cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Theeleutje: ik duim ook voor je meis...dat je lichaam alles zelf heeft gedaan. Sterkte straks.
    *knuf*

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, iedereen heel erg bedankt voor de warme ontvangst. Ik voel me erg welkom!

@theeleutje: Heel veel suc6 en sterkte zo meteen. Ik duim voor je!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theeleutje: schat, ik hoop van harte dat je lichaam het zelf allemaal gaat doen. Duim voor je en blijf aan je denken.
    Wel bizar hoe snel het lichaam weer begint met een nieuw eitje. 1 ding is wel zeker: 'Je kan zwanger worden!!!' Dat is al een mega groot wonder. Heel veel sterkte lieverd!!
    Ik ben nog niet gewend aan het idee. Wel gisteravond aan m'n ouders verteld, omdat we vandaag de prikken gaan halen voor vakantie en ik dus een prik minder moet. We hadden een fotolijstje gekocht met hartjesvorm en dan een versje erin geschreven.
    Ze zijn zoooo blij! Mijn mams viel het al op dat ik een prik minder moest en ik wist dat ze toch wel zou vragen waarom ik een prik
    minder moest, dus vandaar ook verteld.
    Maar ik voel nog helemaal niks in mijn buik. Heb alleen positieve testen. De testen zullen toch geen valse uitslag geven?! Ben soms bang dat die testen me voor de gek houden!

@ Troel: Ga testen!!! Zoooo spannend!!!

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Super lief dat je zo blij bent voor me!! En jullie allemaal bedankt voor de lieve reacties.
    Fijn dat je temperatuur weer hoog was zeg!!! Wordt bij jou ook zoo spannend!!!

Waar ik dus bang voor ben is dat die testen me een valse uitslag hebben gegeven. Ik voel gewoon niks. :( Dat maakt me ook onzeker.
    Kan je met een ovulatietest ook positief testen voor een zwangerschap??

5. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Dag mensen! Ik heb een tijdje niks van me laten horen want ik wilde er eigenlijk zo min mogelijk mee bezig zijn, maar nu, na 98 dagen, eindelijk ongesteld! Hoewel... ik had vorige week mijn eisprong (heel veel van die eiwitachtige afscheiding, dus ik neem aan dat het een eisprong was). Ik verwachtte dus eigenlijk volgende week ongesteld te worden, áls m'n lichaam al genoeg bloed zou hebben aangemaakt...
    Dus ja, óf een vroege ongesteldheid (en daar zou ik al héél blij mee zijn, 't heeft meer dan 3 maanden geduurd!), óf...innestelingsbloed? Maar dat zou wel heel toevallig zijn...

(sorry voor wie dit berichtje voor de tweede keer leest; ik heb 'm ook in bijna dezelfde hoedanigheid in een ander onderwerp geplaatst :))

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theeleutje, ik lees dat het helaas is misgegaan. Je was ook een maart mama :(

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hi Fionn! Welkom terug :D

Ik zou niet precies weten of je een innestelingsbloeding hebt of een ongi.
    Verlies je helderrood bloed en duurt t een aantal dagen? Want dan is het meestal een gewone ongi (uitzonderingen daargelaten).

Je kan altijd voor de zekerheid over een weekje een test doen.

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Essie: je testen zien er niet als vals positief uit hoor meis. Anders kan je voor je eigen geruststelling misschien bij je huisarts een test laten doen?
    En ja met ovutesten kunnen sommige vrouwen een zwangerschap detecteren. Maar niet altijd slaan ovutesten positief uit bij een zwangerschap.

Meis...ik kan me ergens een mini beetje voorstellen dat je onzeker bent (heb t zelf nog niet mogen meemaken, vandaar dat mini beetje). Maar als ik het zo vanaf de zijlijn meemaak, dan ziet het er tot nu toe goed uit hoor.
    En een digi test waar wel zwanger of niet zwanger op staat? Is dat geen idee?

-x-

9. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Dank voor de herwelkoming ;) Het begon vanochtend en ik vloog meteen m'n man om de hals met "IK BLOED!!", haha. Ik weet dus nog niet hoe lang het aan gaat houden maar het ziet er als normaal menstruatiebloed uit...maar we gaan het afwachten, en ik doe gewoon alsof er niets aan de hand is... :)

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Fionn: Leuk dat je er weer bent. Jeetje... het heeft wel lang geduurd dan zeg. Maar ik ben het dus precies met CherryBelly eens. Als het helderrood bloedverlies is wat enkele dagen al aan houdt dan is het gewoon een ongi.
    Dat eiwitachtige slijm is inderdaad vruchtbaarslijm. Neem aan dat je daar draden van kon trekken? :p;)

11. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Haha, heb ik natuurlijk geprobeerd en kon inderdaad 'draden trekken'; en het was nog veel ook! En dat was precies op de dag dat we zouden beginnen! :) Ohh wat een details.

Heeft indd lang geduurd; volgens HA kon het wel een jaar duren, dus ben blij dat er nu eindelijk wat schot in is gekomen; is heel moeilijk om er niet aan te denken...

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ben ook superblij voor je. Nu hopen dat (als je een volgende ronde in moet) deze ronde minder lang zal zijn :D

13. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Ja, alsjeblieft zeg! Maar ik heb er een goed gevoel over; m'n lichaam doet het nog! :D

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    jaaaa!!!! Dat is op zich al een feestje waard :D

15. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Haha, hoe zal ik het vieren? Ik ga het huis schoonmaken! Onee, dat is geen 'vieren'. Nouja, ik ga morgen sowieso uit eten bij m'n favoriete restaurant, dan wordt dat het feestje :)

16. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    oooh Thee...hoe s het gegaan? Ik hoop zo dat je lichaam het zelf doet. Wat een onzekerheid, ellende en verdriet. Ik wens je heel veel sterkte en laat je even weten hoe het is gegaan?

liefs!

17. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Es: je bent echt wel zwanger hoor. Ook ik heb eht nog niet meegemaakt, maar het ziet eruit als een knaltest. En anders inderdaad even een test bij de ha doen?

Ik ben er dit weekend niet ladies, megadruk!!!
    Ik probeer tussendoor nog wel even te spieken. Ben aan het aftellen voor ons weekje vakantie. Nog 2 weken en dan lekker een weekje naar Zuid Frankrijk. Can't wait!!!

Fijne weekend allemaal!!!!

Liefs

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom vanmiddag even uitgebreid reageren (gister met vriendinnen wezen stappen...ben n beeetje brak haha) maar wil even aan Theeleut laten weten dat ik aan dr denk! x

19. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    ook ik denk nog steeds elke dag aan jullie hoor.
    zijn ook van onze vakantie aan het genieten. manlief moet zondag weer beginnen dus dan kan ik meer tijd voor mijn studie/huis opbrengen, dus ook meer tijd met mn laptoppie.

Fijn weekend dames.
    x

20. Delta

Delta Niet meer actief

geniet nog even van je vakantie/weekend !

Deel Deze Pagina