hahaha okee dat is dus ook weer een "bijwerking" van stoppen met de pil haha want ik merk het ook dat ik er meer zin in heb dan voorheen. Begrijp idd helemaal dat mannen het anders beleven, maar ja... is soms wel moeilijk! maar gelukkig hebben we daar allemaal mee te maken! haha
Jaaa ik heb ook mega lente(zwangerzijn)kriebels!! Zit me steeds af te vragen of ik nu deze keer gewoon een wat langere cyclus heb.... Of dat t nu al raak is. Volgens mijn laatste ovulatie zou ik toch echt morgen ongie moeten worden.. Als ik t niet word zal ik dan maandag testen of gewoon nog n week wachten...? Tsja straks heb ik gewoon n langere cyclus.... Of word je sowieso netjes na ong 2 weken ongie als je je eisprong hebt gehad? hmmm is dat een duidelijke vraag...? Ik weet zeg maar niet, of ja denk t toch wel..! Je menstruatie hangt toch af van de voorafgaande eisprong? Of kun je na je eisprong ook pas na 3 weken ongesteld worden?
Ja indd! Ik ben niet de enige zie ik! Ik denk dat de man pas helemaal om is als je eenmaal zwanger bent.. Denk je niet?
Jaaaa dat denk ik ook hihihi. Hmmm heb de afgelopen dagen steeds wat donkerdere streepjes op mijn ovutesten, maar nog steeds niet positief. Weet een van jullie of de streepjes geleidelijk aan donkerder worden of dat ze plotseling positief kunnen zijn op een dag? Aangezien mijn ovutestjes nog niet positief zijn geweest en mijn temp ook nog niet gestegen is ga ik deze maand weer van een langere cyclus uit (ongeveer 34 dagen dus). Op zich niet erg, zolang ik maar weet dat mn ei ook ooit springt. hahaha. Hmm... misschien wacht mn ei tot het pasen is??
@Cherrybelly ik heb geen idee of je test opeens positief kan zijn. Wel heb ik bij mijn testen een blaadje gekregen met voorbeelden erop van een lichte test en donkere test. Zou het niet gewoon kunnen dat je een lichte tester bent? Ik voel sinds vanmorgen wat steekjes onder in mijn buik aan de rechter kant....vanmiddag maar weer even een ovutestje er tegen aan gooien en voor de zekerheid een hoop klussen komende dagen!
hahahah nou ik hoop dat ik met pasen inmiddels een bevrucht ei mag hebben, want het is pas rond de 24ste april pasen @Leeuw: ik heb net weer een ovutest gedaan en nog steeds niet positief, maar wel even donker als gisteren. Pfff hoop dattie snel mag springen. Vandaag wel wat steekjes aan de linkerkant van mijn buik dus misschien dat het binnenkort zo ver is. We klussen gelukkig regelmatig, dus denk niet dat we m'n ei zo snel zullen missen Als ik van mijn 34 dagen durende cyclus uit ga, zal mijn ei rond komende woensdag springen. Dus het kan nog zijn dat mn testen positief worden. En ja anders ben ik waarschijnlijk inderdaad een lichte tester
Afgelopen maand had ik ineens, out of the blue een positieve ovu-test. Geen geleidelijke opbouw, maar ineens BAM raak! Opbouw hoeft dus niet.
Ja ik heb ook lente kriebels & het zou mij geweldig lijken om in de zomer mijn buik te kunnen laten zien... Hopelijk komt mijn wens ook uit! Misschien krijgen we dit jaar een mooi ei van de paashaas .. Die 9 maanden erna uit komt .. Zou mooi zijn als ik voor mijn verjaardag dit kadoo mag krijgen, ben Donderdag jarig.. Ik zou zelf pas na 1,5 - 2 weken testen na je NOD.. Ik had zelf ook eerder getest met het gevolg dat ik 3 weken overtijd was omdat mijn cyclus nog niet op orde was.. Ik zou nog ff wachten, mocht je na 1.5-2 weken nog niet ongi zijn zou ik een testje doen.. Maar of je zolang kan wachten?? Ik had het geduld ook niet hoor.. Maar probeer het deze maand ook zolang mogelijk uit te stellen Ik ben benieuwd wanneer ik mijn ei ga krijgen/voelen.. Weet niet meer zeker of ik hem vorige maand wel gevoeld heb omdat ik iedere dag wel krampjes had... Hoop hem deze keer wel te voelen & een beetje een normale cyclus heb.. Fijne zondag lieverds!
