cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Echt super nieuws!! En wat goed nieuws zeg dat je zaterdag of zondag je eitje hebt!! Inderdaad flink aan de klus en ik hoop dat het gelijk raak mag zijn nu. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht.
    Go for it!! Maar dat zullen jullie vast doen.
    Fijn dat je zo bent opgelucht. Dat geloof ik graag. Er valt een hele last van je schouders en je zit gelijk beter in je vel.
    Goed nieuws meid! Het wachten wordt beloont met je eitje binnenkort! :D

@ CherryBelly: Ik voel me nog niet veel beter. Maar zal me weer beter voelen wanneer ik een baan heb.
    Zit steeds te stressen en zit vol met spanningen. Lukt me gewoon niet om het los te laten.
    Af en toe vreetbuien en vooral chocolaaa!! :p

@ Brotherbear: Wij zitten lekker te bankhangen en ik check ondertussen deze website. ;) Hihi... Maar ga op tijd naar bed, want ben kapotmoe. :(

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Een verjaardagsei; moet gelijk aan een kindersuprise denken. Hihi... en dat is ook weer chocola en nu krijg ik nog meer trek!!! AAAAAAHHH!!

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Jaa zijn ook superblij dat alles in orde is :D..
    En een geluk dat ik bij de gyn ben geweest, anders wist ik helemaal niet dat ik a.s vrijdag of zaterdag mijn eisprong zou krijgen... Misschien hadden we dan wel niet geklust :O.. Maar deze kans laten we niet langs ons lopen ;)!!!!

@ cherry: aaah dat is wel lief dat je dat zegt , dat je dag dan toch nog een beetje goed door mij is gekomen !!! xxx Spannend jij ook over 2 weken testen!!!

Ik wilde graag een banner maken, maar ja wat voor een dag van cyclus moet ik dan nemen? Denk dat dat niet gaat he?? Ik ga gewoon vanuit zaterdag en dan 2 weken later testen toch?

Meiden ik ga nog tv met mijn mannetje kijken en erna slapen, want heb afgelopen nacht niet veel geslapen door de spanning van vandaag haha..

xxxx

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Nu lekker slapen hoor! Het komt allemaal goed! Kan je alvast energie verzamelen voor HET weekend! ;):p

Slaap lekker allemaal!

Xx!

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hey bianca, ja het is altijd fijn om goed nieuws te horen :D maakt mij weer vrolijk! :D

Ik zou vanaf dit weekend inderdaad 2 weken optellen. En dan zou je kunnen testen.
    Spannend hoor meod. Nu lekker slapen en uitrusten. Je hebt je kracht nodig voor dit weekend ;) hihihi.

Slaap lekker ladies!! We spreken elkaar morgen weer :D

xoxo

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow dames, jullie gaan nu iets te hard om bij te houden hoor... ik lees morgenvroeg wel ff bij

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds!!

@ MayD: Succes met bijlezen. Geloof dat het inderdaad veel is!

Ik ga weer even verder tukken. Wordt altijd wakker van m'n mannetje. Hihi!!

Tot straks!

Xx!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: balen meid... nu maar hopen dat het geen schade heeft aangericht.. Misschien een kleine troost: vanaf 8 / 9 weken ontstaat de bloedband pas... misschien is dat jullie geluk

@ Esmee: wat balen meid. Probeer het positief te zien: als er al 1 werkgever is die je ziet zitten, zullen er vast meer zijn!

@ Bianca88: wat een fijn nieuws meis! Veel plezier de komende dagen!

@ Blijevrouw: je hebt gewoon spotting tussen je ei en ongi. Is een normaal verschijnsel hoor, maak je niet te druk...

Hier is vandaag alles rustig, geen afspraken o.d. vandaag. Morgen pretecho en praten met de vrouw van de Arbo. Blijkt na mijn bezoek aan de fysio van gister dat ik ook isschias (ik weet niet of je het zo schrijft) en een beginnende RSI (rechts) heb... Tja, kan er ook nog wel bij. Slaapgebrek door het missen van mijn middagslaapjes de afgelopen dagen en pijn bij draaien 's nachts maakt het er ook niet makkelijker op.

Volgende week ff wat dagen weg zal me goed doen.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ iedereen die ik niet heb genoemd: veel succes!

10. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies,

Hoe ist met iedereen?

@MayD: oh wat leukkk een pretecho!! :D
    Willen jullie ook weten wat t wordt?
    Jeetje wat heftig allemaal zeg...RSI en Isichias (weet ook niet hoe je t schrijft sorry)
    Meid wat maak je toch weer heel wat mee...pfff.
    Sterkte ermee!

