ja ! indd positief blijven ! moeten we zeker doen.. heb net stiekem toch een test gedaan.. ik weet t veels te vroeg.. hij was ook omo wit.. het lijkt wel of ik nu gewoon weer door kan.. en volgende week weer testen.. zonder onzekerheid het weekend in... succes met poetsen! heb ik net al gedaan de hele ochtend haha
@lovelybabe: sorry dat ik er ineens tussendoor kom, maar dat ik echt een heeeel mooi cakeje zeg!! jammie. Haha.
Happy birthday cherry!!!! Hopelijk heb je een fijne dag vandaag!!! Aaaah Lovelyl! Wat doe je me aan! Nu heb ik zin in chocola EN cupcakes!
Als ik heel veel stress of spanning/verdriet, whatever voor vreemde mood heb, ga ik de keuken in. Ik word lekker rustig van bakken . Cupcakes zijn echt leuk om te maken en je kan er een beetje creativiteit in kwijt. Bij stress vindt je me dus in de keuken .
Ik vind het ook erg leuk om te doen, maar bij mij worden ze niet zo mooi. Ik ben niet zo'n keukenprinses, haha.
@ CherryBelly: ik heb nog een spiksplinternieuwe (ongebruikte) thermometer in originele verpakking met 2 decimalen liggen. Stuur me maar ff een PB als je interesse hebt... (ik had hem al eerder aan een dame hier aan willen bieden, maar toen had ze al gekocht)
Net bij de Arbo geweest. Ze adviseerde me om via de huisarts naar een spygoloog te gaan om eens goed van me af te praten. De komende 3 a 4 weken nog maar rust nemen tot ik een oproep krijg... ze vond het niet normaal dat mijn werk nog geen contact met me had opgenomen om te vragen hoe het gaat. Volgende week lekker een aantal dagen weg... dat vond de vrouw van de Arbo ook een bijzonder strak plan om mijn hoofd een beetje leeg te kunnen krijgen. Nu weer ff een paar weken rust van alles nemen.
@ troel: haha moest lachen met je bijnamen voor ongesteldheid hahaha leuk bedacht!! @cherry: Hier ook nog ff van harte gefeliciteerd lieve schat!!!!!!! @eva: Wat jammer dat je test negatief was , maar miss toch te vroeg getest? Komt allemaal goed meis...!!! @Lovelybabe: Ohhhh dat ziet er lekker uit!!!! Het water loopt mij nu al uit de mond hahaa.. Ik vind het ook zo leuk om te bakken! Mijn man zijn tante maakt ook taarten, ik zou ook zoiets wel willen proberen om te maken maar zou niet weten waar ik met de taarten heen moet als ze klaar zijn haha!!! Zelf op eten is niet zo goed voor de lijn haha.. Ik zie dat je vandaag kan testen? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar gisteraaf waren mijn krampen weg. En heb had vanmorgen wel wat steken bij mijn eierstok eerst links en erna rechts. Nu nog af en toe een klein steekje.. Vanmorgen al geklusd, want hebben beide avonddienst en zijn pas laat terug mocht er niets meer van komen hebben we het in ieder geval wel al gedaan .. Morgen weer klussen en zondag voor de zekerheid ook nog maar ff.. En dan hoop ik dat die blijft plakken hoor! Jullie al plannen voor het weekend? Ik moet dalijk weer gaan werken, morgen gaan we lekker met vrienden grieken. Nog nooit gegriekt haha dus ben benieuwd!! Fijn weekend lieverds xxxx
@ bianca: ja veel te vroeg eigenlijl.. 6 dpo.. haha pfff... volgende week donderdag mag ik van mezelf weer testen... ik ben benieuwd bij jullie ! je hebt je eitje vandaag he spannend!
Goedemiddag lieve schatten!! Wat hebben jullie een hoop gekletst weer. Troel je hebt groot gelijk met je lieve blauwe tekst!! ^^ Voordat ik verder ga... Cherry gefeliciteerd meid! Laat je lekker verwennen vandaag! Ik herken jullie verhalen zo in mezelf. Heb zelf ook echt een stressperiode gehad en toen ben ik ook weg gegaan van het forum. Dat heeft mij heel erg geholpen. Ook de wetenschap dat ik een eisprong gaf mij een hoop zekerheid! Sta er nu wel positiever en relaxter in. De situatie waarin wij ons nu bevinden is ook een stuk stabieler, dus dat scheelt al een hoop. Ik geniet nu elke dag van het samenwonen en van de kleine dingentjes in het leven. Zal niet ontkennen dat ik pieker hoor.. voel me al een tijdje niet lekker. Misselijk, last van mijn darmen, hoofdpijn, vette huid en vet haar. Mijn menstruatie is minder geweest dan normaal. Dan spookt het nu echt rond in mijn hoofd dat het wel al raak zou kunnen zijn. Maar heb met vl afgesproken dat ik pas 18 augustus mag testen.. hihi.. duss.. (A).. Maar laten we inderdaad positief blijven met elkaar en voor elkaar. Ook al denken we soms dat we onvruchtbaar zijn of weet ik het wat.. maar zoals eerder gezegd.. er staat een jaar voor.. en het eerst ehalf jaar zitten we ook nog met het ontpillen Zo.. dat was mijn preek.. of die nu voor jullie is of mezelf nu eigenlijk goed doet weet ik niet.. maar het lucht wel op xx
@ brotherbear: we moeten onszelf indd niet zo gek laten maken, maar ja mn beste vriendin is meteen zwanger na stoppen pil.. is wel gek dan.. en voel me onzeker.. maar nergens voor nodig.. ben zelf pas eind april gestopt met de pil... en ik zie dat jou ovulatie vandaag is ! wel klussen he? haha succes !
Ik heb een kuur gekregen om het bloeden/de pijn te onderdrukken mag dit alleen gebruiken wanneer ik ongesteld ben, en moet stoppen zodra ik dit bijna niet meer ben. Toen ik dacht allang klaar te zijn ging ze er even goed voor zitten, en vroeg hoe ik me voelde etc etc. Ze vind mijn cyclussen van boven de 40dagen lang, dus wanneer de volgende week zo lang zijn moet ik terug komen. Ook probeerde ze mij gerust te stellen, dit op allerlei manieren. Ze zij ook dat het heel vaak voor kwam dat je na het stoppen met de pil de eerste maanden geen eisprong hebt. Dit door alle hormonen. Dus ze rade mij aan te stoppen met de ovulatie testen en het gewoon af te wachten. Knuf
nou heb wat bloedverlies.. ik denk dat de duivel maar is gekomen en dat ik mn ei eerder heb gehad.. dan zou mn cyclus 26-34-31 zijn.. hmm pff raar hoor.. zometeen ff naar de wc om te kijken of ik meer bloed verlies.. bah