Hahahahahaha! Nou op het moment wel!!! Zo'n last van mn darmen!! Word er gek van! Pijnlijk ook vooral! Dus ja....... Zo af en toe, pppfffrrrrrrttt
Nou girls nog 6 dagen en dan barst de waarschijnlijke bom (last van t rode kruis, oma der Ferrari, de rode vlag hangt uit, dracula's theezakje, rooie dozedag en ga zo maar door) Heb op een gekke manier spierpijn die ik niet kan plaatsen.. Ben even aan t zoeken gegaan op internet kom ik erachter dat veel vrouwen dat hebben in de week voordat ze ongesteld moeten worden... Door de hormoon verandering kun je spierpijn krijgen! En hoofdpijn maar dat wisten we (ik) wel! Hebben jullie dat ook?
@ Troel: Hahahaha.... pppppfffffrrrrrrtttttt Die is leuk! Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen. Wel irritant. Ik herken die spierpijn niet. Ik heb altijd enorme buikpijn als ik ongi moet worden, maar geen spierpijn. ik had vanochtend af en toe zeurende buikpijn en heel soms krijg ik het weer. Heb ook geen idee wat dit is. Het is wel vervelend.
@ Cherrybelly: GEFELICITEERD!!! Jepz, 2 cijfers achter de comma invullen. DPO kan verdwenen zijn omdat de trial-versie is afgelopen... is niet erg. * Vanmorgen bij de pretecho wilde prillie niet meewerken... wel mooie plaatjes, maar geen definitief uitsluitsel over het geslacht... Lag met de billen helemaal achterin en had de navelstreng vast tussen de beentjes geklemd. De echoscopiste heeft 2x een vlaag van niets voorbij zien komen... een meisje zou het dus zijn, maar zeker is dat allerminst. Met de 20-weken echo weten we dus pas meer...
@ MayD: Thanks voor je info! Fijn dat je mooie plaatjes hebt van de pretecho, maar wel jammer dat ze het geslacht nog niet hebben kunnen achterhalen. Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg nieuwsgierig naar bent. Ze zeggen dat als je gevreeën hebt een paar dagen voor de eisprong dat de kans groter is op een meisje en net voor de eisprong meer kans op een jongen. Ben benieuwd of het bij jou klopt. Maar nog maar 3 weken en dan heb je alweer je volgende echo!!! Dus de tijd gaat wel hard.
Hier ben ik!!!! Sorry ladies, ben toch nog even naar mn werk gegaan, om wat lekkers uit te delen. *deelt digitale cakejes uit* @Mayd: ahhh jammer dat jullie t nog niet zeker weten. Maar zolang alles maar goed gaat met prillie. En over een paar weekjes weet je t dan wel zeker @Esmee: bedankt voor de felicitatie meis. Ik ga (als ik weer een volgende ronde in moet) ook die thermometer bestellen. Wil eerst even afwachten hoe het deze ronde gaat. Ben benieuwd. ZOu bijna zeggen dat ik een hele kleine tempverschuiving heb. Misschien met 2 decimalen is het duidelijker hoe groot die verschuiving is. Want een temp van 36,5 kan ook 36,54 zijn en een temp van 36,3 kan ook een temp van 36,26 zijn. En dan is het verschil ook bijna 0,2 graden. Pff ja ik ga me nu van alles in mn hoofd halen om maar een beetje hoop te houden. Maar wil t juist vandaag even los laten. Had gisteracond echt heeeeel erge krampen en een ontzetten zwaar gevoel in mn buik. Alsof er een steen in lag. Ben bang dat mijn eisprong niet helemaal gaat zoals het moet. Heb nooit eerder zo'n pijn gehad. @Troel: gelijk heb je hoor meis. Er zijn inderdaad mensen die het veeeeeel moeilijker hebben dan wij. Natuurlijk is het maar afwachten hoe lang het bij ons zal duren, maar die 5 maanden dat wij nu bezig zijn, vallen op zich nog mee. Een vriendin van me heeft er 2 jaar over gedaan en zij heeft het heel moeilijk gehad. Dat vind ik wel weer erg. -x-
