cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey meis, wat vervelend dat p&o bij je langs wilt komen :$..
    Hopelijk valt het gesprek mee, ik denk in ieder geval aan je!
    Waarom wilt ze bij jou langskomen dan?

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het nu allemaal snel goed komt. :)
    Het was heerlijk weer vandaag. En morgen ook weer. :D
    Dan is het niet erg om in dit weer thuis te zitten. ;)

@ MayD: Ohw wat rot. En wat willen ze dan doen? Je dwingen om weer te werken?!
    Ik kan begrijpen dat je je hart in je keel hebt zitten en geen eetlust had. :( Pfff... maar je kan niet anders dan gewoon uitleggen hoe het zit. En zij moeten begrijpen dat het kleine leven in je buik nu voor gaat.
    Heel veel succes morgen! Laat je even weten hoe het ging morgen. Dikke knuffel voor jou!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mayd wat een rot situatie zeg! Zo kan je nooit onbezorgd van je zwangerschap genieten! Ik hoop dat je een beetje lekker slaapt vannacht en ik denk aan je! Knuffel!!

Bianca wat super spannend nu! Als je het drie weken uit kunt houden zou ik
    dat doen maar das wel heel lastig denk!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met onze andere bianca is....

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Inderdaad... Bianca1982: Waar ben je?!

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: jeetje.. ik wens je veel succes ! ze kunnen je toch niet zomaar dwingen om te gaan werken..?! pff

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Meiden ik ben naar mijn bedje toe, tot morgen weer

Welterusten alvast xxxx

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Gooooodmorning ladies!
    Hoe ist met jullie?

@MayD: meis ik denk aan je!! Heel veel succes, komt allemaal goed!

@Bianca: hoii lieve meid! Wat leuk dat je huisarts zo met je meeleeft! Ik persoonlijk zou proberen t zo lang mogelijk uit te houden. Dat worden een paar spannende weken voor je ;)

Hier is mijn temp weer met 0,2 graden omhoog gegaan!! Ergens ben ik wel blij, want er gebeurt blijkbaar iets in mn lichaam. Maar FF zet een kruis op dag 23...8 dagen geleden. Ergens zou dat kunnen kloppen met mijn vruchtbaar slijm, cervix positie (die was toen hoog en open en sinds 2 dagen weer laag en hard en dicht) Maar het kan toch ook zijn dat mijn eisprong gister is geweest? Waarom zou mijn temp anders weer zo stijgen? Als mn eitje gister is geweest hebben we niet zo heel goed geklust voor gister. Pfff t kan ook zijn dat mn temp morgen gewoon weer laag is. Ik ga niet teveel hoop houden. We zien t wel ;)

Misschien willen jullie je ervaren blik op mn kaartje werpen?

xoxo

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx meiden...

Ze mogen niet tegen het advies van de Arbo ingaan... Ik moet eerst contact opnemen met de HA en de psygoloog en daarna zien we wel verder. Volgens de brief van de Arbo-verpleegkundige mag ik tot mijn volgende afspraak op 5 september niet werken...

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh meiden ik ben zoooo bang..... Sinds gisterenavond bloedverlies. Nu had ik al een kleine 2 weken wat bruinverlies maar dat is heel normaal. Sinds gisterenavond dus donkerbloed verlies. Geen helder bloed, maar ook niet dat bruinverlies wat ik had.
    Vannacht wakker geworden van buikpijn. Vanmorgen menstruatiekrampen. En net ineens een flinke scheut helder bloed.....
    Vk gebeld, ze wilde dat ze me gerust kon stellen, maar ze is bang dat het niet goed is... Over een half uurtje belt ze me terug, dan kan ze makkelijk en vrij uit praten (had nu iemand op het spreekuur)
    Nu is het bloedverlies weer donker bruin, maar de krampjes en steken blijven.....

Heb net mijn buik ferm toegesproken dat korrel moet blijven zitten waar ie zit, en dat ie het niet mag wagen om weg te gaan..... Nou maar hopen dat ie luistert........

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik snap dat dit niet op de juiste plek staat, maar jullie 'ken' ik een beetje, dus het voelt voor mij fijner om mijn hart te luchten bij/met jullie...... Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden....

11. Delta

Delta Niet meer actief

@ Theeleutje: tuurlijk mag dat, maar wat een verschrikking ! jeetje ik hoop zooo dat het goed zit, mag je vandaag gelijk op controle of?

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Theeleutje: je bent ALTIJD welkom hier...wat je ook kwijt wilt.
    Maar meid wat ERG!!!! Oh jeetje!! Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is.
    Pfffff ik zal bidden dat korrel goed blijft zitten waar ie zit.
    Houd moed lieve Theeleutje.
    Sterkte en ik hoop dat ze heel gauw kunnen nakijken wat er nou aan de hand is.

*hele dikke knuffel*
    *kuzzies*

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O lieve theeleutje, natuurlijk mag jij je hart luchten hier! Daar zijn we voor, meid wat verschrikkelijk dit :( Ik hoop ook zo dat jullie korrel blijft zitten, ik ben aan het duimen! Liefs

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Thanks meiden voor jullie lieve reacties.
    De vk heeft net terug gebeld, we kennen elkaar al dus dat maakt het voor ons allebei een stuk makkelijker.
    Het verhaal is heel vaag. Dan oud verlies, dan helder bloed. Dan wel krampen, dan geen krampen. Ik moet vandaag afwachten, kijken wat er gaat gebeuren. Morgenochtend terug bellen. Als het allemaal erger en meer gaat worden wordt er een echo gemaakt. En als ik het vandaag niet trek mag ik vandaag al weer bellen.

