Hey meiden!! Lijkt alweer veel te lang geleden dat ik hier was. Hahaha. De laatste keer was denk ik vrijdag .dus eigenlijk is het echt lang geleden Hoe ist met iedereen hier? @Noosa: welkom terug meid!!! Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!! Wel vervelend dat je nog niet echt duidelijkheid hebt Maar komt goed meid doorzetten @Theeleutje: moest wel even lachen om jouw Horrormonen verhaal hahaha. @Troel: meid jij maakt het wel spannend hoor!!! Klinkt allemaal heel positief. Ben benieuwd deze ronde @Bianca: meis ik hoop zo dat je over 2 weekjes goed nieuws krijgt Ik zal voor je duimen Ik denk trouwens dat ik pas ga testen als ik echt overtijd ben al weet ik niet precies wanneer dat moet zijn gezien mijn cyclussen. Ik denk dat ik over een weekje wel een test ga doen als ik nog niet ongi ben. @Sany: welkom hier. En gewoon voor gaan hoor meid!! @Brotherbear: wow wat zijn er veel meiden die dit weekend een eitje hebben (gehad). Spannenddd!!! Wel tof dat je vruchtbaar slijm hebt!! Dat is een heel goed teken Ohh ik hoop zo dat we deze maand weer wat posi testers hebben @Lovelybabe: nog steeds spannens dus Ik hoop dat je ongi toch stiekem wegblijft en je binnenkort toch mag testen hihihi. Hier bij mij geen verandering wat mijn temp betreft. Echt super balen eigenlijk!! Pff ben het nu wel een beetje zat. Als ik dan toch geen eitje krijg deze ronde, laat die ongi dan maar komen. Dan kan ik tenminste verder. En misschien wel even langs de huisarts om na te vragen hoe dit komt. Als ik mijn cervix (baarmoederhals) positie voel, is het weer laag, hard en dicht. Heb ook geen eiwitachtige afscheiding meer. Het is nu meer wittig en creme/zalf achtig. Dat zou dus theoretisch moeten betekenen dat mijn eitje al is geweest, al merk ik er nog niets van. Het zou nog kunnen dat mijn temp morgen omhoog gaan, omdat mijn cervix gisteren nog hoog en zachter was. Maar ik ga er niet van uit. Dit wordt weer een eiloze ronde voor Cherry . xoxo
dank je wel dan gaan we er gelijk voor nou hoor ik wel eens dat vrouwen hun ovulatie voelen maar hoe dan ?
@Sany: Wat ik dan heb is meer afscheiding (ook wel vruchtbaar slijm genoemd) en wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik...meestal aan 1 kant. En meer zin in klussen met mn man
@cherrybelly thanx ga ik ff in de gaten houden zo ie zo proberen we om de dag cker wel te klussen hor heb gelezen dat dat goed is
Hey meiden, Ja ikheb het echt heerlijk gehad, we waren met 9 andere vrienden in een villa...heerlijk veel gelachen etc Sany:welkom Cherry: pff raar datje temp zo vreemd doet en je afscheiding steeds wisselt. Lijkt wel een beetje op mijn verhaal! Bianca: meid, ik vind het zo spannend voor je Fijn gevoel zeker dat je nu echt even goed gericht kon klussen Troel: oehh duim duim duim!!! Esmee: pff balen dat het nog niet mee zit met werk zoeken, ik hoop zoo dat je snel wat vind! En super dat jullie voor het echie aan t klussen zijn, heerlijk gevoel he? Ik ben wel alweer wat meidenvergeten, sorry hiervoor, maarjullie kletsen wataf!