@ troel: dat weet ik ook wel hoor ik probeer zo min mogelijk te stressen.. al vind ik het heel moeilijk om met haar af te spreken.. ze misschien volgende week komen, ik zit dr eigenlijk niet op te wachten.. @ esmee: ja ga donderdag al wel testen.. kan nu al niet wachten.. maar dat moet van mezelf.. en jij weet nog niet wanneer en of je gaat testen? ga je wel over tien dagen testen als je nog geen bloed hebt? @ cherry belly: GEFELICITEERD !!! MET JE VERJAARDAG
@ CherryBelly: Ik denk dat die thermometer met 2 decimalen beter is inderdaad. Wat rot dat je gister zulke krampen had. Gaat het nu wel beter? Zijn dit geen tekenen van een aankomende eisprong? Ik duim voor je meis! Het is heel moeilijk om je gedachten te verzetten. Als vrouwen een kinderwens hebben denken ze daar alleen maar aan, volgens mij. Ennuh, kan je geen echt cakeje langs komen brengen? Krijg gelijk trek. Meis, een hele dikke knuffel voor jou! Geniet lekker van je verjaardag. Heb je al kadootjes gehad? Zo ja, wat?
Even iets heel anders in de groep!! Jullie zijn lieve meiden en ik vind dat we een gezellig stel kakelkousen zijn!!!
@Cherry: Van harte gefeliciteerd meid!!!! Zelfgemaakte cakesjes? Vandaag even loslaten en lekekr van je verjaardag genieten hoor (I know, I know, dat loslaten is een big no no ) Liefs!
@evaa: dankje wel meid!!! -x- @esmee: ja de pijn is gelukkig weggetrokken. Heb er wel witte plakkerige afscheiding aan overgehouden en maagzuur kan best een heftige eisprong geweest zijn. Als ik kon zou ik met alle liefde wat cakejes komen langsbrengen lieverd @lovelybabe: dankje voor de felicitatie meid!! -x- Yeps zelfgemaakte cupcakes goed he @troel: ben het helemaal met je eens!!! We zijn een stelletje gezellige kletskousen!! Heerlijk!! Ladies ik voel de liefde hahaha...al die felicitaties!!! Krijg t er warm van xoxo
@ Troel: Ik ben het helemaal met je eens!! Ons praatgroepje. @ CherryBelly: Gelukkig dat de pijn is weggetrokken, maar van maagzuur wordt je ook niet blij. Maar je denkt dat je je eisprong al gehad hebt of niet? (omdat je aangeeft dat het best een heftige eisprong geweest kan zijn) Heb net een zak m&m's leeg gegeten. Hihi... denkend dat het een lekker zelfgemaakt cakeje was van jou. Lieverds, ik ga nu even verder met de schoonmaak. BAH!
@ Evaa: Als ik over 10 dagen nog geen bloed heb dan ga ik wel testen. Dat zou betekenen dat mijn cyclus nog langer is. Hoop zo dat dat niet zo is. We blijven positief!
@troel: hahaha als t kon zou ik je een cupcake e-mailen @esmee: nou ik weet t dus niet zeker, maar het zou kunnen dat t met mn eisprong te maken had. Maar durf er niet op te wedden. Pfff en die afscheiding is geen eiwit-rekbaar-goedje. Juist weer dat witte plakkerige zonder korreltjes (oeh lekker onderwep weer hahaha) Maarja we zien wel Ben wel benieuwd naar mn temp van morgen. -x-
Dit was mijn laatste cupcake creatie. Bananen cupcake met chocolade topping. I loooooove cupcakes en vind het super om ze te maken! Nou maar hopen dat de foto doorkomt