cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Ik voel het heel duidelijk als ik mn eitje heb! Ik verlies rond die tijd ook een soort van ''propje'' Das t laatste beschermhoesje zeg maar voor mn ei :D;) Hihi.. Ook zijn mn tepels echt tè gevoelig tijdens mn ei.. En een soort van beurs, dof en zeurderend gevoel onderin mn buik. en de bekende steekjes links of rechts.. Heb jij (jullie) dat ook zo?

Net weer even van vriendlief gehoord dat ie wel een beetje papagevoelens heeft... Ik vind het geweldig om dat te horen..! En zoo lief! :):):) (ik vind het al heel wat dat ie t zo kan toegeven.. Anders altijd zo stoer...:cool:)
    Ben btw nog niet ongesteld........

xxx

2. Troel

Troel Niet meer actief

Jeee! ;) Echt zo leuk dit! We zitten zo in t zelfde schuitje! De meeste van mn vriendinnen zijn òf al bevallen òf al zwanger :D:D Maar niet op t zelfde punt als waar wij wel in zitten! :):) En ook zo'n beetje in dezelfde ronde! :D
    Hoe zitten we eigenlijk qua leeftijd? ;) Als k vragen mag :):) Ben zelf 25!

xx

3. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 23 en mijn vriend is 29

Hoe denken jullie over pendelen? Ik ben gependeld voor juli, vind het vooral leuk als extratje...

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: ik duim dat de paashaas een mand vol bijzondere eieren voor ons allemaal achterlaat ;) hihihihi

@Leeuw: we zijn allemaal stiekem toch een beetje ongeduldig hahahaha. Ach ja....zal wel natuurlijk bepaald zijn ;) kunnen we echt niets aan doen hahahaha.

@Troel: wow...zo duidelijk voel ik mijn eitje niet. En dat "propje" waar jij het over hebt komt mij eerlijk gezegd ook niet echt bekend voor. Hmm... nu nog iets waar ik dus beter op ga letten hahahaha.
    Maar bedoel je een soortvan slijmpropje?
    Dat zeurende en pijnlijke gevoel in mn onderbuik komt mij wel bekend voor. En op de dag dat ik mijn eisprong echt had in de vorige ronden waren mijn krampen zo erg dat ik af en to krom liep.

Wat lieff!!!! Echt schattig als die stoere mannen toch af en toe laten zien dat ze ook schattig kunnen zijn hahahaha. Mijn mannetje kijkt stiekem ook af en toe al naar kinderspulletjes in de reclamefolders :D

-x-

5. Troel

Troel Niet meer actief

Wat bedoel je precies met pendelen? :D:)

Mijn vriend is 30.. Mooie leeftijd! ;) Zeg ik zelf altijd tegen 'm.. :D:D

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik ben zelf 26 en mijn man 28.

Pendelen heb ik ook late doen (zie mijn handtekening).
    Is wel grappig om te zien of er iemand gelijk krijgt, maar na mijn vorige ronde denk ik echt niet dat die dingen altijd uitkomen. Ik had namelijk 3 of 4 pendels voor de maand maart 2011!! En die zijn helaas niet uitgekomen.

7. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ga even lekker douchen en dan op de bank. Genieten van de laatste uurtjes weekend!

Denk dat ik er morgen wel weer ben :) Fijne avond nog

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    oh en hier trouwens ook zoveel mensen in mijn omgeving die óf net een kindje hebben gekregen óf zwanger zijn. ken wel 8 of 9 mensen in mijn directe omgeving!!

pendelen is dat iemand met behulp van een pendel (meestal een kettinkje met een steentje/ring/ander gewichtje eraan) gaan kijken of voorspellen wanneer je zwanger zal zijn en wat het geslacht van het kindje zal zijn.

Hier op ZP is er een speciale forum voor.

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Fijne avond Leeuw!!

10. Troel

Troel Niet meer actief

Ja een soort van slijmpropje, wel meer een nog wat sterkere structuur hoor... Ik wist al van mijn zus enzo dat dat wel kon indd... Maar ik denk dat het er maar net aan ligt hoor.. misschien heeft de een t wat meer en d ander minder dat je t over t hoofd ziet! Ja het kan flink zeer doen hè? Als of ik een blauwe plek heb lijkt t wel soms.. Mijn zus en moeder voelen het ook zo enorm sterk.. Dus ik heb t niet van een vreemde hahaha :D;)

xx

11. Troel

Troel Niet meer actief

Fijne avond Leeuw! ;)

12. Troel

Troel Niet meer actief

Aaaha, pendelen! Nu snap ik 'm... :D:D

13. Troel

Troel Niet meer actief

Tsjaa... Ik ben er wel van hoor... Maar met dit soort dingen wil ik dat liever zo laten.. Ben er al zo mee bezig!! Hahahaha :p

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik word a.s donderdag 23 ;) & mijn man word in Juli 24..
    Heb altijd gezegt op mijn 23e graag mama of zwanger te willen worden, hopelijk komt mijn wens ook uit..

Ik heb dat eens een keertje laten doen door de moeder van mijn man zijn nichtje. Met een ring van mij zelf en een haar.
    Ze heeft mij alleen gezegt welk geslachtsdeel het zou worden, een meisje.. Ben benieuwd of dit ook uitkomt ;)..

Hoe kan ik mij laten pendelen?

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
  16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Thnxs Cherry! xxx

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    ik ga er vandoor... ff tv kijken en dan is mn weekend alweer om.
    Helaas..

Fijne avond nog meiden. Tot morgen!!

-x- CherryBelly

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier? Iedereen flink aan de klus?:D
    Nou wij wel :p. Voor het eerst zonder pil, heel bijzonder! En het was weekend en super mooi weer. Ben van nature wel kluslustig zeg maar :), maar nu helemaal.

Mijn ongi is achter de rug dus we zitten nu in de eerste ronde. Heb alleen spierpijn aan de zijkanten van mjn buik, ik dacht van het ontpillen? Iemand daar last van (gehad)? Zit er nu al een paar dagen, niet heel heftig, maar het zit er wel.

Nou, wens iedereen een fijne dag!!!

Ciao

19. Troel

Troel Niet meer actief

Haai!

Ja aardig op dreef zeg maar! ;) Maar dat gaat helemaal super sinds ik geen pil meer slik.. Ben niet te houden.. en manlief ook niet zegmaar... ;):D:D

Op welke dag zit je? Ik had na mn laatste onttrekkingsbloeding al vrij snel mn ei.. Op dag 11 al.. En die voelde ik goed! ;) Misschien dat je dat al voelt?

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit pas op dag 8. Heb geen idee wanneer mijn ei is. Weet niet of ik dat voel. ik wacht rustig af en uiteraard regelmatig klussen (maar dat deden we al).

Liefs

Deel Deze Pagina