@Sany: de eerste ronde kan het wel zijn dat je ontpillingsverschijnselen hebt. Althans ik heb er wel last van gehad. Zowat elke dag wel krampjes en zelfs misselijk en opgezette buik. Dacht even dat ik meteen zwanger was, maar dat was niet het geval. Ik zou het de eerste ronde gewoon even lekker aankijken, wel klussen. Maar nog niet al teveel op de steekjes en krampjes etc. letten. Heel veel succes!! Wat spannend meis!! @Noosa: jaaaa vreemd verhaal he Ik ben dan weer te nieuwsgierig om te kijken bij Fertilityfriend naar temp kaartjes die op de mijne kijken en die toch resulteerden in een zwangeschap. Die bestaan gewoon.... omdat die dames alleen wat later een eisprong kregen. Dus hoop dat ik nog een eitje heb en anders dat ik snel ongi wordt als ik geen eitje ga krijgen. Ik ben te ongeduldig af en toe...vooral met zulke rare cyclussen. Pffff.... ik wil duidelijkheid....ik wil...ik wil... ik wil... hahahaha Ben in een vervelende bui vandaag
dank je wel en zal proberen er niet veel op te letten haha maar kan nog wel eens moeilijk zijn omdat je samen zo graag wilt maar we gaan er voor en we zien het wel allebei mijn biirvrouwen waren binnen 2 maanden al zwanger maar daar moet je echt niet te veel op hopen
@Sany: inderdaad!! Dat is de goede instelling! @MAyD: hoiiiii lieve meis!! Ben blij dat je me begrijpt ps: wil je nogmaals bedanken *dikke knuffel* -x-
@ Lovelybabe: Super spannend. Ik hoop dat je hier snel goed nieuws mag komen brengen!!! @ CherryBelly: Je bent er weer. Inderdaad lang geleden. Ik hoop zo dat je temperatuur snel omhoog schiet. Wachten op de eisprong duurt echt lang. Ik duim voor je meid! @ Noosa: Ja, werk zoeken zit echt tegen. Baal er nog steeds onwijs van. Maarja. Het is super spannend om voor het echie te klussen. Maar super leuk. Maar denk dat het bij mij deze ronde niet raak is hoor. Ik heb het gevoel dat mijn ongi gewoon komt.
@Esmee: Dank je meid!! Lieverds, ik ga zo slapen. Ik hoop er morgen weer wat meer te kunnen zijn... mis het geklets hahaha. Welterusten allemaal! xoxo
@lovelybabe: ik vind het maar spannend bij jou hoor!!!! nog steeds niets...? ° duim duim duim ° @CherryBelly: Meis was dat toch met je Belly? Beetje in de war Ik kan t niet allemaal precies terug lezen maar begrijp dat t ff niet helemaal is zoals t moet zijn? (zit op mn telefoon, zooo niet handig eigenlijk!! ) @Noosa: ik ook voor jou duimen op goed nieuws snel!! @ All: Tsja het wordt een beetje eentonig hierr! hihi.. nog 4 dagen dus er kan nog vanalles losbarsten..! ga maar nergens van uit.... @Esmee: meid hoe is het?? Morgen ga ik ff goed bijlezen! Truste!!!
Hey meiden, zit even in dubio...zou vandaag de dokter bellen voor n afspraak...nu heb ik sinds gisteravond zere tepels en ben al tijdje wakker en voel echt een drukkende ovulatiepijn rechts..nu denk ik dus dat ik mn eisprong heb. Afgelopen twee keer had ik nl ook zere . . Bij mn eisprong. Temp is 0.3 hoger dan Gister. Zal ik wel of geen afspraak maken? Wil niet als een zeuren overkomen...
Goodmorning ladies! @Noosa: Je moet doen waar je je goed bij voelt meid! Als jij het aan kan om nog eventjes dit af te wachten en te kijken of morgen je temp nog hoog is, zou ik dat doen. Anders zou je morgen alsnog kunnen bellen. Tenzij deze lange cyclussen je echt heel erg dwars zitten. Succes meis!! Hoop echt dat t je eitje was. Pfff nu ik nog. Temp is nog steeds t zelfde. Ga bijna denken dat mn thermometertje kapot is. Ben heb nu wel een beetje zat. Gisteravond heb ik even gehurkt voor mn konijnenhok gezeten en toen ik opstond had ik onwijze steken en kleine krampjes in mn buik. Echt alsof ik een blauwe plek van binnen heb ofzo. Het is allemaal erg gevooelig daaronder...mn buik, achter mn schaambot, mn liezen. Pfff wordt een beetje gek van al die onzekerheid. -x-
Goedemorgen dames, Alhoewel... mijn ongi is doorgebroken vanmorgen... Ik was er wel op ingesteld, maar baal natuurlijk als een stekker. Omdat ik 2 dagen te laat was ga je toch ergens je afvragen of het raak zou kunnen zijn, maar vanmorgen dus harde realiteit. Heb besloten dat ik vandaag dus een dikke, vette baaldag heb (ik ga denk ik schoenen kopen) en dan ga ik vrolijk naar de volgende ronde. Fijne dag allemaal!!!! Liefs
ik vind je temperatuurcurve ook wel vreemd hoor... Je hebt niet echt een piek ofzo... Vandaag gaat je nieuwe thermometer onderweg, misschien dat je daarmee ff kan checken of je jouwe het wel doet.