ik heb ook dipstick hoor, ben benieuw hopelijk is het snel positief maar ga nu nog maar niet testen wacht eerst nog maar even af, want als ik heb goed heb ben ik nu nog maar in m'n 2e week en 1 dag. ben de 11e gestopt en de 16 ongi(pil) geworden, dus dan moet ik vanaf de 16e gaan tellen toch? moet er nog even een beetje in komen hoor, maar we zijn al wel begonnen met klussen, vind het zo'n appart gevoel, word er helemaal vrolijk van. wens iedereen veel succes toe, en hopelijk snel een positieve test groetjes
@CherryBelly: ik ga vanavond (of morgen) is even kijken op de sites welke ik ga gebruiken. Heb in principe al zwangerschapstesten thuis liggen. Ik ga dan ook maar vanaf dag 10 beginnen (hoop zooo dat mn cylus, en die van jou natuurlijk, iets korter is deze ronde!) dus bedankt voor de tip! En wanneer kan je het beste testen, ook in de ochtend of maakt dat niet uit?
@Ristoskatje: jaaaa ik herken het gevoel helemaal...kriebels in mn buik...super spannend allemaal!! Laten we hopen dat we allemaal heel snel positief testen!! @leeuw87: ja ik hoop ook echt dat mn cyclus deze maand iets korter is...zo rond de 28 dagen Ik heb in de bijsluiter van mijn testjes gelezen dat je de ovutesten liever niet in de ochtend kan doen. En datzelfde heb ik hier op de site ook vaker gelezen. Ik test altijd als ik van werk thuis kom (dus rond een uur of 18:00uur) je moet alleen opletten dat je niet meer dan 24 uur tussen twee testen laat zitten, dan kan je misschien we je posi test missen. Althans dat heb ik begrepen van een aantal mensen hier op de site. Ook wel logisch want zo een LH piek duurt ongeveer 24 tot 48 uur. -x-
Nou mn ongie is zo goed als over, ovulatietesten zijn besteld (via sensitest de dipsticks) dus ik ben goed voorbereid. Nu de rest nog haha... Hoe staat het er met jullie voor?
Ik zit op de wachtbank... als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik woensdag testen (als ik dan ook nog niet ongi ben). Ik hoop om 2 redenen dat ik maandag geen ongi heb! (1. langere LF en 2. misschien toch zwanger?)
@mayd: ik hoop echt voor je dat je een posi test mag hebben, ik duim voor jou en ook voor de andere meiden natuurlijk. Mijn ongi was 3 dagen, maar wel veel meer dan normaal kwa bloed. Heb vanmiddag wel alvast nieuwe testen gehaald van clearblue, heb ik ze alvast in huis. Ben begonnen met tempen, hopelijk vind ik hiermee mijn ei .. Ben benieuwd naar de 2e ronde.. Kan niet wachten, zie overal baby's, kinderwagens etc haha... Fijn weekend iedereen..
Ik heb net nieuwe thermometers gekocht via eBay met 2 decimalen. (kreeg je ook nog gratis OVU-testen bij) Vanaf de volgende ronde kan ik dus nog preciezer tempen... Paypal is echt de uitvinding van de eeuw. Vroeger kocht je niets overzees omdat het per bank zo duur was en nu heb je het na 3 dagen al in huis zonder extra bankkosten! I'm loving it!
Hey Meiden, Fijn weekend gehad?? Geen nieuwtjes meer? Ik ben eens benieuwd wat mij deze ronde gaat brengen, posi test of een iets betere cyclus?? Hoop het 1e natuurlijk maar dat is afwachten maar weer.. Gisteren na het klussen ging ik naar het toilet en had ik een klein beetje donkerbloed bij het afvegen, heel minimaal maar vond het raar.. Iemand dit ook al eens gehad? Ik had 3 dagen na mijn ongi ook ineens een tussenbloeding van 1 dag. Ik denk dat het bij het ontpillen hoort, dat mijn lichaam van de kaart af is.. Hij moet de tomtom denk ik nog vinden ..
had ook de 1e 2 cyclussen een heel klein beetje bruin en de 1e was iets meer maar de 2e cyclus was maar paar drupjes ofzo nu nog niks gehad dus denk dat mn lichaam weer normaal gaat doen
Ik heb een vraagje.. Ik heb met de pil altijd een cyclus van 28 dagen gehad, maar nu zonder de pil mijn eerste cyclus van 46 gehad.. Waar kan ik nu het beste vanuit gaan met mijn volgende cyclus toch van de 46? Is zo lastig om mijn eisprong nu te bepalen .. Dat vind ik het mindere ervan.. We doen regelmatig klussen op de hoop dat ik mijn eisprong wel mee te pakken krijg... Ik heb wel geen buikpijn meer dan toen ik de eerste 3 weken met de pil was gestopt, hebben jullie nu ook minder kwaaltje na de 1e ronde?
denk dat je uit moet gaan van 46 maar als je aan het ontpillen ben kan het best minder lang worden.. als je het cker wil weten wanneer je ovuleert zou je met ovu testjes kunnen testen
@Bianca: ik heb in mn banner 34 dagen aangehouden. Ben begonnen met tempen deze maand en gebruik daarnaast ook ovutesten (sinds 2 dagen) om te kijken of mn cyclus niet korter is deze maand en of ik mn eisprong wel kan vinden. Heb inderdaad veeeeeel minder kwaaltjes tot nu toe. Alleen af en toe een klein steekje in mn buik...maar dat is echt heeeeeel af en toe (lees: zelden). Heb vandaag wel t gEvoel dat mn vruchtbare slijm (sorry voor de details) begint te komen...voelde net wat "lopen" en zag wat in mn ondergoed. Dus misschien toch nog een kortere cyclus? Ben benieuwd!!
Nou dames, ik ben wachtbank-af. Vandaag ongi geworden en nog steeds geen langere LF..... Morgen naar de HA.
@ Cherry: ohh dan ben ik eens benieuwd! Ik ben wel aan het tempen, maar ben het vanmorgen vergeten .. Ik gebruik nog geen ovu testen, misschien volgende maand.. Ik wil het eerst nog eens ff zo afwachten, we doen regelmatig klussen, hopelijk komt het zo goed .. @ MayD: Wat jammer dat je ongi bent geworden hopelijk mag je snel een positest in handen hebben xxx Ik zie dat je heel korte cyclussen hebt he, ben benieuwd wat je ha zegt, liefs x @ Twinny: Ja heb net indd gelezen dat je van je langste cyclus uit moet gaan, dus dan ga ik maar van de 46 uit, omdat het ook mijn eerste ongi is na het pilgebruik lijkt me de 46 het beste ook om aan te houden deze x..
Ach jee wat vervelend meid! Ben ook benieuwd wat de HA tegen je gaat zeggen. @Bianca: wij klussen ook regelmatig, we houden het wel leuk. Ben niet iemand die per se alleen wil klussen op de vruchtbare dagen. Ben eigenlijk begonnen met tempen en ovutesten omdat ik mn ei eindelijk eens wil vinden hahahaha. Lijkt net pasen -x-
Ik wacht vandaag al 16 weken op mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil en ik word er aardig gek van! Lastig allemaal he?? Gr