Ik heb nu 3 ovutesten liggen, gistermiddag, gisteravond en vanmorgen. Ze waren licht, iets donkerder en nu niks. Kan natuurlijk ook komen doordat het ochtend is maar zou het anders kunnen betekenen dat m'n ei is geweest? Ik heb gister wel hele dag steekjes gehad in mn onderbuik (beetje in het midden rechts). Het zou wel heel fijn zijn als het zo zou zijn want dan is m'n cyclus een stuk korter! Allemaal een fijne zondag, met veel zonneschijn
Hihih tsja kan ik zolang wachten...! Het zou ook goed kunnen inderdaad dat mn cyclus nog ff beter op gang moet komen... Dit is pas de 2e natuurlijke menstruatie waar ik op ''wacht''... Maar had wel netjes op dag 12 mn ovulatie (na 7 dagen had ik ook nog wel een gek gevoel dat ook leek op een ovulatie) AFWACHTEN! heeele fijne dag meiden!!
oh spannend hoor meid...misschien heb je 7dpo wel een innesteling gevoeld? Zou wel echt top zijn....onze eerste posi tester in ons clubje ohh dan heb ik misschien toch nog mijn ei niet gemist en heb ik weer een "langere" cyclus van 34 dagen. Yayy dan heb ik misschien nog wel mijn ei op dinsdag of woensdag...aan de klus dan maar.... poeh wat erg ik heb ook gisteren of eergisteren in de ochtend een ovutest gedaan en die was bijna omowit terwijl een andere test diezelfde dag in de avond een lichte maar duidelijke streep liet zien. Vandaar dat ik het liefst in de avond test Ik heb deze maand echt veel minder last van vage krampjes gehad voor mijn ei. Nu rond mijn ei voel ik wel weer wat krampjes, dus denk dat de ontpillingsverschijnselen wel weg zijn bij mij (gelukkig!! ) -x- en een hele fijne zondag meiden!!! Geniet van de zon!! CherryBelly
@ CherryBelly: Ja misschien was dat t wel.... Haha wie weet!! Zou wel snel zijn he....? Heeel stiekem denk ik dat mn lichaam me voor de gek houdt! Dat doe k maar uit zelf bescherming.. Ja leuk hè om elkaar zo in de gaten te houden.. Tis al n hele ''club'' geworden! We zitten in t zelfde schuitje!! Gek, mn vriend en ik hadden t idee om t nog even rustig aan te doen.. Cyclus en andere dingen eerst op orde... Maar het lijkt wel of we er al voor gaan! Veel sex rond mn ovulatie periode! Ik straal (hopelijk) blijkbaar vruchtbaarheid uit!
Hahaha jaaa dat is hier ze het in de oertijd deden als de vrouw ovuleert is de man ontzetten aangetrokken tot haar hahahaha. Dusss laat die oer-instinct maar zn werk doen Ben ook superblij met ons clubje!!! Vind het echt leuk met jullie...we maken allemaal hetzelfde mee In over die zelfbescherming...heeeel goed idee!!! Ik zal proberen jouw voorbeeld te volgen en niet teveel te hopen.
Ik ben ook super blij met t clubje! Helemaal leuk!! Ja laten we t proberen..... We houden elkaar op de hoogte hè??
Is goed...deal!!!! Waar zit jij eigenlijk in je cyclus? Op welke dag bedoel ik? Ik wacht als t goed is nu nog mn ovulatie af...zit nu op dag 17. -x-
Ik zit nu op dag 25.. Had vorige x ook mn menstruatie op dag 24 en mn ei op dag 11.. Dit keer had ik mn ei ook op dag 11.. Voel jij je eitje ook zo goed?
Vorige maand (ronde 1) dacht ik dat ik mijn eitje goed had gevoeld, maar het bleek loos alarm. Uiteindelijk heb ik achteraf gezien mij ei waarschijnlijk een week later gehad dan ik dacht. En toen had ik behoorlijke krampen ja....maar of dat met ontpillen te maken heeft of niet dat hoop ik deze ronde te ontdekken. Heb nu wel weer een klein beetje last van af en toe krampjes, en zit als het goed is 3 of 4 dagen voor mijn ei. Ik hoop zo dat ik eindelijk eens aan positieve ovulatietest mag meemaken hahaha. Wat voel jij als je ei springt? Vind het echt knap dat je kan wachten met testen hoor!!! -x-
En ook ik ben super blij met dit mega leuk clubje!!!! !!!! Ja ik heb nu ik in de 2e ronde zit, (bijna) geen last van krampjes, en dat had ik in de 1e ronde echt mega veel! Hopelijk voel ik mijn ei ook.. Ben benieuwd wanneer ik hem voel en krijg.. En hopelijk komt de paashaas dit jaar met een bijzonder ei
Leuk als je elkaar steeds beter leert kennen, en ik vind het super fijn om al mn onzekerheden en vragen bij jullie neer te gooien Ik hoop dat ik ook beetje klaar ben met het ontpilen, alleen gister krampjes gehad en net n ovutestje gedaan en deze was echt lichter dan gister. Nu dus afwachten.... Ik neem me elke keer ook voor om me niet te druk te laten maken en niet alles te "voelen" wat ik misschien voel. Dit lukt dan tot het moment waarvan ik denk dat het mijn ei is haha...