cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohja ik denk ga eens kijken welke cyclus ik moet berekenen voor morgen mijn eisprong te krijgen.. Nu zie ik tot mijn verbazig dat als ik 46 dagen intyp ik op morgen uitkom! Dat is net zolang dan ik mijn 1e ongi heb gehad, vind het wel heel toevallig! Zou het dan toch regelmatig zijn maar door mijn PCO maar om de 3-4 maand en dan toch 46 dagen??? De gyn zei dat het niet te bepalen valt, kan iedere maand anders zijn en niet iedere keer een eisprong hoef te krijgen.. Maar vond het wel toevallig dat het nog op die 46 dagen weer berekend is niet??

Ik heb wel krampen sinds gisteren, is dit het teken van mijn aankomend eitje?? Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik hem morgen of zaterdag ga krijgen doordat de gyn het heeft gemeten. Wat gek dat ik dit nu ook ga voelen haha! spannend!!!

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ esmee haha dat word mijn beste weekend ooit :p en als er dan nog iets moois zou uitkomen zou het helemaal geweldig zijn !!!!

3. Delta

Delta Niet meer actief

haha nouuu denk niet dat we echt veel gaan klussen vandaag en vannacht haha.. heb toch mijn eisprong al gehad dit weekend...

nou ze hadden me net gebeld van randstad over een callcenter functie, ik heb geen ervaring in de branche, ze kunnen dus niks voor mij betekenen.. pfff is het dan zo moeilijk om even mn CV erbij te pakken? die hadden ze namelijk niet.. bah

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen Bianca!!!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh Bianca ik ben zoooo blij voor je dat je 'gewoon' een eitje krijgt!
    Mijn vriendin heeft ook pco en zij heeft nog nooit zomaar zonder medicijnen een ei gehad. Iedere pco is weer anders natuurlijk, maar ik vind het alleen maar positief dat je nu in iedergeval wel een ei gaat krijgen! Have fun dit weekend! ;)

MayD het zit je ook echt niet mee hè? Trek je het allemaal nog wel een beetje?

Iedereen die een knuffel gebruiken kan knuffel!!

Hier lijkt het drama afgewend te zijn gelukkig!!!! Ik had gisterenavond laat nog een mailtje van de vk dat ik me geen zorgen moest maken. Ze zou het vandaag gaan uitzoeken, maar er is maar een ontzettend klein deel aan medicatie wat echt heeeeeeel slecht is voor een ongeboren kindje.
    Vanmorgen belde ze, ze had het helemaal uitgezocht. Ideaal zijn mijn medicijnen niet, het is dan ook zeker aan te raden om andere/veilige alternatieven te gebruiken, want die zijn er namelijk in overvloed.
    De medicijnen die ik nu gebruik komen in hele kleine deeltjes terrecht in mijn bloedbaan. Er is nog nooit schade ondervonden bij een foetus/embryo/kindje. Maar het zijn vrij nieuwe medicijnen, dus zeker weten doen ze het ook niet. Ze mogen in principe wel gebruikt worden, maar men raar het wel ten zeerste af! Dat, omdat er genoeg medicijnen zijn waarvan ze 100% zeker weten dat die echt geen schade aan brengen.

Dus nu ga ik overstappen op 100% veilige medicijnen, alleen die krijg ik pas over 2 weken. Tot die tijd ga ik het zonder medicijnen proberen. Door de horrormonen die tijdens de zwangerschap worden aangemaakt zou ik sowieso al minder medicijnen nodig hebben. Daarom wil ik nu eerst zien wat er gebeurt als ik niets gebruik. Dan kan ik altijd nog wel iets gaan gebruiken op het moment dat ik het wel nodig heb.

Sjips zeg.... Nog 'maar' 8 weken zwanger, en wat kan je je dan al onzeker voelen zeg. Bah!
    Maar goed, nu al weer helemaal blij dat ik me geen zorgen hoef te maken! Jeeej!

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: nou dan is een hele kleine mini opluchting !
    ik hoop echt dat het goedkomt.. maar vast en zeker wel !
    houd je goed :)

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theeleutje: Goed nieuws!! Echt fijn om te horen/lezen. ;) Nu inderdaad maar weer rustig ademhalen en rustig aan doen. Stress is niet goed! Ik hoop dat het goed mag gaan zonder medicijnen. Ik duim voor je!
    Een dikke knuffel terug!

@ Bianca88: Ik hoop van harte dat het gelijk raak mag zijn. Ik ga ook voor jou duimen. Maar vooral er samen een heerlijk weekend van maken en genieten.
    Het is inderdaad wel toevallig dat deze cyclus dan ook 46 dagen zal zijn. Ach, het maakt ook niet uit hoelang het is als je maar een eisprong hebt. :)
    En die steekjes kunnen zeker van een aankomend eisprong zijn!!

