Ik blijf voor je duimen Troel! Met mij gaat t zeker de goede kant op.! Ei goed gevoeld alleen temp is nog niet mega hoog maar slaap ook minder deze week, dat kan ook voor de lage temp zorgen.. borsten doen pijn, last van darmen en Sinds vanmiddag speldenprikjes in mijn lies...dat heb ik eigenlijk nog nooit gevoeld, herkend iemand deze prikjes? Nu maar hopen dat mn eitje bevruchting is en een lekker plekje zoekt om in te nestelen!
@ Burberry21: Goed dat je het rustig aan gaat doen. Proberen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Dat werkt het best. Natuurlijk is dat heel erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. @ Gizzie1983: Geniet nog lekker van je vakantie! Dikke knuffel! @ Troel: Super knap dat je het vol houdt! Ik heb zelfs al zenuwen. Hahaha... maarja... we wachten af. Ik heb nog geen test gedaan.
En heb nu wel een test gedaan, wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Een licht streepje. Morgenochtend ga ik weer een testje doen.
Whaaa esmee je bent gewoon zwanger!! En dat in 1 ronde! Gefeliciteerd meis. Nu hopen dat beeb blijft plakken! X
Ik geloof het nog niet.... ik wacht eerst de test van morgenochtend nog even af. Puur uit zelfbescherming.
Hahahaha... Troel. Ik weet het niet hoe dat zit. Ik weet ook niet hoe ik me moet voelen. Ik denk alleen maar aan Theeleutje. Ik durf niet blij te zijn en ik wacht morgenochtend dus gewoon af.
OMGGG Essieee!!!! Ik zie een streep meis!!!! Ahhhhh ik krijg gewoon tranen in mn ogen van blijdschap!!! (Srry ben een emotioneel wrak op dit moment hahaha) Maar ik zal mezelf proberen een beetje in te houden. Ben benieuwd naar morgenochtend. Pas als jij t zeker weet ga ik je feliciteren -x-
@ CherryBelly: Ja, die vage streep zag ik dus ook. Schrok er enorm van. Dacht echt 'Nee, dit kan niet.' Tig keer naar die test gekeken. Geloof het nog steeds niet en durf het niet. Zelf heb ik nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden, want dat kan nog steeds. Maar morgenochtend ga ik testen met nog zo'n test als vandaag en een CB test plus. Met ochtendurine kan je toch ook testen?