ja.. nu heb ik er nog steeds last van.. echt raar ! ben je nog niet ongi? ik duim voor je dat je niet ongi gaat worden ! alvast gefeliciteerd en genietse !!
@evaa: oh dat is balen zeg! Hopen dat je gauw iets anders vind ! Vervelend dat je je zo slecht voelt zeg. Doe lekker rustig aan.
Hahaha supertroepie!! Ik zal het m vragen En als ik jou was zou ik lekker rustig deze ronde even afwachten voordat je naar de volgende ronde gaat.
@ Evaa: Ohw balen meid!! Inderdaad irritant dat ze dat niet gelijk telefonisch melden. Ga je er voor niks naar toe. Ik hoop dat je snel wat anders vind. Dikke knuffel! Ik heb a.s. maandag weer een gesprek. Maar ik ga nergens meer van uit en merk wel hoe het gaat lopen. Op een gegeven moment gaat die moed wel zakken na zoveel gesprekken. @ Blijevrouw21: Alvast een hele fijne verjaardag morgen! Geniet ervan en probeer lekker even je gedachte te verzetten. Ik hoop dat je ongi niet doorkomt... dat wens ik jouw toe als verjaardagskado. @ CherryBelly: Spannend hoe de temperatuur morgenochtend is!! Ik kan niet wachten om mijn temperatuur op te meten en te zien dat deze nog steeds hoog is. Hihi... Nu eerst lekker slapen. Slaap lekker allemaal! Xjes!
@esmee: jaa ik ben ook erg nieuwsgierig hoe mn temp morgen is. Ben ergens wel bang dat t morgen weer laag is dat hoop ik echt niet...pfff weet t ff niet meer. Kga maar ook lekker "vroeg" mn nest in. En hopen dat ik een beetje goed kan slapen Slaap lekker ladies! Tot morgen! xo
Dames, zojuist mijn cadeau gekregen......... Jullie raden het al ik ben ongesteld geworden. Ben echt even de kluts kwijt nu. Dankjullie voor de lieve berichtjes en tot morgen of donderdag. Slaap lekker. Liefs
@ cherry: ja dankje komt wel goed ! @ esmee: ja balen, ze vonden mijn brief goed gemotiveerd en wilde dat ik op zaterdag kwam werken, maar dat ga ik niet doen, zoek een baan voor doordeweeks.. duh haha dat ie dat niet snapt. ik woon samen haha.. echt rare mensen waren t wel.. maar goed @ blije vrouw: he bah ! weet je zeker dat t nu je ongi is? balen joh ! op naar de volgende ronde !!
Hoi lieve meiden, Ik ben voorzichtig weer terug op het forum.. niet zwanger maar wel weer aanwezig .. Heb inmiddels de zekerheid dat ik ook gewoon een eisprong heb.. dus ben, zoals voorspeld door een van jullie, er een stuk relaxter onder.. Vertell.. hoe is het met jullie? Liefs, BB
heee brotherbear!!! das lang geleden!! hoe is het? met mij alles goed, ik heb een mooie cyclus mag dus niet klagen X
Hoi, Ja het is bijna 3 maanden geleden zag ik.. Op de dag dat ik hier ben weg gegaan heb ik ook niet meer terug gekeken .. Het gaat met mij erg goed! Zit lekker in mijn vel en in mijn relatie. Wij zijn in juni gaan samenwonen en dat bevalt mij/ons erg goed. We genieten erg van en met elkaar. Onverwachts ook 11 dagen op vakantie geweest met een vriendin. Dat voelt helaas al als een eeuwigheid geleden.. maar die vakantie is erg goed voor me geweest.. Heb een turbulent, maar leuk jaar achter de rug, maar nooit de tijd gehad en genomen om alles op een rijtje te zetten dus daar was de vakantie goed voor. Heb nu ook een vast contract.. dus dat betekent dat een kleintje nu helemaal meer dan welkom is.. en de laatste drie cycli waren 30/35/30.. dus ik lijk aardig te stabiliseren.. Zo haha.. dat was mijn update ^^.
