cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Esmee: een gezonde LF zit tussen 10 en 18 dagen (dus de dagen TUSSEN je ei en ongi). Heb je minder dan 10? Dan heb je een verminderde kans dat de vrucht blijft zitten. Normaal is de innesteling na 6 of 7 dagen pas.... Ik heb geluk gehad bij een innesteling op 4 dpo...

Is je LF langer dan 18? Dan hoeft dit geen probleem te zijn, het komt alleen niet veel voor.

@ Bianca: spannende weken dus weer! Succes meid!

2. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @thee: hahaha, horrormonen hè! Ik ben 2 dagen geleden ook helemaal uit mijn vel geknapt. Pffff ben helemaal niet zo, maar werd ineens gewoon woest. Heb excuses aangeboden natuurlijk.
    Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben hahaha

Hier is het wachten op mijn ongi; nog niet in aantocht. Ik ben nog steeds verassend rustig. Weet heel goed dat het ook morgen kan komen dus ren niet om het half uur naar de wc ;). Ik hou jullie op de hoogte!

Fijne avond!

Liefs

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden!

Ik ben weer terug op nederlandse bodem! Heelijke week gehad, helaas niet heel veel zon maar toch genoten van elkaar (we waren met 11 weg!)

Ik heb alles bijgelezen maar niet echt de puf om overal op te reageren. Las wel dater een hoop meiden er ff doorheen zitten: hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Zo fijn dat je hier je ei (hoe toepasselijk) kwijt kunt....*knuffel!!*

Hier helaas helaas niks gemerkt van evt. eisprong. Wel afscheiding, vooral veel wtte glibberige klodders...vreemd allemaal! Morgen weer tempen na een week, ik ben benieuwd. En maandag maar de dokter bellen want het duurt me nu echt te lang (dag 57)..vriendlief wordt ook ongeduldig!

Heb nu nog lekker een week vakantie dus ik kom hier lekker spieken en reageren!

Liefs

4. Troel

Troel Niet meer actief

@Theeleut! Hahaha jouw verhaal! geweldig! ik ben nu op mn werk maar je hebt mn dag er weer mee goed gemaakt! ;) Nou misschien komen die horromonen dus wel ergens anders vandaan ineens .... ;)

@ lovely: heee wat spannend dus bij jou!!! wat zegt je gevoel? ...

@Noosa! je bent er weer!! hoe was het? vertel vertel!! ;) Shit dat je nog niet echt iets (wat dan ook) gemerkt hebt meis... :(

Nou ik nog n dag of 5.. Dussss.. Ik ga spoken zien meiden!! huh zie ik daar nou een iniminie gezwollen onderbuik? hee zijn mn borsten nou groter?? VL zei t ook al! van zo (.)(.) naar zo ( . )( . ) haha ik heb al niet van die grote..... hij zei: dat je je BH nog past joh??! dussss.. veel trek, maarja zou je zien dat het gewoon de snaai kilo'tjes zijn die erbij zijn gekomen... Denk dan ook aan t vermoedelijke buikje... Maar meestal komen die er niet zo snel aan bij mij... Zo gaat t in mn hoofd.... (okeeeee denk aan *Gizzie*: ontspan, ontspan, ontspan ;) ) haha....

xx

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Spannend troel...

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    zeker spannend...

7. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    ik heb 21 juli de laatste pil genomen ben 24 juli ongi geworden en dat was 29 juli over kan ik nu iets doen of moet ik nog een maand wachten ?

8. Troel

Troel Niet meer actief

;) heeeel spannend ;) poeh! ;)

9. Troel

Troel Niet meer actief

10. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    of we al kunnen beginnen of dat we moeten wachten tot ik een paar cyclus heb gehad

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Spannend hoor. Je hebt in iedergeval goed geklust. Je zou je ei nu eigenlijk niet kunnen missen. Ik hoop dat je de huisarts over 2 weken goed nieuws kan vertellen. ;):)
    Succes morgen bij de huisarts!

