cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: aah oke ! ja is misschien wel lastig ja.. pff ik hoop snel voor je dat je een leuke baan vind!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's zeker de bedoeling. Ik ben bang dat is dit zo doorgaat, ik mijn kiindje ook nog kan verliezen.... ik moet rust vinden en die krijg ik niet van mijn werkgever...

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: De manier hoe jouw werkgever hiermee omgaat is echt uitermate teleurstellend. Dit geeft jou weer spanning en stress. Terwijl jij juist moet rusten en aan jezelf en kindje moet denken.
    Houd moed meid. Lucht je hart bij de huisarts.
    Heel veel sterkte en blijf positief! Knuffel!!

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @esmee en beckje: ik weet niet precies of het wat uitmaakt, maar persoonlijk denk ik dat als je een aantal uur later tempt de temp van je kamer ook anders is (bijvoorbeeld als de zon opkomt en tegen je huis aan schijnt is je kamertemp ook hoger) misschien dat dit ook invloed heeft op je lichaamstemp. Ik heb een keer een paar uurtjes later dan normaal getempt en dat was ineens 0,5 graden hoger. Leek me niet bij mn cyclus te horen, dus heb t toen maar buiten beschouwing gelaten.
    Maarja...kan t niet met zekerheid zeggen hoor.
    Heb zelf een redelijk regelmatige slaappatroon, dus heb daar geen "last" van.

Succes!!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm... ik ga het eens anders proberen :) gewoon voor de zekerheid op meerdere tijden tempen, kijken hoe het uitmaakt ;)

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Beckje: Ik ben benieuwd dan. Misschien moet je eens op mijn temperatuurkaartje kijken. De eerste dagen heb ik dus op verschillende tijdstippen mijn temperatuur opgemeten en vanaf dag 10 dus elke dag hetzelfde tijdstip. Je zit wel duidelijk verschil. ;)

7. Troel

Troel Niet meer actief

Goede... eeeuh nacht! Jeutje wat doe ik hier nog zo laat! :)

Weet even niet meer wie maar iemand vroeg vanaf wanneer en tot wanneer je je eitje zou kunnen krijgen.. Nou zo vanaf ongeveer dag 11 tot dag 17 is redelijk normaal volgens mij. 11 is wel erg vroeg en 17 wel wat laat maar kan! Sommige hebben m echt veel later en hebben dan ook een lange cyclus of erg onregelmatig... Lastig! Ik had m in t begin op dag 11, toen 13 en nu steeds op 14/15.. Moest ff opgang komen dus! Haha... ;):)

evaa ja ik herken dat wel hoor van die gevoelige eierstokken.. Ik had het ook heel erg in het begin... Dat ik echt dacht of het wel normaal was...... Wordt steeds minder!

gizzie fijn weekend!!!! Enjoy meid! Ik ben ook lekker vrij.. :D:D

Cherry Beterschap meid! Ziekjes? :(

Ojaa ik moest zo lachen om ''kersbuik''! Ik heel dom kijken of er een nieuwe bij was die zo heet..... :D:D:D Valt t kwartje echt na een aantal minuten pas..:D........... Hahaha! Maar hij is leuk Esmee!! ;)

Ik ga slapen lieve meiden! Wat is het hier toch altijd gezellig hè?? ;):D:) Goodnight! -X-

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #2808 Beckje, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    @esmee ja ik zie t idd :)
    mja ik temp meestal tussen de 5.45 en de 10.00 (hangt ervanaf hoe ik wakker kan worden :) ). opzicht schommelt het altijd tussen de 36,0 en de 36,3. weet niet of dat normaal is?

FF zegt het volgende:

If you have learned through charting over several cycles that you are more likely to get an accurate reading after your longest resting time, rather than by taking your temperature at the same time, (when it is not possible to do both) then you can use the temperature that was taken after the longest sleep period. Over time (if necessary) you will learn the way your own temperature reacts to changes in waking and sleeping times.

Is dus kwestie van uitproberen kort vertaald :)

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Troel: ja :( voelde me gister echt rot. Nu lijkt t even een beetje beter, maar het is afwachten wat de dag brengt.
    Hahaha ja kersbuik ;) klinkt inderdaad grappig he ;) die esmee toch. Moet alleen ff opletten dat ik geen reacties over t hoofd zie, omdat ik altijd kijk naar "cherry" en "cherrybelly" LOL :D

@beckje: ohhh wat goed! Ja dat zou ik lekker proberen meis...ben benieuwd wat jouw temps doen op verschillende tijdstippen. Bij mij werkt t in ieder geval niet ;) hahaha.

Vanmorgen was mijn temp 0,1 graad lager. Dat is gelukkig binnen de normale schommelingen in mijn cyclussen. Ben zoo benieuwd wanneer in mn eitje heb en hoe lang mn cyclus na die "reset-cyclus" duren. Gister had ik wat waterig cervix slijm...dus ben benieuwd;)

-x-

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Spannend meis.

