bij kan je nadat je zeker weet wanneer je ovulatie is geweest, terugzien hoe je slijm er die dag uitzag. Alle kleine details gewoon bijhouden en dan komt t goed. Ik heb nooit echt doorzichtig rekbaar slijm. Bij mij blijft het troebel, maar kan er wel draden van trekken. (lekker onderwerp zo rond etenstijd hahaha).
haha echt he, maar wel handig om te weten! zo weet je ook gelijk of je lichaam 't weer doet na 't stoppen met de pil
niemand die weet wat gevoelige eierstokken betekent? af en toe heb ik dat.. mn eisprong zou pas over 5 dagen zijn mits ik weer een cyclus heb van 34 dagen.. maar heb het al sinds van t weekend dat gevoelige eierstokken...
ja zou best kunnen... ben benieuwd.. jammer, want mn vriend komt zaterdag thuis na 2 weken.. haha even afwachten dus ! bedankt voor je antwoord in ieder geval
@ KersBuik: Ja, ik zal er ook maar eens opletten dan. Pfff... je moet echt op veel dingen letten eigenlijk. Maar zal vast wel goedkomen. Bedankt voor je advies/tip. Stiekem zitten we al te denken dat we nu al voor de eerste ronde gaan. We willen het zo graag. @ Evaa: Je kan nu natuurlijk ook een kortere cyclus krijgen. Dat weet je niet. Dus ik zou maar afwachten als ik jouw was. @ Beckje: Fijn he al die info hier op het forum. Je leert er echt veel van je en je leert je eigen lichaam kennen. Dus allemaal plus punten om hier te komen.
@ beckje: ja wie weet, zou leuk zijn.. haha.. want vorige keer voelde ik 1 dag erg buikpijn.. echt constant, heb dit nog niet gehad nu.. maar ja kan ook veranderen? geen idee. @ esmee: ja zou goed kunnen, kortere cyclus.. ach we zien wel, zou ook wel fijn zijn
@ Evaa: Dat zou zeker fijn zijn een kortere cyclus. Dan heb je ook vaker in een jaar kans om zwanger te raken. Ik hoop ook zooo dat mijn cyclus korter mag worden. Maar dat is ook afwachten. Ligt er (denk ik) ook aan hoe erg ik er mee bezig ben, want ik denk vaak dat mijn cyclus zolang is, omdat ik er zoveel mee bezig ben. Ik ga zo weer een ovutestje doen. Ben benieuwd.
ja klopt esmee heb hier hele bergen al geleerd, bijv met temperatuurkaartjes enz, hoe dat zit. trouwens is het erg als je keer paar uurtjes later tempt, maar wel even lang hebt geslapen als anders? gezien je lichaam niet echt een klokje heeft zeg maar
@ esmee: ja maar ben jij erg veel bezig met van: ohw ik wil zo graag dat mn cyclus korter is.. ? want ja ik heb zoiets van: ik laat het wel op me af komen, maar wil toch graag weten wat dat is, al paar dagen zeurende eierstokken.. had ik de maanden daarvoor niet echt... alleen 1 dag
@ Beckje: Dat weet ik dus niet of dat uit maakt. Ik dacht altijd dat het gewoon het beste is om altijd op hetzelfde tijdstip je temperatuur te meten. Maar KersBuik weet hier alles van. Ik hoop dat ze zo nog even reageert. Oke, ik ga nu mijn ovutest even doen. Zal wel weer een negatieve zijn. @ Evaa: Nee, zo erg is het ook weer niet. Maar ik heb wel stress en spanning en daardoor is mijn cyclus wel langer dan gebruikelijk (denk ik). Zit niet lekker in mijn vel enzo. Maar dat komt ook pas goed als ik weer een nieuwe baan heb gevonden. Verder laat ik ook alles op me af komen. Meer kan je niet doen.
mja denk dat het namelijk wel uitmaakt hoeveel je slaapt *slaap altijd erg wisselend, ene keer val ik als een blok om 10.00 in slaap en de andere keer ben ik om 2 uur nog klaar wakker...
@ esmee: ja dat kan ik begrijpen.. je weet nog niet of jij het was geworden of dat andere meisje/vrouw? spannend !
@ Evaa: Nee, daar weet ik nog steeds niks meer over. Schandalig eigenlijk dat ze mij zo lang laten wachten. Zit te twijfelen om morgen zelf maar te bellen... maar ondertussen zoek ik gewoon verder hoor.
@ esmee: pff inderdaad zeg ! lekker verder zoeken hoor meis.. wat zoek je eigenlijk precies en ook in een bepaalde plaats?
@Esmee: ik zou me er niet al te druk over maken hoor. Gewoon er je dagelijkse routine van proberen te maken en als een keer iets niet helemaal lukt of je vergeet t...vooral niet jezel druk maken... het maakt helemaal niet uit. Anders ga je er straks teveel mee bezig zijn, dat is ook niet goed.
Daar kan ik me alleen bij aansluiten kersje! Vandaag weer een "lekkere" dag achter de rug. Vanmorgen 2x nekken en diarree... vanmiddag op de bank in slaap gevallen en nu heb ik steken in de onderbuik. Morgen ga ik naar de HA... Ik ben benieuwd.
@ Evaa: Ik zoek administratief/secretarieel werk. Ik heb ook best wat gesprekken gehad, maar helaas ben ik niet de enige sollicitant. En nu ook nog eens vakantieperiode. @ KersBuik: Ik zal er inderdaad gewoon mijn dagelijkse routine van maken. In welke periode hoort je ei nu precies te komen? Vanaf welke cyclusdag kan het en tot welke cyclusdag? @ MayD: Vervelend dat je 2x genekt hebt en ook nog aan de diarree bent geweest. Bah. Spannend hoor morgen naar de huisarts. Heel veel succes en probeer hem achter jouw kant te krijgen.