Ik ga zo even naar m'n vriendin toe, even afleiding zoeken. Bah!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hele dag nog in onzekerheid dus... :( Weet die vriendin af van je zwangerschap of niet?

Ik blijf voor je duimen...

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jep.... Nog 24 uur afwachten dus.... Mag wel gewoon paracetamol pakken als ik wil, maar op de een of andere manier wil ik die krampen kunnen voelen. Anders kan ik nog niet beoordelen of ze wel of niet erger worden....

Vriendin weet van de zwangerschap af, heeft zelf ook miskramen gehad. Erg fijn dat ik nu ook bij haar terrecht kan. En erg fijn ook dat jullie er zijn. Kan ik toch een beetje m'n verhaal kwijt.

Heb me net ook maar ziek gemeld op het werk. Hoofd staat nu absoluut niet naar werk. Teamleidster vond ook absoluut dat ik niet mag komen werken vandaag. Moet haar morgen ook weer terug bellen zodra ik de vk gesproken heb.

Gadverdamme.... Normaal ben ik de nuchtere zelve, vandaag kan ik alles even niet goed relativeren.

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej, ik breek hier zomaar in, las je verhaal theeleutje...

Ik kan je natuurlijk nooit uit je angest weghalen, maar ik dacht ik vertel je in elk geval wat ik weet. Tijdens mijn 1e zwangerschap gign ik verhuizen, en omdat ik nog niks zag en voelde (week of 10, 11) dacht ik, ja hoppa, ik kan alles. Na een week veel te veel doen werd ik 's nachts wakker om naar de wc te gaan, en bij het afvegen helderrood bloed. Ook krampen...Die krampen had ik dee eerste paar weken van mijn zwangerschap echt enoorm! Heel veel buikpijn...dat bleken mijn zwaar geiiriteerde darmen te zijn. OOk het bloedverlies laten checken bij de HA...Ja kon mis gaan zei ze...maar als t je iets kan troosten, die zwangerschap is nu een heerlijk kind van 3,5 :)

Succes!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een positief verhaal zeg! Lilage :)

Theeleutje, fijn dat je werk er zo goed op reageert! En natuurlijk kan je hier je verhaal kwijt. Hou ons maar op de hoogte en probeer inderdaad wat afleiding te zoeken voor vandaag.
    Liefs

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Houd moed he. Het is een goed teken dat je tempereratuur omhoog is gegaan. :) Ik hoop gewoon van harte dat je eisprong is geweest en dat het gewoon raak mag zijn.
    En over je temperatuurkaartje valt het mij op dat je nu wel meer hogere temperaturen hebt dan aan het begin van je cyclus. Verder durf ik er niks over te zeggen. :( Vind het zelf ook lastig.

@ Theeleutje: Wat een schok zeg. :( Hoe kan dit nou in 1 keer.
    Hoe moeilijk dit ook is houdt vertrouwen in je lichaam. Ik hoop zo dat Korrel blijft zitten en duim onwijs voor jullie.
    Houd moed meid. Een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat de VK snel belt.
    En natuurlijk mag je hier je hart luchten. Graag zelfs! Je hoort gewoon nog steeds bij ons 'klets' groepje hoor! :D
    Wel erg spannend dat je nog steeds een tijdje in deze onzekerheid moet blijven zitten. Stress is ook niet goed. :( Hou vol meid!

@ Lilage: Dat is zeker goed nieuws zeg. Gelukkig zijn er positieve verhalen!

Hier gaat het verder redelijk. Voor mij wordt steeds meer duidelijk dat ik gewoon ongi ga worden. Ik voel nog steeds niks in mijn buik en ook geen buikpijn meer of iets. Dus ik zeg op naar de volgende ronde. ;)

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

Allereerst Theeleutje: wat een naar bericht! Ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat jullie kleine korrel blijft zitten. Proberen positief te denken!!! Heel veel succes de komende 24 uur... *duim, duim, duim, duim*.

Dan nog even een vraag van mijn kant. Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus en ik denk dat ik mijn eerste eitje gespot heb. Symptomen:
    - sinds vrijdag/zaterdag steekjes linksonder in mijn buik;
    - zondag/maandag slijm gespot waarmee ik draden kan trekken tussen mijn vingers;
    - rommelige darmen / moeizame ontlasting.

Ik ben hier al erg blij mee! We hebben goed geklust, maar ik ga er natuurlijk niet vanuit dat het meteen de 1e ronde al raak is.

Mag ik er nu van uitgaan dat ik een cyclus krijg van ongeveer 28 dagen aangezien ik nu op dag 15 zit en toch een vermoedelijke eisprong heb? Oftewel, wanneer is mijn verwachte NOD en zou ik een testje mogen wagen?

Voor Theeleutje een extra dikke knuffel, en voor de rest een dikke knuffel!

xxx

Deel Deze Pagina