@ Lovelybabe: Ik wil die cupcake hebben, hebben, hebben!!!!!! Lekker zeg! @ MayD: Was ik die dame aan wie je die thermometer had willen aan bieden? Ik had hem toen ineens besteld via internet. Hihihi... Het is ook belachelijk dat je werk nog geen contact met je heeft opgenomen. Echt stom. Maar dat weet je dan ook weer van ze. Werkgevers van tegenwoordig. Pfff. Wordt je niet vrolijk van. Neem lekker je rust en heerlijk dat je binnenkort een paar dagen weg gaat. Even afstand doen van alles en verstand op nul. Mooie foto's van de echo!! Wauwie!! Echt mooie beelden. Hier kan ik van smelten! @ Bianca88: Je hebt dus al een goede start gemaakt voor de klusmarathon. Geniet ervan meid en ik hoop ook voor je dat hij blijft plakken. Duim voor je!! Succes met werken ook en alvast eet smakelijk bij de Griek! @ Evaa: Balen dat je test negatief was, maar dat zal inderdaad wel komen omdat je te vroeg getest hebt. Wat is is kan nog komen en wel lekker dat je nu voor je gevoel weer door kan gaan. Geeft weer even wat rust en dat kan ik me goed voorstellen. Ik blijf voorlopig nog van die testen af. Vind het zonde van me test omdat ik toch al weet dat deze omowit zal zijn. Maar is je ongi nu doorgekomen of niet? Is het helderrood bloedverlies? @ Brotherbear: Lekker he dat je hier je verhaal kwijt kan en dat het zo oplucht. Heb ik ook heel vaak. Echt ideaal. Spannend dat je 18 augustus kan testen, maar dat duurt nog even. Ik duim voor je meid! @ Blijevrouw21: Fijn dat je een kuur hebt gekregen. Ik hoop dat deze snel mag helpen. Fijn dat je huisarts zulke tips heeft gegeven. Maar jij moet het er ook wel mee eens zijn en je er zelf goed bij voelen. @ CherryBelly: Heb je een leuke verjaardag? Ik hoop dat je ei snel gaat komen en dat je temperatuur gaat stijgen. Heb je al een thermometer besteld of niet? Ik wens jullie allemaal een fijn weekend lieverds!! XxX!
@ esmee: nou het was roze ... nu even gestopt.. geen idee wat t is ! ben benieuwd of t door gaat zetten.. hoop gewoon dat ik zaterdag me ei had en dat dit innesteling is.. maar zal wel niet.. fijn weekend !
@ Esmee: dat van die thermometer was jij inderdaad... Thermometer van Cherry is bij mij in bestelling Van die werkgevers wordt je idd niet vrolijk. Volgende week lekker ff weg en de boel de boel laten...
@ MayD: Hihi.. gelukkig maar. Hij komt dan in goede handen aan bij CherryBelly! Ben benieuwd hoe het kaartje er dan uitziet met een thermometer met 2 cijfers achter de komma. Maar dat gaan we vanzelf merken.
@ Evaa: Ik hoop ook zooo dat dit een innestelingsbloeding is!! Beter blijft het weg. Ik denk aan je meid!
jaa dankjewel meis ! ik houd jullie op de hoogte of het dit weekend door gaat zetten of niet en anders volgende week testen..
@ Evaa: Ik vind het wel vreemd, want ik hoor dan pas volgende week ongesteld te worden. Hoe kan ik dan nu al buikpijn hebben?!
@ Evaa: Last van enorme moeheid, maar dat komt omdat ik slecht slaap. Hahaha! Verder nergens last van.
oke ! hmm spannend joh ! toch volgende week maar een testje er tegen aan gooien ! ohw bij mij is trouwens toch de rode duivel gekomen ! helaas... wel mooie cyclus op zich.. maar mn ei was toch eerder gekomen.. en toen zat mn vriend in amerika dus ja.. volgende ronde dan maar weer...
@ Evaa: Balen dat je toch ongi bent geworden! Het is toch schrikken natuurlijk ookal ben je erop voorbereid. Op naar de volgende ronde! Nu is je vriend thuis dus hopen dat je je ei niet mist!! Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben. Dan maak ik mezelf ook niet gek. Ik voel ook niks in mijn buik verder dus denk dat mijn ongi wel gewoon komt volgende week.
ja dat is ook zo ! gewoon testen totdat je over je nod bent is beste indd ! knap als je dat vol kan houden.. idd op naar de volgende ronde ! dan gaan we om de dag vrijen een hele maand lang.. dan kunnen we t niet missen toch? en indd toch wel een beetje teleurstelling.. maar ach het is ook wel weer spannend en leuk.. en ik denk als je iets langer voor een kindje 'bezig' bent, dat je dan extraaa blij bent als t zover is haha
@ Evaa: Ik denk wel dat ik het vol kan houden. Meestal als ik dan ongi moet worden heb ik erge buikpijn dus daar zal ik het ook dan wel aan merken. Het blijft bijzonder om te klussen voor zo'n wonder! Maar inderdaad ook super spannend! Je hebt trouwens inderdaad een mooie cyclus!! Dat is wel fijn hoor! Ik hoop dat deze nieuwe ronde raak mag zijn! En inderdaad met om de dag klussen kan je je ei niet missen. Is het nog gelukt met de kledingkast? Ik ga nu lekker naar bed met m'n mannetje. Slaap lekker en een fijn weekend! Xx
@ esmee: ja voor jou is het ook spannend, aangezien je geklust heb tijdens je ei ! gewoon moed houden hoor.. ja is wel gelukt met de kleding kast, van het weekend de 2e.. haha indd erg speciaal klussen voor een wondertje.. gewoon genieten van elkaar en afwachten! ik ga ook zo lekker slapen.. trusten en fijn weekend meis !
@MayD: Super foto's!!! Hoe was het om t te zien? @Blijevrouw: Succes meid! Duim voor je! @Bianca: Wat gezellig trouwens dat je er weer af en toe bent! @andere meiden: Hoe is het?? Hier wat nukkig.. Geen idee.. Pre ongie humeur denk ik..
@ Evaa: Succes met de tweede kledingkast. Hihi... We hebben 2 dagen voor m'n ei geklust, achteraf gezien, dus ik denk dat de kans heel klein is. Verder toen niet geklust, omdat ik erge buikpijn had. Dus er zal wel niks aan de hand zijn en wacht mijn ongi af. @ Troel: Balen dat je zo'n pre onig humeur hebt! Ik hoop dat je ongi NIET komt!!!