cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad

Ohhh meid!!!!! Jeetje wat erg!!!! Pfff krijg gewoon tranen in mn ogen. Waarom moest dit nou gebeuren.
    Lieve Theeleutje heel veel sterkte voor jou en je mannetje.
    *supergrote knuffel*
    Meis....ik ben er stil van.

2. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: neeee :( shit.. veeeel sterkte meid !!!! dikke knuffel voor jou!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Lekkere communicatie daar zeg! Echt slordig. Maar goed dat je je vast houdt aan de Arbo.
    Fijn dat het wel mee viel allemaal. :)

@ Bianca88: Ik heb na m'n ei ook dat creme achtige/ plakkerige slijm gehad. Stukkie dikker ook. :p

@ Theeleutje: Een super mega dikke grote knuffel voor jou!! Leef zo met je mee! Heel veel sterkte voor jullie! Weet even niet meer wat ik moet zeggen.

4. Troel

Troel Niet meer actief

Nee lieve Theeleutje... :( Ik ben er helemaal verdrietig van.. :( Ik vind het zo erg voor jullie....... Pfff heel veel sterkte meis.. Even geen woorden.. XXX

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Theeleutje: Ohwneee dat is nou net niet wat ik wilde horen!!! Kun je niet vandaag nog een echo krijgen om te kijken of alles in orde is met de baby? Bah ik leef enorm met jullie mee meis, dit had ik echt niet verwacht!!!!
    Heel veel sterkte lieverd xxx dikke knuffel

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik blijf ik herhaling vallen, maar Thanks lieve meiden!

Ik krijg pas een echo als het bloeden is gestopt, omdat ze dan beter kunnen zien hoe of wat. Het bloeden lijkt nu wat af te nemen. Weet niet zo goed of ik daar blij om moet zijn? Volgens de vk moet ik het 'vruchtje' zien als ik dat verlies, een klein vochtblaasje met wittige vlekken erop. Ik zit de hele dag al alles in de gaten te houden, wel stolsels verloren maar nog geen vochtblaasje met wittige vlekken erop.
    Komt dat dan nog, of is er ergens nog hoop, aangezien het bloeden ook minder lijkt te worden? Krampen zijn ook aanzienlijk minder, maar heb wel 2 paracetamols op. Vanmorgen was ik fel tegen het paracetamol slikken. Straks lag ik over de badrand heen vanwege een pijnscheut. Toen was ik er klaar mee en heb er dus toch 2 ingenomen. Dus ik voel sowieso de krampen minder....
    Zal blij zijn als het morgenochtend 9 uur is, dan gaan we/ze verder kijken. Hopelijk blijft het hierbij, dan heb ik morgen sowieso een echo.

Vriend kwam straks thuis met bonbonbloc (my 1 and only comfort food) en een blikje dr pepper (mijn andere verslaving) erg lief!!!

Maar goed, nu even genoeg over mij. Ik wil graag weer lezen hoe het met jullie gaat! Voor troel begint het nu heel spannend te worden! Over 2 dagen is je NOD toch?

7. Burberry21

2 aug 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Hey Allemaal,,

Ik had een vraagje.
    Ik heb de pil 10 jaar lang geslikt.
    Ik ben met mijn pil gestopt ongeveer een maandje maar heb de pil strip niet helemaal afgemaakt ben dus op de helft van de pil strip gestopt.
    4 dagen daarna gewoon ongesteld geworden dat heeft 5 dagen geduurt daarna was het weer weg. Dat was nu 3 weken geleden.
    Nou heb ik dus al ruim een week wittig vocht uit mijn borsten als ik in mijn borsten knijp en ben zo nu en dan misselijk en best vaak duizelig. Ik heb afgelopenzaterdag een test gedaan maardaar kwam niets uit. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?

Groetjes B.urberry

8. Troel

Troel Niet meer actief

Oh lieve Theeleutje,, Dat je zelfs nog naar ons vraagt... Daaruit blijkt dat je een topwijf bent..! Ik blijf zo mega voor je duimen!! Dat je kleintje blijft daar waar hij hoort te blijven... Ja indd over 2 dagen zou ik evt kunnen testen..

