cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Ladies!

Even egoberichtje: Vandaag al wat dagen na mn ei.. Vandaag had ik ineens bij naar t toilet gaan een heel klein bloedpropje bij t afvegen (sorry 4 the details :p) Zo'n minie slijmpje met bloed ??? Wat zou dat nou weer kunnen zijn? Het bloed zat echt in dat propje zeg maar... Na goed, weet t ook niet. Verder super veel last van mn darmen steeds!! *Zucht*

Nu net uit mn werk en maar naar boven gevlucht. We hebben een logé vanuit t buitenland, goede vriend van ons. Maar ze denken meteen dat t een mannenhuis is geworden met roken, gamen en pas avondeten om 22u.... OOOOH MEN!! MANNEN!!!!!!!!!! ##$^*^$ :x

2. Troel

Troel Niet meer actief

Heee Esmee ik zie dat je online bent, wat gezellig!

3. Troel

Troel Niet meer actief

Ohnee toch niet.. :( Truste lieve meiden!!

Wel even gek en anders dan andere keren, mn (.)(.) doen vet zeer!! ....

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goodmorning!!

Hoe ist met iedereen?

@troel: dat klinkt spannend!!! Misschien innesteling? Wanneer heb je precies je ei gehad?

Hier vandaag mn temp niet op tijd kunnen meten :( was wel 36.5 en dat is 0,2 graden hoger. Maar ik ga m denk ik laten vervallen.

-x-

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    kun je niet voor de zekerheid toch een ovu testje doen cherrybelly? Of heb je deze niet meer..

Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen, het ene moment voel ik van alles aan mn lichaam en het andere moment niets.

Ik wil zo graag testen maar is veelste vroeg. Wat als ik vorige week vrijdag mijn ei gehad heb? wanneer kun je dan testen? Anders denk ik dat ik er zo toch ééntje doe haha erg he!

Ik zit ook steeds te denken van ALS ik zwanger mocht zijn (of wanneer ik dat dan ook wordt) dan tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar als je zon onregelmatige of lange cyclus hebt kun je dat dan ook zo rekenen? Lijkt me sterk toch?

6. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Grrrbl... ik ben ook zo ontzettend eigenwijs, heb zojuist een test gedaan en deze is natuurlijk Omo-wit.

Ik ga er vanuit dat het dus ook echt niet zo is (ook al is het veelste vroeg).. we wachten weer af.

x

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @blijevrouw: ik heb geen ovutestjes meer in huis, dat vind ik niet eens zo erg. Baal alleen dat ik mn temp niet op tijd kon meten. Denk eigenlijk dat mn ei nog moet komen (banner klopt niet). Dus we klussen vrolijk verder hihihi.

Jammer dat je testje negatief was. Ik hoor wel eens dat vrouwen op 10 dpo (dagen na ei) lichtpositief testten. Maar t beste is natuurlijk wachten tot na je NOD (als je weet wanneer die is ;) )

-x-

8. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Nou meid, dan komt je ei één deze dagen vast wel:)..
    Ja ik had het wel even moeilijk had het (hoe raar ook) zo gehoopt..

Nou het gekke is dan mijn NOD anders pas 1 aug was. Maar dan was mijn ei afgelopen maandag. en heb hem vermoedelijk eerder gehad dus vandaar... En daarna ook niet meer geklust, ben zo moe, energie is heeeul ver te zoeken. Kan zo een dag alleen maar slapen denk ik.

Maar ach ik wacht t nu af.....

X

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen.
    Zou dat bloedpropje misschien een innesteling zijn?! Geen idee hoor, ik doe maar een gooi. ;)
    Lastig he dat het lichaam van alles doet, maar we weten er nog lang niet alles van af.

@ CherryBelly: Hier gaat het goed hoor. We hebben gister geklust en ook zonder condoom. ;) We zijn er gewoon voor gegaan. En mocht het niet raak zijn dan gaan we vol goede moed de volgende ronde in. Maar het is wel spannend hoor. Maar ik ga altijd maar van het ergste uit, zodat het alleen maar mee kan vallen.
    Ik ben benieuwd wanneer jij je ei gaat voelen. Ik hoop zooo dat dat snel gaat gebeuren.
    Balen dat je je temperatuur niet op tijd hebt kunnen meten. :(
    Is dat echt een groot probleem die ene dag?

@ Blijevrouw21: Je test die je gedaan hebt vanochtend hoeft nog niks te zeggen, omdat je nog te vroeg ermee bent. Ik begrijp je nieuwsgierigheid en je wilt weten waar je aan toe bent, maar helaas moet je toch nog even geduld hebben.
    De moed nog niet laten zakken hoor.

Fijne dag vandaag lieve meiden!

Xjes!

10. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik weet het esmee, was ook veelste vroeg... Ik kon het gewoon niet laten, stond om 9uur voor de dichte deur bij het KV te wachten tot het open ging haha.

Ik doe er woensdag nog één.

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @blijevrouw: misschien kan je over een week nog eens testen als je ongi nog niet is doorgekomen? Denk dat je dan in ieder geval dichter bij je NOD zit.

@esmee: ohhh spannend meis!!! Was dit de eerste keer na t stoppen met de pil zonder condoom?

Nou normaal zou ik t niet zo erg vinden als ik iets later getempt had, maar ik zit nu waarschijnlijk een beetje rond mij ei, wil niet dat Fertilityfriend in de war raakt door die vreemde tijden van tempen. Ik hoop dattie mn ei nog kan spotten. Maarja...we zien t wel. We klussen gewoon regelmatig. Meer kan je toch niet doen;)

-x-

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik ga dinsdag (of woensdag) nog een test doen.. Zit dan 3a4dagen voor NOD ga ik maar vanuit nu..

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Dit was de tweede keer zonder condoom. ;) We hebben het op cyclusdag 23 ook nog een keer gedaan toen ik dus die witte klodder had. :p Ik merk dat mijn temperatuur nog niet omhoog is gegaan met 0,2 graden of hoger. :( Klopt dit?
    Ik heb vanochtend voor de zekerheid ook nog een ovulatietest gedaan en deze was dus negatief.

@ Blijevrouw21: We tellen af naar dinsdag en/of woensdag!!! Spannend! ;)

14. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik heb niet zoveel verstand van het tempen, maar volgens mij klopt dit wel, je hebt gister pas een positieve test gehad, maar kan zijn dat je dan tussen de 36 en 48 uur je eisprong hebt. dus nog even 2 dagen door klussen;)

kan dus zijn dat vandaag of morgen je ei pas springt.

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey Lieverds,

@ Esmee: Ohh wat spannend zeg hihi, speciaal gevoel of niet die 1e keer zonder condoom vrijen? Tenminsten wij hadden dat wel..

@ Blijevrouw: wat jammer meis dat je test negatief was, maar dat wilt indd nog niets zeggen. Misschien heb je wel een laag HCG gehalte, en test je woensdag ineens wel posi.. mocht deze ook negatief zijn wat ik niet hoop voor je, en je denkt toch dat je zwanger bent zou ik ff bij de h.a gaan voor urine controle of bloedprikken.

@Cherry: ey wat goed dat je niet meer met ovu testjes werkt, en je op je eigen lichaam vetrouwt! Wou dat het bij mij allemaal zo werkte als bij jou.. hoop dat je gauw je eitje kan voelen meis!!

@Troel: ohh haha gezellig bij jou met al die mannen haha.. Die kunnen er toch wat van he!! Ja mijn h.a heeft mij door gestuurd naar de gyn. a.s woensdagavond krijg ik een inwendige echo.. Vind het maar eng haha, maar ja hierdoor weten we wel meer en het is maar een kwartiertje ongeveer.. En als we zwanger zijn moet ik toch vaker met mijn benen uit elkaar gaan haha, dus dit is alvast een voorproef..

@eva: Ik kan helaas ook niet van 1 loon maar leven, mijn loon gaat al op aan alle verzekeringen, hypotheek etc.. wij moeten ook met 2e werken helaas.. Ik heb dan wel maar een parttime baan, vind dit ook wel fijn als we straks een kleine mogen hebben.

@Noosa: eey meis wat heerlijk zeg, hopelijk is het weer wat beter want die regen is maar niets! Fijne vakantie en geniet er lekker van!!!

Voor mij is dit weer mijn werkweekend (avonddienst) =(, ml is heeft ook avonddienst dus komt ook wel weer goed uit, zit ik niet zo alleen thuis.

Ik wens jullie een fijn weekend, en klus ze ;)!!!

Liefs x
    Bianca

16. Troel

Troel Niet meer actief

Oooh Bianca ik ga voor je duimen... Heel spannend! Wel fijn dat je er heen kan.. Goodluck girl! X

Meiden ik ben weg! Lekker eten met een vriendinnetje.. :D Tot morgen! ;)

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @troel: laat het je smaken meid ;)

18. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @esmee: kan heel goed kloppen hoor meis! Je test was gister positief dus je ei springt vandaag of morgen. Dus morgen of overmorgen zou je een verhoging moeten zien ;)

@bianca: bij jou zal alles ook goed komen meis! Even woensdag afwachten en dan heb je duidelijkheid :D

Ladies ik ben zo weg...naar een feestje.
    Heel misschien toch tot later en anders tot morgen :D

-x-

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @troel: geniet ervan meid!!

20. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Voor iedereen een hele fijne avond! Ik ga zo naar de mijn mams, die viert haar verjaardag alvast.

Tot morgen x

Deel Deze Pagina