cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Spannend hoor Esmee.

Pfff ik zit er doorheen meiden. Wil naar huis... ben kapot.
    Echt supermoe.... een beetje was Esmee ook heeft.
    Mentaal moe...waardoor weet ik alleen niet.
    Het een en ander is een beetje mis gegaan tijdens een verbouwing bij ons in huis. Ben daar nog een beetje moe van.
    pfffff....

2. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: tot hoelaat moet je werken meis? en wat was er mis gegaan bij de verbouwing? :( is t nu wel weer opgelost?

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Een hele dikke knuffel voor jou.
    Een verbouwing kost zoveel energie. En dan helemaal als het niet helemaal op rolletjes loopt. :(

Ik zou zo kunnen slapen, maar ik val niet in slaap. Het duurt echt uren voordat ik eens eindelijk in slaap kukel. Heel stom.
    Ben gewoon kapot, maarja... kan er toch ook wel bij.

Pffff.... wou dat ik zwanger was.

4. Delta

Delta Niet meer actief

ik hoop het voor je meis... en voor iedereen.. en mezelf haha
    pff

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Als ik nu zwanger zou zijn dan weet ik waar mijn moeheid dus vandaan komt. Het is echt niet normaal. :(

Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel zwanger zijn!!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bytheway: Ik ga nu verder door het leven als 'Essie85'.
    Iets anoniemer. Als ik op mijn eigen naam zocht in google kwam deze website tevoorschijn met mijn berichten vermeld. Moet ik nie hebben nie. :):(

7. Delta

Delta Niet meer actief

haha nou ik ben ook zo moe.. mn hoofd.. bah en ook nog eens een stijve nek..

was er maar een tijdmachine ofzo... haha
    weet iemand hier een goede waarzegster?! *lol*

8. Delta

Delta Niet meer actief

nou zie ik dat jij het bent ! haha pff *dom*

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ja, zal wel even wennen zijn maar wel beter. ;) Wat anoniemer.

Dus lieverds, ik ben nu essie85!!

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: dan zal ik je ook gewoon aanspreken met essie

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ja, heel graag. :D

Net weer een heel veel maltesers gegeten. Echt erg mijn vreetbuien.

12. Delta

Delta Niet meer actief

ohw jeeej ! is dat echt stress eten?!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ja, echt stress eten inderdaad. Verschrikkelijk! :(
    Maar ga vanavond weer actief spinnen. Verbrand ik het wel weer. ;)

14. Delta

Delta Niet meer actief

ohw ja hoor ! haha :) ook dat komt goed.. ;)

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

Nou vanmorgen toch de dokter gebeld maar ze waren op vakantie dus geen afspraak gemaakt. Denk verder wel dat ik mijn ei gehad heb, mn (.)(.) blijven gevoelig en ik voel me "anders". Qua klussen zouden we perfect zitten dus ik ben benieuwd..maar met een eitje ben ik nu al erg tevreden!
    Heb ook de hele dag al erg last van mn darmen (zijn er gevoelig), herkenbaar voor de meiden die hun ei hebben gehad?

Cherry: dikke kus & knuffel voor jou! Je mag lekker balen vandaag, maar probeer de hoop niet te verliezen! Anders maar even een afspraak met de dokter maken? xx

Essie: fijn dat je voor een 2e gesprek mag komen! Dat is echt een goed teken en zal je ook wel weer even een boost geven denk. En op de vragen heb je goed geantwoord, ik ben echt benieuwd!

Eva: ga je weer vol goede moed de volgende ronde in? Ik duim voor je.

Hoe is het de andere (zwangere) meiden? xx

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Hoe is het eigenlijk met je ongi? Is het nog heftig of wordt het al minder?
    Ben echt jaloers op jouw cyclus!!! :p

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: jaa bijna weg haha, lief dat je ernaar vraagt ! ik ben benieuwd naar de volgende ronde..

