cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ik ga me nu douche enzo. Kijken of ik daar wat van opknap.
    Mijn tranen zijn in iedergeval bijna op. Kan niet meer.

2. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik ga ook zo ff naar buiten.. frisse neus halen, rondje wandelen.. pff koppijn dat ik heb...

bedankt voor de knuffel cherry ! :) lieff

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hoe lief, mijn vriend is net thuis komen lunchen omdat hij aan de telefoon door had dat ik er even helemaal door heen zat.

Mijn gevoel weet het even niet op dit moment. Mijn verstand zegt dat ik rustig moet blijven, stress is absoluut niet goed natuurlijk. En dat het leed nu toch al geleden is, en we maar moeten afwachten. Mijn gevoel loopt tegen de muren omhoog, zo kwaad, teleurgesteld en bang ben ik.
    Zometeen even naar de markt, lekker fruit halen en even m'n zinnen verzetten.
    Als het goed is weet ik morgen meer, tenminste.... De verloskundige zou morgen contact met me opnemen. Misschien dat we eerder een echo kunnen krijgen, al denk ik dat de bijniertjes niet te zien zijn op de echo?
    Vriend vind dat ik de huisarts moet bellen. Maar dat durf ik nog niet goed. Ik ben bang dat ik of ontplof aan de telefoon, en dat ik zo hard ga huilen dat ie me toch niet verstaat.....ik moet het eerst even laten zakken, in zoverre dat dat mogelijk is.....

Lieve lieve lieve esmee kop op meis! Jouw droombaan komt wel! En dan zul je zien dat ie veeeel leuker is als deze baan! Houd moed!

4. Delta

Delta Niet meer actief

aaah wat lief van je vriend theeleutje dat ie even naar huis kwam..

ik zou de dokter bellen, kijken wat hij te vertellen heeft.. maar ik snap dat je dit nog niet kunt! ik ben echt benieuwd wanneer ze kunnen zien of echt alles goed met de kleine beeb is.. ik ben zelf nooit zwanger geweest, dus geen idee wat en hoe ze allemaal kunnen zien.. pfff ik wens je veel sterkte meid ! en laat je niet gek maken, als je met vragen zit, gewoon bellen, zij hebben die fout gemaakt ! niet jij

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theetleutje: Ik leef helemaal met je mee. Maar wat super lief dat je vriend thuis is komen lunchen. Echt sweet. :)
    Maar van welke peenvogel heb je te horen gekregen dat je die medicijnen wel kon blijven slikken?
    Ik heb er geen woorden voor. Ongelovelijk!

Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt over mijn droombaan. Hoop zo dat die snel mag komen.

Dikke knuffel voor jou, theeleutje!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey lieve meiden,

Sorry heb niet alles bij kunnen lezen, maar wel een hele hoop!
    Als 1e van harte gefeliciteerd Blijevrouw met je verjaardag!!!
    Ik wens je een hele fijne dag toe vandaag!! Ik had je liever wat anders gewenst natuurlijk, maar dat komt vast heel snel ;)

@ Esmee: Ja dat klopt moet indd vanavond naar de gynaecoloog, lief dat je aan me denkt meis!
    Ik heb tot half 2 gewerkt, dus heb mijn gedachten een halve dag ergens anders op kunnen richten..
    Net uitgebreid gedouched, en geschoren haha ben zo preuts in die dingen als ik naar een dokter ofso moet gaan..
    En ze zullen het daaronder nog wel vaker te komen zien dat weet ik , maar de 1e keer is toch altijd eng vind ik je weet niet wat je te wachten staat.. en dan ben ik al zo'n zenuwpees haha..
    Op dit moment gaat het nog, maar merk aan mijn eigen dat ik steeds zenuwachtiger ben aan het worden, laat staan over 2 uur als ik daar zit!! Dan kun je mijn hart horen: BOEM BOEM BOEM.... net een tijdbom haha..
    Iedereen zegt dat het echt mee moet vallen, dus ik laat het maar op mij afkomen, het zal toch moeten gebeuren en dan weet ik (hopelijk) wel wat er aan de hand is daar binnen in.

Zodra ik thuis ben laat ik jullie wat weten goed?
    Denk aan me ;)

Liefs xxx

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Natuurlijk denk ik aan je. Het lijkt mij ook verschrikkelijk eng om daar naar toe te moeten voor de eerste keer. Heb je het daar beneden niet in de vorm van een hartje geschoren voor de gyn? :p ;)
    Ik hoop dat je positief nieuws krijgt en dat het met medicijnen opgelost kan worden. Ik duim voor je.
    Die zenuwen zijn volkomen logisch. Ik ben daar ook heel preuts in hoor. Vind ik gewoon niks om voor een ander het daar beneden te moeten laten zien. Eng idee.
    Maar laat het inderdaad op je af komen. Meer kan je niet doen.
    Heel veel succes en sterkte!
    Ik wacht je berichtje af!