@ Noosa: Hoe is het met jou?

@ Evaa: Klussen jullie alleen rond de eisprong en verder niet? Wij klussen ook op andere dagen. Zo blijft het voor ons toch ontspannen en leuk.
    Maar jij gaat dus vannacht heel veel bijslapen. Dat zal je best nodig hebben. Hopen dat die andere kledingkast voor 12 uur in elkaar zit. ;) Hihi! :p

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ esmee: ohw jawel hoor ! haha tuurlijk wel.. maar misschien vanavond even niet.. gezien mn vriend pas om half 7 thuis is, moeten we eten, kast maken, en slapen haha.. niks spannends dus..
    Ga jij verder nog wat (leuks) doen vandaag?

ik ben lekker cake aan het bakken :D

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Oh oke.. ;) Irritant trouwens he van Randstad. Ik sta daar ingeschreven, maar krijg maar geen reactie op mailtjes of wat dan ook!? Echt stom.
    Ik ga vandaag niks bijzonders doen. Solliciteren en schoonmaken en zometeen eens eindelijk boodschappen doen.
    Dus een saaie dag en net bericht gekregen dat ik 7 dagen van mijn vakantie geen uitkering krijg, omdat ik te weinig dagen heb opgebouwd!!!! :(:(:( IK WORD ECHT GEK!!!!!

10. Delta

Delta Niet meer actief

ohw meis toch... :( pfff ik begrijp je echt helemaal... ik krijg nu ook allemaal telefoontjes/mailtjes binnen dat ik het niet ben geworden.. pff echt frustrerend en doet stiekem toch wel even pijn...
    ik heb nu helemaal geen inkomen, gezien ik door verhuizing zelf mijn baan heb opgezegd :( gelukkig verdiend mijn vriend wel genoeg, maar toch, eigen inkomen is wel lekker..
    ik leef met je mee esmee !

11. Troel

Troel Niet meer actief

Aaaaah Esmee, je zit er doorheen ff he? :( het spijt me meis! wilde dat ik wat voor je kon doen!!!! X

@ Bianca: wauw wat een goed nieuws hee! vet spannend!!! mega klussen jij!! (jullie ;) ) X

ik ga nu werken! kom stiekem tussendoor kom ik stiekem nog gluren! ;)

OJA theeleutje, goed nieuws?? heb je stukje niet gelezen, gaat super lastig op mn telefoon!! :( maar ben iig blij voor je!

Xx

12. Troel

Troel Niet meer actief

Oh haha lekker dubbelop...stiekem stiekem ;) mn baaldag is trouwens over hoor! lief dat jullie ernaar vroegen meiden! x

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Zit er inderdaad echt doorheen. Pffff... komt door die #^*brief van het UWV.

14. Delta

Delta Niet meer actief

oke een vriendin mij is dus zwanger geraakt na stoppen pil, meteen.. pfff
    leuk voor dr, maar doet mij pijn :(

15. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ik herken het! Nu heb ik verder nog geen vriendinnen die bezig zijn voor een kindje.. maar ik snap je gevoel..

Zelf zit ik ook ff in de knoop met wat en hoe.. ben wel ongi geweest maar minder dan normaal, dag korter dan normaal en geen stolsels (eetse ;))..

Ben nu sinds een week misselijk, rommelende buik, hoofdpijn, moe, wispelturiger en sinds vandaag ook last van mn onderbuik.. kunnen ook voortekenen van mn eisprong zijn.. heb ook vette huid en vet haar uit het niets..maar alles kan.. pseudo-menstruatie bestaat ook..

pff.. we moeten gewoon allemaal heel snel zwanger raken.. zijn we ook van dit soort gezeur af :)

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Dat is inderdaad heel erg moeilijk. Ik herken je gevoel. :( Hoop dat het bij ons ook snel raak mag zijn. Geduld loont en daar moeten we ons maar aan vast houden. Ook vooral door positief te blijven. Onze tijd komt wel hoor! *knuffel!*

17. Delta

Delta Niet meer actief

nou idd !

ik ben al drie maanden bezig.. en nou zit ze hele tijd doodleuk te vertellen, ohw ja hoe zal ik het ... (dr vriend vertellen) leuk ja... maar pffff

hopen dat we snel zwanger mogen worden!!!

18. Delta

Delta Niet meer actief

dankje esmee !! komt allemaal wel goed bij ons toch?!
    dikke knuffel terug!!

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Brotherbear: Echt vervelend al die klachtjes. :( Kan je ook zo onzeker maken. Maar niet onzeker worden... je lichaam kan je zo voor de gek houden.
    Maar ik zie dat volgens jouw banner je eisprong moet komen bijna, dus dat zou het ook kunnen zijn?! Dat wordt sowieso klussen, toch? Heel veel klusplezier en relax!

Deel Deze Pagina