@ noosa: ik ga zeker weer vol goede moed de volgende ronde in :D om de dag klussen met mn vriend haha... moet goed komen, niet?!
    ik hoop voor jou ook dat je deze ronde zwanger mag worden ! zo te horen zit het indd perfect ! ik ben benieuwd

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ohw balen dat de dokter op vakantie is. Maar die gevoelige boobs kunnen inderdaad van je ei zijn. Ik heb mijn eisprong op dag 28 gehad. Hierna had ik veel gerommel in mijn buik. M'n darmen gingen tekeer qua rommelen, maar verder is het nu rustiger in m'n buik.
    Mijn boobs zijn gegroeid, dat wel, maar geen gevoelige boobs.
    Ben ook wel blij dat ik op tweede gesprek mag komen, maar dan zou het weer een halfjaar contract zijn als ik zwanger mocht raken en dan moet ik weer solliciteren. Dat vind ik zo lastig. Bij dit bedrijf kan je niet minder werken. :(

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey Lieverds,

Aaah wat leuk jullie reacties haha.. Doet me echt goed!
    Ben toenstraks nog bij mijn h.a geweest om de brief van de gyn af te geven en ze zegt dat ik zeker 1/3 kans heb zwanger te zijn als we het weekend goed hebben geklusd zei ze.. Ze gaat voor mij duimen, ze zei ik hoop dat ik je over 3 weken geen kuur hoef te geven maar dat je mij goed nieuws komt vertellen, ik ja dat hoop ik ook haha.. Ze duimt voor me :D toch wel leuk he..
    Ik heb af en toe een klein steekje/gerommel in mijn onderbuik maar stelt niet veel voor, wie weet wat dat kan zijn? Wanneer is de innesteling eigelijk?

@Esmee: Wat balen meid dat je zo'n vragen heb gesteld gekregen, maar van de andere kant ook van hun kant begrijpelijk maar nooit leuk bah...Vind zowieso altijd die vragen vreselijk bij een sollicitatiegesprek! Hoe zie jij jezelf over 10 jaar heb ik ook al eens gekregen :S, wat heeft dat in godsnaam met een baan te maken?? Ik hoop dat je gauw een leuke baan mag krijgen meis! Ik duim voor je!

@Noosa: Doe wat je indd gevoel zegt, waar je je goed bij voelt. Mij heeft een gesprek met de h.a en gyn heel goed gedaan! Ik hoop zooooo dat het je eitje is meis!!! Ik duim voor je x!!

@mayd en theeleutje thnxs voor jullie adviesen :D xxx Ik heb ook wel een goed gevoel deze keer dat het wel goed zit..
    Hopelijk zit/zat er een goede zwemmer tussen ;)!!!

Mijn h.a zei toenstraks dat ik beter over 3 weken kan testen, zodat ze zeker weet en ik ook dat het niet te vroeg is met testen. En mocht ik dan ook nog niet ongesteld zijn geworden kan ik met die kuur beginnen. Ze heeft wel gelijk, maar nog 1 week langer in spanning zitten?? Ben benieuwd of ik dat volhoud haha... Het kl*te is namelijk dat ik niet weet wanneer ik overtijd ben, vandaar dat ze zei wacht 3 weken met testen....
    Maar denk zelf 2 weken nadat ik mijn ei heb gehad, kan ik toch al een positieve test krijgen toch? Miss dat ik test op de 14e en als het negatief is de week erna nog eens??

Ey meiden het is toch nog lekker weer geworden he!! Zonnetje doorgekomen heerlijk, doet mij meteen goed..
    Ben de laatste dagen nogal kapot moe pfff... Gisteren hele dag hoofdpijn gehad en koud, lag met deken op de bank..
    Vandaag zag ik het zonnetje en voelde mij meteen weer goed, wat zo'n zon toch niet met je kan doen he??

xx

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: graag gedaan hoor!

Ik heb vandaag onze P&O aan de lijn gehad. Zij wil morgen een uurtje bij mij langkomen om te praten... ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vannacht, want eten ging er niet in. Ik heb mijn hart al in de keel zitten als ik er al aan denk. Maar ja, ik zal er door moeten... Ik leg gewoon uit hoe het zit. Kan ze ook gelijk zien wat voor pokkezooi het bij ons in huis is, omdat ik gewoon niks kan doen... we zien wel hoe het gaat.

Deel Deze Pagina