XXX!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Esmee: je berichtje lucht me wel op en moest lachen om wat je zei over dat hartje haha daar had ik het gisteren toevallig met mijn man over ;) zou ik het in een vorm scheren haha...
    Gelukkig gaat mijn man mee, heb je toch wat steun. Alleen durfe ik echt niet te gaan.. Het maakt het mij ook beetje ongemakkelijk omdat ik weet dat de gyn een man is, maar vind het wel weer fijn dat ik het van te voren weet, dan sta je daar niet als een verassing..
    Ik hoop ook dat het erg meevalt..
    En wat is dat voor een slap excuse van je uitslag van de sollicitatie?? Leuk om te horen!
    Ik heb dat ook een keertje gehad, ja we vinden je niet goed in ons team passen kreeg ik te horen. Ik dacht achteraf, hoe weet jij nu hoe ik in dat team past? Je hebt mij nog niet eens een kans gegeven :S..
    Hoop dat je snel een leuke baan krijgt meid

@theeleutje: ohh meid wat vervelend, bah.. Snap die dokters van tegenwoordig ook niet hoor pff.. je hebt het zelf toen al aangegeven en dan nog luisteren ze niet! Hopelijk mag alles goed gaan met de baby en jou?

Tot strakjes xxx

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Fijn dat het je wat oplucht. Dat is ook mijn bedoeling.
    Het lijkt mij inderdaad vooral eng, omdat het een man is!!! Gaat er ineens een vreemde man naar je poessie kijken?! Daar zou ik me ook heel ongemakkelijk bij voelen. Maar je moet maar denken dat het allemaal voor een goed doel is. :) Hij wilt jullie alleen maar helpen.
    En bij je mannetje heb je uiteraard steun. Goed dat hij mee gaat. Zoiets moet je ook samen doen. Nogmaals veel succes en sterkte!
    Over mijn sollicitatie heb ik dubbele gevoelens. Aan de ene kant baal ik enorm en aan de andere kant begrijp ik hem wel. Ik ga wel een poosje weg natuurlijk. Er gaat precies in die periode dat ik weg ben een nieuwsbrief uit en daaruit komen weer allerlei bestellingen en dan hebben ze het dus druk. Ach, ik kan er ook niks meer aan doen. Die vakantie gaat gewoon door.

10. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Sterkte zometeen bianca!!

11. Delta

Delta Niet meer actief

sterkte bianca ! hopelijk komt er snel positief nieuws uit !

12. Troel

Troel Niet meer actief

lieve bianca, veel succes!!!!!!

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca88: hey meid!! Heel veel sterkte en succes straks!! Ik denk aan je!!
    Fijn dat je eindelijk antwoord gaat krijgen op je vragen! :)

xoxo

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  15. Troel

Troel Niet meer actief

~~*ook denkend aan Bianca*~~

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Na-aperd! ;):p
    Ben je nog steeds in een baalbui of gaat het weer wat beter?
    Ik zit nog steeds te balen en merk dat ik er nu humeurig van ga worden. :( Maar ik tel heeeeel vaak tot 10!

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ben ik weer!

Het viel mij echt 100% mee, en had ook nog een vrouw ;)
    Ze legde alles uit via zo'n 3d tekening hoe het binnenin in elkaar zit.
    Ik heb pco dat is teveel aan eiblaasjes, daardoor moet ik langer op een eisprong of menstruatie wachten. Maar niets aan de hand zegt ze, ben gewoon vruchtbaar alleen kan het wat langer duren. Ze heeft mijn slijmvlies gemeten en ik heb vrijdag of zaterdag mijn eisprong! Ze zegt maak er een leuk weekend van en over 2wkn even testen. als ik over 21 dagen nog geen menstruatie of niet zwanger ben krijg ik een kuur van 10 dgn. Moet morgen mijn h.a terug bellen voor een afspraak om het mt haar even samen te sluiten.
    Maar ben echt blij bij de gyn te zijn geweest, weet nu ook dat ik toch een eisprong krijg, en dat al over 2-3 dgn! Mijn slijmvlies was nu 6mm en bij eisprong is het max 10mm zei ze. Vrijdag en zaterdag flink klussen zei ze, er zit een cel die veel kans maakte zei ze. Nou e is echt een hele last nu van mijn schouders af gevallen. Helemaal opgelucht dat ik vruchtbaar ben en niets ernstigs aan de hand is!
    Nu hopren dat het zaadje van manlief blijft plakken komende dgn en over 2-3 wkn een posi test mag krijgen!

Dank jullie wel dat jullie aan mij gedacht hebben, het heeft geholpen ;)

Xxxx

18. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hi meiden, ben ik weer.
    Troel: ben je alweer iets vrolijker?

En esmee?

Hier hebben we beiden een mega klusdrang hahaha dus ben er straks niet hahaha.
    Misschien dat ik kom gluren of bianca iets heeft geplaatst. Ik probeer niet zo te balen van die temp...tja kan gebeuren en wie weet heb ik toch nog een ei ;)
    Een verjaardagsei hahaha. Ik ga t vieren met de familie, dus weet niet of we die dag kunnen klussen ;)

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Yayyyyyyyy Bianca meid wat een GOED NIEUWS!!!!!
    Jee wat ben ik blij voor jullie zeg!!!!!!!
    En dit weekend alweer een eitje!!! Spannendd....dus jullie ook aan de klus hahaha.
    Wij hier ook...kunnen we tegelijk testen ;)

Wat fijn dat je naar de gyn kon en wat goed dat t allemaal is meegevallen!
    Ben echt superblij!!

Dit maakt mijn dag toch ook wel een beetje goed hihihi;)

-x-

20. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Heerlijk dat goed nieuws Bianca!! Wat super fijn!!

@CherryBelly.. geniet van die klusdrang.. haha.. ik ken het ;)..

@de rest.. nog plannen voor vanavond?

Ik ben lekker aan het schrijven ^^

Deel Deze Pagina