@ Lovelybabe: Wacht je nu nog steeds op je ongi? Zie namelijk op je banner staan dat je op dag 2 zit?! Is je ongi gisteravond toch nog doorgekomen? :(

@ Noosa: Fijn dat je een heerlijke week achter de rug hebt. :) Echt balen van het weer... maarja... als jullie samen maar genoten hebben. Daar gaat het om.
    Echt rot dat je nog steeds je ei niet hebt kunnen vinden. :( Nu gewoon echt naar de dokter bellen hoor. Duurt inderdaad te lang nu. Snap wel dat het moeilijk is om de stap te nemen, maar nu even door zetten. Zelf wordt je er ook wijzer van.
    Maar leuk en gezellig dat je weer vaker komt spieken en reageren! :)
    Een hele dikke knuffel voor jou.

@ Troel: SPANNEND!!! Ik heb ook het idee dat m'n boobs gegroeid zijn en serieus ik heb echt geen grote. Maarja... ik ga me allerlei dingen inbeelden die er niet zijn... zo'n vermoeden heb ik. Ik heb ook verder geen buikpijn meer gehad.
    Hoop zo dat je een positieve test krijgt!! Duim voor je!

@ Sany: Je kan er nu gelijk voor gaan als jullie dat willen.

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Hallo dames, hoe gaat het hier?
    X

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw21: Hier gaat het goed hoor. Heerlijk een relaxdagje. :) Hoe is het met jou?

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Esmee: Ja ergens denk ik dat het wel goed zit, maar ik wil er ook weer niet vanuit gaan... Omdat de gyn zei dat ik een grote kans had dat het nu wel raak zou zijn als we die dagen deden klussen.. Maar ja, ik geloof het pas echt als ik die test in mijn handen heb! Nog 2 weken geduld hebben..
    Nu hebben wij vrijdagmorgen en avond sex gehad, gisteren waren we pas laat thuis en kapot moe en geen sex gehad. Vanmorgen wel nog sex gehad. Ik dacht in mijn eigen, de sperma blijft toch 24-72 uur in mijn lichaam overleven toch? Dus dan kan het eigelijk niet zoveel kwaad dat wij gisteren geen sex hebben gehad toch? Of toch wel? Ik hoop van niet...

Wanneer gaan jullie testen meiden?????

Liefs xxx

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @Bianca: jullie hebben echt meer dan genoeg kans nu! Als je je ei zaterdag hebt gehad, zijn er genoeg spermacellen over van vrijdag en als je je ei vandaag hebt, heb je genoeg van vrijdag en vandaag! Zelfs al zou je je ei vrijdag gehad hebben, dan zou het alleen van vrijdag ook genoeg zijn geweest. Ik ga voor je duimen meis, ik gun het jullie zo!!!!
    Alle dames natuurlijk!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik sluit me bij het verhaal van Theeleutje aan!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Het komt goed! Blijf positief! Ook ik sluit me aan bij het verhaal van Theeleutje! ;) Hoop zo dat het raak is!

18. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Weer even wat daagjes minder hier geweest.
    Ik heb wel geleerd dat ik mijn lijf steeds beter leer kennen. Dacht dat ik geen eisprong zou hebben en voelde me al een tijdje niet lekker dus ik dacht toch aan een evt zwangerschap.. totdat ik gister ineens vruchtbaar slijm had en dacht wow.. toch wel.. hihi.. dus gisteravond hebben we geklust en dat hadden we donderdag ook al.. dus ik hoop *net als bianca ;)* dat we het goed gedaan hebben deze maand.. ^^.

Hoe is het verder met jullie!?

xx

19. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Fijn dat het met de meeste meiden goed gaat, zag dat sommige ook een baal week gehad hebben. Wij hebben het geprobeerd gezellig te houden, mijn verjaardag goed gevierd en goed verwend ook. Lekker uit eten geweest en 2 dagen onwijs druk geweest om mijn schoonvader over te huizen.

Mijn rodedagen zijn bijna voorbij. Dus met frissemoed de volgende ronde in..

Fijne avond. X

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dames,

Ongi is niet doorgekomen nog. Banner is denk ik opnieuw begonnen met tellen. Werd vanmorgen wakker met lage onderrug pijn en nu wat krampen dus denk dat het er wel aan zit te komen. Vandaag nog niet testen, ik wacht even af!

Super druk vandaag dus wens iedereen een fijne avond!

Liefs

Deel Deze Pagina