dat bedoel ik... sommige hebben helemaaal geen klachten in t begin of later stadium.. je weet t nooit ... gewoon testen rond je NOD..
@ Evaa: Het zou natuurlijk wel kunnen, maar daar ga ik gewoon niet van uit. Ik heb af en toe gerommel in mijn buik en verder alleen maar last van enorme moeheid. NIET normaal gewoon. Moet me nog steeds douche. @ Brotherbear: Voor jou is het spannend hoor. Wordt lekker klussen. Jij hebt al vaker je ei gespot neem ik aan of niet? Spannend hoor!
@ Brotherbear: Je hebt echt wel een mooie cyclus. Ik wil ook graag zo'n cyclus van 30 dagen. Maarja... ik moet het maar met die lange cyclussen doen.
@ esmee: ik ben ook super moe.. ga ook nergens van uit.. maar goed je weet he nooit ! ik kan me ook niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn en over een paar maandjes een dikke buik heb met een baby erin, is toch gewoon niet voor te stellen? maar goed.. lekker afwachten en gedachten ergens anders op zetten en alles positief bekijken
Haha.. ja ik heb inmiddels geen klagen meer.. dat was in het begin wel anders.. Ik heb op 26 februari mn laatste pil geslikt, werd toen op 1 maart ongi (onttrekkingsbloeding) en toen compleet onverwacht op 26 maart. Helemaal prima, we waren ook toen nog niet bezig om voor een kindje te gaan. Op 1 april (geen grap ), besloten we om er toch al eerder voor te gaan dan gepland (augustus). Toen werd had ik ineens rondom mijn mogelijke innestelling/eisprong bloedingen enzo.. wat later dus een menstruatie bleek te zijn.. Maar omdat je dat niet weet.. ben je super zoekend naar wat en hoe.. waardoor ik uiteindelijk mijn ei had gemist bij de cyclus van 30 dagen.. Om alle onzekerheid weg te nemen heb ik toen de persona kunnen lenen van iemand.. Dan doe je de eerste maand gedurende 16 dagen een urinetest, die plaats je in het apparaatje en die leest dan af of je groene dagen hebt (met seks geen kans op zwangerschap) of rode dagen hebt (met seks wel kans op zwangerschap). Maar daarbij spot dat apparaatje ook je eisprong. Dus met dank aan dat apparaatje ontdekte ik dus dat ik wel degelijk een eisprong had en een LF van 14 dagen.. Dat was tijdens mijn cyclus van 35 dagen. Toen heb ik er uiteindelijk voor gekozen de persona aan de kant te leggen en de natuur zijn gang te laten gaan.. en dat was mijn laatste cyclus.. Dus zoals je leest/hoort is er bij mij ook heel wat aan vooraf gegaan voordat ik zo'n keurige cyclus had die ik relatief makkelijk kan lezen. Wel moet ik zeggen.. ik kan op basis van slijm niet bepalen of ik wel of geen eisprong heb ..
Ja Evaa... Probeer je indd niet aan elk gevoel vast te klampen... Je wordt daar gek van! En gestrest.. Bedenk dat menstruatieklachten, ontpilklachten en zwangerschap precies dezelfde kwaaltjes geven... Pffff het vrouwenlichaam ook.......
Hoi lieve meiden! Hoe is het met jullie? Ik heb een baaldag vandaag.... Zo'n laat me met rust gevoel! Haha....
Troell.. ik heb echt zo'n luierdag.. Al 3 uur wakker maar ik lig nog steeds in mn bed en heb geen zin om al op te staan.. moet alleen zo van mezelf wel even ontbijten/lunchen/tussendoortje doen.. haha.. En ik merk tijdens een luierdag inderdaad bijna altijd dat ik geen super humeur heb, koppijn heb en niet helemaal fit ben.. so I am in!! Hoe komt het dat jij geen goede dag hebt?
@ troel: dat is ook zo ! gewoon afwachten en dagen aftellen haha .. meer niet... zie dat jij over 8 dagen mag testen? spannend !
@troel: Hi meis! Ik weet precies hoe je je voelt! Heb oook zo'n baaldag!!! Misschien heb je t al gelezen van mn temp...gister 0,2 gr hoger, vandaag weer lager dus nog geen ei. Pffff Echt heel vervelend
@ Evaa: Irritant he zo moe zijn. Ik herken het helemaal. En inderdaad het idee dat er een kindje in je groeit is heeeel raar. Dat kan ik ook niet bevatten hoor. Maar ik maak mezelf gewoon niet gek en ga nergens van uit. @ Brotherbear: Jij hebt inderdaad heel wat meegemaakt. Wel fijn dat je weet dat je een eisprong hebt. Dat lucht al heel erg op. Ik ben er nu wel achter gekomen hoe het met cervixslijm zit. Als je er draden mee kan trekken is het vruchtbaar slijm. Lekker onderwerp. Haha.. Ik ben nu ook veel meer op mijn lichaam aan het letten, waar het allemaal mee bezig is. @ Troel: Ik zal je met rust laten, maar met mij gaat het kut. IK WIL WERKEN!!!
@ Brotherbear: Ik moet nog steeds douche... Hihi... Maar die moeheid... is gewoon niet normaal. Daardoor heb ik nergens zin in.
@ esmee: ja zo vervelend die moeheid..geen idee wat t is.. misschien wel omdat ik nog geen werk heb?! haha waar zou dat bij jou aan kunnen liggen?
Ooh meiden, ik doe mee met jullie baal dag..... Ik heb vandaag een echte *** dag! Gatverdamme! Ik heb te horen gekregen dat ik medicijnen heb gebruikt die niet gebruikt mogen worden tijdens zwangerschap. En dat terwijl mij verteld is dat dat wel kan.... Ze gaan nou uitzoeken wat de eventuele gevolgen kunnen zijn voor ons kindje...... Ik ben echt zooooo woest!
@ theeleutje: neeeee ! shit zeg, ik zou ook echt pissed off zijn !! nou maar hopen dat er niks aan de hand is, anders zou je dr bijna een rechtszaak van maken.. gadverdamme
Ohjah.... Ik kwamm ook even kijken of Bianca88 al gereageerd heeft vandaag, volgens mij had ze vandaag een inwendige echo bij de gyn... toch?
@Brotherbear: ook al! Haha ik herken die luier dagen ook! Ik heb altijd zo'n week voordat ik ongesteld moet worden zo'n dag! Heel gek.... Maar dan ben ik gewoon sago en moet ik chocola hebben!! @Esmee: Nee jij (jullie) hoeven me niet met rust te laten! Heerlijke afleiding juist! Ja meis, k*t zooi is het!!! Hoop zooooo voor je dat je binnenkort lekker een job hebt...! Echt meid, je tijd komt! Tis makkelijk praten, weet ik.... Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!! Je bent zoveel aan t solliciteren.... Dat wordt beloond some day! X @Cherry: Jeetje meis... Wat rot.. En wanneer zou je m ongeveer moeten hebben? *ZUCHT* Wat kan dat je humeur verpesten hè?