Duim voor jou!!!!!!!!! X

9. Delta

Delta Niet meer actief

Ik hoop ook echt zo voor theeleutje dat de kleine korrel mag blijven plakken !!!
    ik duim voor jou ! en hopen dat als je morgen de echo hebt, dat het er nog zit en goed geluisterd heeft!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zo is het alweer avond! Jullie nog lekker genoten van het zonnetje?

Theeleutje : lief van je mannetje dat hij zo voor je zorgt, mijn duimen blijven draaien voor je!

Burberry: dat zou wel kunnen als je in de tussentijd onveilige seks hebt gehad. Ik zou as. zaterdag nog een testje doen. Maar het zou ook heel goed ontpillen kunnen zijn!

Ik las iets over grotere borsten...mannn daar heb ik ook last van. Zere tepes en ze voelen ook echt zwaarder aan...Maarja wie weet zit het allemaal tussen de oren!
    Ben benieuwd wat mn temperatuur doet morgenochtend, hij is nog niet mega hoog...Ik hoop op een knaller haha..

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @burberry: Het zou zeker kunnen dat je toch zwanger bent. Misschien heb je te vroeg getest en heb je nog niet genoeg HCG in je lichaam. Ik zou eind deze week nog eens een testje doen. En anders urine bij de h.a laten brengen of vragen of ze bloed kunnen prikken als je menstruatie uitblijft en je toch denkt zwanger te zijn? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meid.

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca, voel jij je al anders na de eisprong?

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @noosa: Ja ik heb een blij gevoel haha, lage rugpijn en af en toe wat krampjes. Gisteren had ik sinds maanden weer eens maagzuur? Maar verder geen last van iets, jij wel meis?

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ben het met Noosa eens; kan ook heel goed het ontpillen zijn, weet dat ik in de eerste maand na het stoppen met de pil ook alle sympthomen heb gehad!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca: ik heb ook lage rugpijn, vol/strak gevoel in mn buik, zere tepels en voor mn gevoel grote borste, (ook wel eens een fijn gevoel haha). Maarja eigeniljk kan ik nog geen klachten hebben van zwangerschap dus het zal wel allemaal met eisprong te maken hebben!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en dat blije gevoel herken ik ook wel, had ik vorige ronde na mn eisprong. En geloof dat Cherry dat ook wel een keer heeft gehad.. Deze keer alleen helemaal niet..

17. Delta

Delta Niet meer actief

haha dames met klachtjes, ik ben zo benieuwd wat jullie gaat brengen, hopelijk een posi test !

@ burberry: het is erg moeilijk om te oordelen of je zwanger bent of niet, je bent nog maar pas met de pil gestopt, dus daar kan het ook aan liggen.. ik zou nog even afwachten en dan nog een keer testen.. spannend !

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa: Het zou zeer goed je eisprong kunnen zijn meis, ik hoop het voor je! Doe je je slijmvlies niet checken? Ik heb nu wel gedaan ( wist van de gyn dat ik mijn ei kreeg ) en indd ik had rekbaar/elastisch slijm en na mijn ei creme/boterachtig slijm. Lekker klussen voor jullie ;).. s6 meis!

@Eva: Ja haha, ik hoop het ook meis duim je voor ons? ;)

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca: ja ik weet bijna zeker dat ik mn eisprong gehad heb, had nl vorige 2 rondes ook zere tepels rond/na mn eisprong en temp is al 2 dagen iets hoger dan normaal. Dus de klachten die ik nu heb komen uit de lucht vallen denk :p waarsch. dan een nasleep van mn eisprong. Geen idee of dat kan maar ik zou het anders ook niet weten

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: zeker duim ik voor jullie meiden !!!!! het zou geweldig nieuws zijn als iemand (of meerdere meiden :D wat nog leuker is) zwanger zijn!

Deel Deze Pagina