Morgen dames, Pffff ik snap niets meer van mn lichaam!! mn temp was vanmorgen weer 0,1 graad lager. Dus heb nog geen ei gehad hoogstwaarschijnlijk. Hier was ik al bang voor, maar stiekem hoopte is dat mn temp nog hoog zou zijn. Als t zoo doorgaat en ik deze ronde weer geen ei heb, ga ik naar de huisarts. @blijevrouw: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Balen meis dat je ongi is dooorgebroken dat is echt niet leuk Probeer toch van je verjaardag te genieten. @brotherbear: welkom terug meid! Mooie regelmatige cyclussen heb je @esmee: ik hoop dat jouw temp wel hoog is meid! Ben nieuwsgierig -x-
@ Blijevrouw21: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog vele gezonde jaren erbij. Maar wat een rot kado zeg! Natuurlijk is dat een flinke teleurstelling. Echt weer een voorbeeld hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden. Laat je birthday niet verknallen hierdoor. Even ergens anders aan denken! Fijne dag vandaag en een dikke knuffel voor jou!! @ Brothetbear: Welkom terug op het forum! Leuk dat je weer mee komt kletsen. Je hebt het allemaal goed voor elkaar als ik het zo lees. @ CherryBelly: Mijn temperatuur was vanochtend ook weer 1 graad hoger dus er staat nu een rode lijn hoor!! Hoop zo dat jouw temperatuur ook hoger was vanochtend. Denk aan je. Ik ga nog even verder tukken. Tot straks.
@ CherryBelly: Wat zeg dat je temperatuur lager was. Zeker wel een teleurstelling! Ik weet hoe je je voelt, want dit heb ik zelf ook erg vaak gehad deze ronde. Inderdaad deze ronde afwachten en als er geen ei is naar de huisarts. Hoop dat het niet zo ver hoeft te komen. Dikke knuffel voor jou!!
@esmee: ja inderdaad op zn zachtst gezegd ***!!! Het kan nog wel dat mn temp omhoog gaat, maar ik wil niet teveel hoop houden. Anders ben ik weer zo van slag net als in de vorige ronde Pfff dit wordt geen leuke dag ben ook nog jarig komende vrijdag! Misschien krijg ik op mn verjaardag een ei? Hahaha xo
Lieve Cherry, Wat balen zeg dat je temperatuur aangeeft dat je nog geen ei gehad hebt. Kan mij voorstellen wat voor een ***gevoel dat geeft. Sterkte meisje, en dan houd ik wel een beetje hoop voor jou .. xx
@ CherryBelly: Dan hoop ik heel erg dat je ei op je verjaardag mag komen! Ik ga daarvoor duimen! Hoop het zo voor je. En anders is het misschien toch zo dat je lichaam nog van streek is van de vorige ronde!? Probeer rustig te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Weet er alles van. Dikke knuffel!! Mijn FF bekeken? Zou mijn ei nu op zaterdag of zondag gesprongen zijn?
@brotherbear: dankje meis. Dat is lief van je @esmee: ja ik heb je kaartje bekeken. Zoals ik al had "voorspeld" denk ik dat je ei gewoon op zondag is gesprongen. Spannend meid!!! -x-
@ CherryBelly: Dus op dag 28 heb ik dan mijn eisprong gehad. Ga ik dat even in mijn telefoon app. aanpassen. Ik blijf er gewoon bij dat ik door ga naar de volgende ronde. Hahaha... zo voelt het gewoon voor mij. En dit zeg ik ook tegen mezelf zodat ik mezelf niet gek zit te maken. Anders kan ik helemaal nergens anders meer aan denken. Waar is de rest eigenlijk!?
spannend esmee ! je weet nooit of t raak is of niet.. dat weet ik nu ook nog niet hoor.. heb zaterdag ei gehad.. ben wel moe en hoofdpijn en gister wat misselijk... je weet t echt nooit haha..
Haha nee.. je weet het inderdaad nooit.. Zelf heb ik deze maand nog getwijfeld of ik ondanks mijn ongi niet gewoon zwanger zou kunnen zijn. Ongi was een dag korter dan normaal, was lichter dan normaal en ik werd op een gegeven moment ook misselijk enzo.. dat heeft ook aangehouden tot op de ochtend van vandaag.. Maar ja.. en ik krijg weer een buikje - waar van vriendinnen zeggen, waar??- maar toch.. hihi