@ Troel: om het te zien in real-time is met geen pen te beschrijven... ik duim voor jullie allemaal dat jullie dat ook snel mogen meemaken.
Bah ja rete sago! Ik heb t altijd wel hoor... Zo'n dag of 3... Dat vind ik echt vreselijk! Super emo! Mn gezicht staat op onweer! Maar of t nou komt omdat mn ongie eraan komt of omdat ik andere hormonen heb..... You never know with a woman's body.... Ik ga er alleen heel erg niet van uit... Zal je net zien.. Hoe is het met jou Esmee? Al iets minder droevig?
@ MayD: Je moet weer even met HCG strooien, misschien dat het helpt. Wij hopen het zeker ook allemaal mee te mogen maken. Zooo bijzonder en zo'n groot wonder! @ Troel: Hou op schei uit. Elke dag jank ik wel. Stress 'm onwijs. Gelukkig is het weekend nu en is m'n mannetje thuis. Wel erg fijn!
@ esmee: dankje ! haha.. nou ja je weet het nooit hoor ! de rode duivel is nu wel heel erg gekomen bij mij haha.. volgende ronde dus ! dan is mn vriend gelukkig wel thuis.. iedereen een fijn weekend!
@ Evaa: Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Je weet nu waar je aan toe bent. Ik hoop dat het snel over mag zijn. @ Troel: Wij krijgen straks vrienden op visite. Erg gezellig. En jullie? Morgen hebben we een relaxdagje. Dus lekker niks doen.
Gezellig! Ik moet werken vandaag! daarna lekker vrij t/m woensdag Veeeel plezier! Neem een wijntje voor de ontspanning!
@ Troel: Ja, zeker wel gezellig. Ik zal zeker een wijntje drinken en niet 1. Jij veel succes met werken... en daarna lekker genieten van de vrije dagen. Maandag en dinsdag wordt het lekker weer!!!
Jaaa heerlijk!! Beetje zomer eindelijk! Ik ga maandag lekker een wijntje drinken met een vriendinnetje! Doet goed..
@ Troel: Lekker van genieten meid! Heerlijk. Heb je nog steeds het gevoel dat je ongi eraan zit te komen? Je kan wel bijna testen!!! Spannend! @ MayD: Bedankt voor het strooien. Ik heb het opgevangen. Hoop zo dat het werkt!
Geen idee! Voel niet hetzelfde als vorige keren.. wel qua humeur maar niet lichamelijk..... Maar ga niet testen hoor... Wacht altijd mn ongie af en test pas als ik echt al een tijd overtijd ben...
@troel: ik was normaal nooooit sjaggo als ik ongesteld moest worden. Nu was ik zo'n anderhalve week voor NOD niet te harden! Ongelooflijk wat was ik een feeks! Reageerde het op alles en iedereen af. Uiteindelijk heb ik zelfs de tafelpoot een schop verkocht omdat ie me in de weg stond (en die tafel stond er al eeuwen hoor, niet dat ie ineens verplaatst was ofzo....) Ik heb tegen vriend gezegd dat hij me hopelijk zwanger had gemaakt, zo niet dan kwam dit vast iedere maand terug en dat had ie dan geheel aan zich zelf te danken. en toen bleek ik zwanger te zijn... Vriend blij, want nou was het niet zijn schuld dat ik zo sjaggo was. Want hij had toch zijn best gedaan? "dream on schat! Tis JUIST JOUW SCHULD! JIJ HEBT ME ZWANGER GEMAAKT EIKEL! DIT NOEMEN ZE NOU ZWANGERSCHAPSHORMONEN......" En toen ben ik heel hard gaan huilen, was zooooooooo blij dat ik zwanger was/ben! Arme schat stond echt met z'n ziel onder z'n armen. Na mijn huilbui is meteen mijn sjaggo verdwenen, en tot nu toe *klopt af* nooit meer terug gekomen! Dus er is nog hoop! En misschien moet je nu maar alvast sorry zeggen tegen je vriend. Beter nog..... Laat hem dit stukje maar lezen! Vrouwen zijn raaaaaare wezens! Ben alles bij elkaar een week echt mezelf niet geweest. Ben normaal de rust en nuchtere zelve. Maar die week? Oei oei oei
Overigens vind vriend me nog steeds wel heel lief hoor! Hij kan er (nu!) smakelijk om lachen en pest me er zelfs mee. Hier in huis zijn de hormonen omgedoopt tot horrormonen. Gisteren had ik vre se lijk de slappe lach. Plaste serieus bijna in m'n broek (had MvM niet leuk gevonden denk ik.... ) lag volgens vriend aan horrormonen. Die doen echt rare dingen met je. Want je gaat ervan bijna in je broek piessen
@ Theeleutje: WAUW! Heftig zeg die horrormonen. Hoop dat het bij niet zo erg hoeft te zijn als ik zwanger zou zijn. Maar ze horen er wel bij natuurlijk. Ik moest wel lachen om je verhaal. Hoe erg die hormonen wel niet zijn en lekker alles op je vriend afreageren. Hij zal het wel begrijpen. Hij hoeft alleen maar te lossen en jij moet het dragen en je komt aan en ook nog baren. Wij vrouwen hebben het wel een stuk zwaarder hoor dan mannen. Hoe voel je je nu? Weer helemaal rustig geworden na dat schokking nieuws? Alweer 8 weken zwanger. De tijd vliegt!!
Ik ken dat van dat sjaggie hahaha... mijn man heeft het al herhaaldelijk moeten ontgelden. Gelukkig is hij de rust zelve en laat het allemaal maar over zich heenkomen, de schat. Tja, je kunt er niets aan doen.
@ MayD: Ik zie trouwens dat jij de LF in je handtekening hebt staan. Hoelang hoort deze normaal gesproken te zijn?
@ Troel: Ja nu ik bij de gyn ben geweest heb ik zelf meer rust gekregen en weet nu waaraan het ligt .. dus zal indd wat meer weer hier komen haha.. Wij gaan zometeen lekker grieken, hopelijk blijft het droog want we gaan lopend naar de stad!! @Mayd: *vangt de HCG op* haha, ben benieuwd over 2 weken.. Hebben in ieder geval gisteren 2x geklusd en straks weer en voor de zekerheid morgen nog maar ff.. En dan maar afwachten.... Balen voor de meiden wat ongesteld zijn geworden , blijven moed houden meiden! Komt allemaal goed.. Lieverds ik ben de weg af, ben er miss morgenavond ff anders maandag.. Ohjaa helemaal vergeten: Maandag ga ik terug naar mijn h.a om alles te bespreken wat bij de gyn gezegt is geworden. Heb brief van gyn gekregen met echofoto's etc.. Dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen, verwacht er niet veel van aangezien ik alles weer nu. Liefs xx knuffel!
haha volgens mij gaat iedereen aan de wijn hier ! ik ook vanavond.. haha.. wel maar 1 glaasje hoor maar ja ben toch ongi dus t mag wel..