@esmee: hi meis...ik ben jaloersssss op jouw temp kaartje!! Ik wil ook zo'n mooie stijging! :(
    Wie weet komt t nog, heb vandaag alweer steekjes...links. Ik weet t allemaal niet meer. Mn temp is maar met 0,1 gestegen net als eergisteren.

Pff we zien t allemaal wel. Voor nu ga ik gewoon genieten van mijn lang weekendje...:D

-x-

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx Cherry. Tja, de ene gaat fluitend door de zwangerschap, de ander heeft al vrij snel klachten... kun je niets aan doen. Het komt zoals het komt...

We willen echt wel weten wat het gaat worden en houden het ook niet geheim... ik heb al echt zin in morgen!

Veel plezier met je lange weekend!

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Wat een rot dingen lees ik toch allemaal. Vind het zo erg voor je. :( Echt heel vervelend. Je maakt in je zwangerschap heel veel mee en het zijn geen leuke dingen.
    Ik hoop dat je sterk blijft en door kan gaan hoe moeilijk dat ook is. Heel veel sterkte!
    Een hele dikke knuffel voor jou.
    Over het solliciteren... tsja... heb al zoveel gesprekken gehad en iedere keer weer wat. Vaak wordt de vacature ineens intern opgevuld. :( Echt stom. Maar ik moet ook maar doorgaan met al deze tegenslagen.

@ CherryBelly: Niet jaloers zijn! Is niet nodig. Ik heb ook erg lang moeten wachten op de eisprong. Had de moed allang opgegeven, maar door jullie bleef ik hoop houden. En jij moet ook hoop blijven houden. Ik duim voor je dat je ei snel gaat komen en hoop dat die steekjes dus de tekenen daarvan zijn.
    Ik heb ook weleens gehad dat de temperatuur met 0,1 graden steeg en ik weet ook dat ik daar niet vrolijk van werd.
    Maar laat vooral de moed niet zakken. Ik duim voor je!
    Ga lekker genieten van je lange weekend! Probeer lekker te ontspannen; ontspan, ontspan, ontspan of relax, relax, relax! :p
    Dikke knuffel voor jou!

13. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: geweldig nieuws !!! inderdaad lekker klussen dit weekend :D

ik heb net mijn kast ingeruimd met kleding, die mijn vriend tot 3 uur snachts in elkaar heeft lopen zetten... pff stress en voel me raar en moe.. bah

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Wel lekker dat dat nu gebeurd is. Scheelt toch weer.
    Voel jij je ook nog steeds zooo moe? Ik ook en het lijkt wel of ik niet uitrust 's nachts. Heel vervelend. :(
    Moet ook nog wat boodschapjes doen zometeen, maar kan me er echt niet toe zetten. M'n lichaam werkt niet mee.

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: nou vanavond nog een kast in elkaar zetten haha en nu die van mn vriend ...
    uhm ja ook moe.. maar goed ik heb de halve nacht niet geslapen.. scheelt misschien ook weer...
    ben jij vooral geestelijk of lichamelijk moe?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ik ben vooral geestelijk helemaal op. Maar dat heeft met die stomme werkloosheid te maken. :( Wordt je echt niet vrolijk van.
    Heb je vriend en jij ieder een eigen kledingkast? (ik bedoel 2 kasten naast elkaar)
    Maar dat je moe bent kan inderdaad ook heel goed zijn omdat je vannacht weinig hebt geslapen.
    Je kan vanmiddag lekker nog even je ogen dicht doen! :p

17. Delta

Delta Niet meer actief

ja ieder een eigen kleding kast !

ik snap dat je geestelijk helemaal gebroken bent.. maak je niet gek, al is dat heeeel moeilijk dat niet te doen, makkelijker gezegd dan gedaan.. maar zoek indd lekker afleiding en maak je lichamelijk moe..

nou ik ga vanmiddag niet slapen, dan kan ik vanavond niet slapen haha

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx vor je lieve woorden Esmee

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Mayd: Thanx meid!!!
    Ja haha ik had dat gisteren ook ik dacht mijn hemel wat kletsen ze hier gauw haha... Heb dan ook niet alles helemaal terug gelezen, was me wat teveel.. Maar het belangrijkste heb ik gelezen ;)..

xxx

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ja, dat is ook weer zo. Nou dan ben je misschien wel weer helemaal fit voor het klussen. ;) :p Kan je heeel de nacht klussen. Hihi...

@ MayD: Graag gedaan meid. Denk dat je dat ook wel nodig hebt. Vind het echt heel rot allemaal.

@ Theeleutje: Hoe is het nu met jou? Weet je al wat meer over hoe het nu met jullie kindje is? Spannend hoor! Denk aan je!

@ Bianca88: Jij bent je geestelijk en lichamelijk helemaal aan het voorbereiden op een sexweekend? :p Hihi.. ;) Geniet ervan hoor!

Deel Deze Pagina