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Beckje: Gewoon proberen inderdaad. En mijn temperatuur schommelt ook steeds tussen de 36,0 en 36,3 graden. Dus dat kan wel kloppen. ;)

@ Troel: Ik had het gevraagd over wanneer de eisprong normaal gesproken hoort plaats te vinden. :p Maar ik zit vandaag alweer op dag 19. :( Zou ik dan nog wel een eisprong krijgen? Ik ben er zo bang voor dat ik geen eisprong heb. :(

@ KersBuik: Voel je je nu nog wat beter dan vanochtend vroeg? Ik hoop dat je je snel goed voelt, zodat je volop kan klussen. Succes met werken vandaag. Nog effe en je hebt weekend.
    Wij hebben gisteravond weer een oefenklus gedaan. :p (Klussen maar nog niet voor het echie. ;))

Bij mij helaas nog geen teken van een eisprong. Zou die misgesprongen zijn?

Echt heerlijk zeg dat vandaag de zon schijnt. :) Gister gewoon heeeel de dag regen gehad. Hoe saai en somber.
    Ik ga me zo lekker douche en dan de bovenverdieping schoonmaken. Gistermiddag samen met mannetje beneden gedaan. Dus dat scheelt weer. :)
    Uiteraard houd ik deze pagina in de gaten. ;)
    Fijne dag allemaal!

Xjes!

12. Troel

Troel Niet meer actief

Hoelang was (waren) je voorgaande cyclussen?

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Zie mijn handtekening.... ;)

14. Troel

Troel Niet meer actief

Maar daar zie ik staan dat je nog 3 dagen tot je ei moet.. Toch? Kan ik eraan zien dan hoelang je vorige cyclus was? ..... :) Oh wacht het staat eronder..! Hahaha... Ja ik kijk daar bijna nooit! :D:p

15. Troel

Troel Niet meer actief

T kan dus best dat ie nog komt hoor!! Binnen nu en een week misschien wel nog...

Maar wat ik van iemand anders weet, zij deed altijd ovutestjes die een :) aangaf als ze haar eisprong had. gedurende 24uur, of zolang als t eitje bevrucht kon worden dus, zag je een :) . Das toch top? Waarom gebruiken jullie die niet? Ook duur? Maar dan heb je wel een heeel stuk duidelijkere test! En als er geen (of nog niet) ei was zag je een :( .........

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Zijn dat de ovutesten van CB die jij bedoelt? Dan heb je maar 7 stuks, maar ze zijn wel een stuk duidelijker in iedergeval. Ik ga eens op internet snuffelen of ik ze ergens goedkoper kan vinden. ;)
    Ik hoop dat je gelijk hebt over mijn ei, dat hij misschien deze week nog komt. Hij kan toch niet mis springen?

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ik ga ze proberen en heb ze besteld via internet. Ik heb er in iedergeval goede recensies over gelezen.
    Het is in iedergeval een stuk duidelijker dan die streepjes. Ik heb het idee dat ik daarmee heel erg zit te zoeken naar het streepje. Ik wil graag zo'n duidelijke streep zien natuurlijk.

18. Troel

Troel Niet meer actief

Ja die! :)

Mis springen? Dat ie niet springt bedoel je? ... Of wel maar op de verkeerde plek?

19. Troel

Troel Niet meer actief

Oh wat goed Esmee! Top! Ik ga er morgen ook wat van kopen... Ben toch wel heel nieuwsgierig... Of het ook echt klopt zeg maar wat ik voel... Toch een soort van bevestiging zoeken denk ik..... :) Wanneer heb je ze binnen? :)

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hi ladies, mja gaat redelijk. Ben toch maar aan t werk gegaan ;) "Die Hard"

@esmee: ik zou voordat je die andere bestelt toch even deze cyclus afwachten.
    De eerste ronde met streepjestesten dacht ik ook dat ik geen ei had. Maar bleek dat ik later pas mn ei had.
    Wij hebben beiden bijna evenlange cyclussen.
    Mijn ei komt altijd rond dag 23 of 24.
    Dus t kan nog meid. Ik zou toch even doortesten en kijken of je niet een duidelijke posi test hebt. Scheelt een hoop geld! Echt waar!
    Vooral met lange cyclussen als die van ons.
    Zag ze bij de kruidvat voor ongeveer 30 euries per 7 testjes...mega duur.
    Daarvoor bestel ik er 40 bij zwanger en kids.
    Maar ja...niet voor iedereen werkt alles evengoed.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt :D
    Wilde dit alleen ff zeggen...niet de moed opgeven. Je eitje kan nog komen.
    Heb ook altijd een lange aanloop naar mn ei met krampjes en dingetjes.
    En een posi ovutest wil niet altijd garanderen dat je ei ook echt springt...kijk maar naar mijn vorige cyclus.

Succes girl!!

-x-

Deel Deze Pagina