cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Essie: hahaha ahhh meisje toch...die hormonen ook ;) Waarschijnlijk dat je daarom zo emotioneel bent. Hoort er allemaal bij hihihi.

En spannenddd!! Oh meis wat heb jij een topmaand. Zal duimen dat je die baan gaat krijgen!!!! En nee ik zou nog niets over je zwangerschaps vertellen. Hoeft ook nog niet. Dat is pas inderdaad verplicht na een paar maanden.

@Noosa: hier ben ik!! :) Had net effe een middagdipje. Wil gewoon zo graag zwanger zijn. Hoop dat Essie d'r HCG een beetje helpt.
    *raapt een handjevol HCG op*
    Anywayss... hier ist wel een beetje spannend. Voel deze maand weer heel wat lopen daar beneden. Zie t niet zoveel terug, is een beetje waterig, af en toe cremig. Heb al een aantal dagen lichte ongikrampen in mn buik, pijn in mn onderrug en tijdens het slapen vind ik het alleen prettig (sorry voor de details) om zonder ondergoed te slapen hahahaha. Nu denk jullie...die Cherry toch...daar zit een draadje los.
    Maar nee echt, ik heb van die hipsters met een brede elastiek aan de bovenkant (net als de boxers van mannen, maar dan voor vrouwen ;)) En dat zit nu echt niet lekker!!!! :(
    Kan zijn dat ik ongi moet worden, kan ook iets anders zijn.
    Voel me net als in ronde 3...toen ik heeeeeel licht posi had getest en toch ongi werd.
    Alleen nu houdt het gevoel aan.
    Kan ook nog met mn ei te maken hebben, als die op dag 30 is geweest.

Ben in ieder geval wederom nieuwsgierig naar mn temp morgenochtend :D

(sorry.... ik klets af en toe teveel hahaha)

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Troel: neeeeeee meis!!! Ohh wat jammer zeg!!
    Pfff had echt een goed gevoel over jou.
    Wel goed dat je optimistisch blijft.
    *dikke knuffel*
    Op naar de volgende ronde meis.
    Misschien volg ik je over een weekje.... hoop alleen van niet.

3. Delta

Delta Niet meer actief

oeh CHERRY zo spannend meis ! ik duim zo voor jou dat je ook zwanger mag zijn ! :D

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hoi Bibi,

Dank je wel voor je berichtje, net heeft er ook een informatrice gebeld, fijn dat er even contact is geweest!

Ik hoop dat ik me snel weer aan kan melden, want ondanks dat ik het nu even niet zie zitten om nog een week door te gaan, heb ik graag meegedaan de afgelopen weken.

Groetjes, Theeleutje

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens nog even een welkomn van mijn kant aan de nieuwe meiden :D Dat jullie je maar snel thuis mogen voelen hier ;)

Cher, dat klinkt echt ff goed zeg :D Ik hoop zo voor je dat het raak is deze maand! :D

Spannend allemaal he meiden, elke keer zitten we weer voor elkaar in spanning haha!

En ik herken wel dat gevoel ook echt hoor Cherry, soms dan kan ik neit eens naar een dikke buik van iemand kijken..dan denk ik alleen maar: en nu wil ik aan de beurt zijn! Gelukkig kan ik me dan nog wel redelijk relativeren :p

Maar kan je nagaan hoe het moet zijn als je langer dan een jaar bezig bent...

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Troel!!! wat doe je nou??!! sjeeeee je hebt het wel heel spannend gemaakt zeg.... Ik vind het wel echt balen hoor, had een goed gevoel bij je....

Essie jaaaaaah daar issie! Je bent echt echt echt zwanger!!

Ik krijg net echt een super mooie bos bloemen van mijn werk! Echt zoooo ontzettend lief!

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Noosa en Evaa: thanks meiden. Ik hoop het ook, maar aan de andere kant probeer ik zo nuchter mogelijk te blijven. ;)

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ahh dat is echt heel lief van je collega's! :D

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: ik snap dat wel hoor.. maar toch, ik hoop dat je strakkies wel kan gaan genieten en lekker die roze of blauwe wolk op kan !

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: aah echt lief van je collega's !! :)

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ik begrijp wel dat je nuchter blijft, maar dat is ook puur uit zelfbescherming.
    Ik hoop gewoon dat het deze ronde raak is bij je. Blijf voor je duimen.

@ Noosa: Ik had dat ook hoor dat ik geen zwangere meer kon zien. Maar tegenwoordig kom ik er niet meer om heen. Zoveel zwangere. En nu ben ik er ineens zelf ook heen. Heel raar.

@ Theeleutje: Wat lief van je collega's. :D Echt fijn ook dat er zo met je wordt meegeleefd. Dat moet je vast ook goed doen.
    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden. Duim voor jou meid. Geniet lekker van de vrije dagen met je mannetje.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Troel: Oggg meisss nee toch!!!! :( had het nog wel zo gehoopt voor je!!!!

@Cherry: Ik duim en denk aan je meis!!!!! Het is bijna maandag ;)

@Theeleutje: Wat fijn en lief dat je collega's zo met jullie meeleven! Geniet lekker samen met je mannetje van je vrije dagen meis..

xxxx

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb sinds einde van de middag rechts een bepaalde druk bij mn lies.niet contstant maar af en toe komt er een soort vlaag. Herkend iemand dit? Ik ben er vanavond niet, vier mn verjaardag. Fijne avond!!

14. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: ja dat had ik toen ik mn eisprong had...

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik herken dit niet. Heb alleen een zeurend gevoel in m'n buik.
    Een hele fijne verjaardag!! Wanneer ben je jarig?

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook, maar die heb ik natuurlijk al gehad en toen voelde het ook anders....vreemd wat je allemaal kan voelen opeens..

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag ben ik jarig:D Essie

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @noosa: Ik denk ook dat het je eisprong is meis! Komende dagen goed klussen ;) Amuseer je vanaaf.. xxxx

Ohh ben 2 uur bezig geweest met mijn haren te doen jeetjemina!! Ik ben echt niet goed in haren opsteken bij mezelf! En heb er 4 uur over gedaan om te weten wat ik aan moet doen vanavond hahahah, hebben een bruiloft van een collega van mijn man.. Ohh erg toch he, vrouwen ;)!

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Hahaha... echt een vrouwending. ;) Herkenning! :p Heel veel plezier vanavond!

@ Noosa: Ohwww leuk!! Bijna een feessie. :) Alvast heel veel plezier vanavond en een hele fijne dag zondag. Ik hoop ook echt dat de ZON zich laat zien op je birthday.
    En wel flink klussen he?! ;)

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar meiden, ik weet eigenlijk zeker dat ik mn eisprong al gehad heb.. alle aanwijzingen wijzen erop..nouja tis nu weer weg dus t zal wel Haha. Tnx allemaal en jullie ook een fijne avond! Xx

Deel Deze Pagina