Oja dat zou indd wel wat vroeg zijn al... Maar het is heeeel normaal dat je vanalles voelt!! Je gaat nog veel meer voelen en je vanalles afvragen! Lees ons geklets maar hieronder.... Hihihi..
Hahahahaha, ja dat zal vast! Ik ben zo lang aan de pil geweest; mijn lijf zal wel vanalles moeten 'regelen'. Ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus zal zijn. Het is afwachten dus! Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga voelen allemaal. Liefs,
Spannend! Hoe lang was je aan de pil? Ik 11 jaar zonder tussendoor te stoppen.. Had meteen mn eisprong netjes optijd net als mn eerste natuurlijke menstruatie... 2e eisprong ook optijd.... Alleeen wacht ik nu op mn menstruatie.... en die blijft helaas al 2 dagen uit.... Of ja, helaas.. Tis maar hoe je t bekijkt! Hoop eigenlijk dat ik t maar gewoon word want ben zo bang dat ik dan heel lang niet ongesteld word.. Dat t dus lang gaat duren voordat mn cyclus op gang is..
Ik ben bijna 16 jaar aan de pil geweest, met 2 x een korte stop. Ik was al heel vroeg ongi (op mijn 10de al). Op mijn 16de aan de pil gegaan. 2 dagen 'over tijd'? Dat is echt spannend!!!! Het kan zijn dat de ongi op zich laat wachten of.... het is raak! kan natuurlijk ook! Liefs
Goedemorgen dames!! Wat een mooie dag voor lentekriebels, vinden jullie ook niet? Allemaal goed geklust zie ik Hier ook hoor hihihihi. Lieve Troel, (en andere dames natuurlijk hihihi) Ik voel wel van alles in mn buik, vooral steekjes aan de rechterkant en ontzettend gevoelige tepels. Dus denk echt dat mijn eitje eraan zit te komen. Moet vanavond moet mijn ovu-test doen. Temperatuur was in ieder geval gewoon weer 36,5 zoals elke dag tot nu toe. Dus hij is nog niet gesprongen Dus ben benieuwd!!!
Wat de lente al niet met een mens kan doen Ook hier hebben we niks te klagen Als het nu ook nog eens het gewenste effect opleverd zou het helemaal geweldig zijn. Lovelybab: succes ook met wachten, voor mijn gevoel duurde mijn eerste ronde heel erg lang, ook omdat ik vanalles voelde. Spannend Troel! Wanneer ga je testen? Of wacht je het nog even af.. Cherry: succes nog met wachten, heb je al een duidelijk streepje op je test gehad? Mijn streepjes worden nu weer lichter, de donkerste is nog steeds licht maar je ziet wel duidelijk verschil. Temperaturen doe ik niet echt, ik denk dat ik daar de volgende ronde maar mee ga beginnen (al hoop ik niet dat die komt natuurlijk ) Verder gister erg last van "vruchtbaar slijm" zoals ze dat noemen en vanmorgen een mega steek in m'n borst..Kortom: afwachten of m'n ei gesprongen is! Meiden geniet van het weer (als je niet hoeft te werken!) ik ga weer aan het werk tot 5 uur. Dus ben heir vanavond weer
@Troel: tot vanavond! @Leeuw: pff nee nog steeds geen duidelijk streepje. Maar ik ga vanavond weer testen en laat t dan wel ff weten. Misschien ben ik gewoon een lichte tester. Net echt ff een megasteek in mn onderbuik...ook weer aan de rechterkant...en waterige afscheiding...wel doorzichtig. Maar niet dat je zegt rekbaar ofzo :s Volgens de calculator van een website (niet ZP) kom ik uit op woensdag aanstaande voor mn eisprong. Dus kan mn testje vandaag of morgen nog positief zijn. Spannend!!! En zo niet....ach ja...we hebben goed geklust en gaan dit nog zeker doen derest van deze cyclus Balen dat ik moet werken in dit mooie weer. maar kijk wel af en toe stiekem op t forum -x-
Thanks! Ik vind het nu nog allemaal te spannend om het lang te vinden duren. Ik weet dat mijn cyclus alle kanten op kan gaan, maar heb ergens het gevoel dat dit wel goed zit. Ik ga er niet vanuit dat ik meteen in de eerste ronde zwanger ben (maar zou wel heeel leuk zijn) dus ik heb zoiets van 'we zien het wel'. Uiteraard klussen we wel regelmatig en zal ik op zoek moeten gaan naar mij ei. En al die lichamelijke dingen, ik heb natuurlijk geen idee wat ontpillen is en al helemaal geen idee hoe het begin van een zwangerschap voelt. Ik zal wel met een heleboel vragen komen de komende tijd . Liefs
Ben ik toch weer! Kan niet zonder jullie! @ Leeuw; Ja ik ga het afwachten deze week.. Ben ik zondag nog niet ongesteld ga ik een test doen.. Omdat ik nog maar zo kort gestopt ben ga ik niet nu al beginnen met mezelf ''gek'' maken... Zal 't wel zal 't niet... Mn cyclus is natuurlijk nog niet hoe t moet zijn.. Moet zeggen dat ik net wel twijfelde toen ik boodschappen aan t doen was! Tot vanavond leeuw!
pff loopt dus nog steeds niet helemaal lekker... van het weekend dacht ik het te worden ( btje bloed en bruin bloed) maar is nog neit door gebroken. Moet het morgen volgens de 4 weken planning worden... dus ben benieuwd....
Pfff eindelijk vrij van werk hahaha. Vergadering uitgelopen @melovekane: spannend hoor meid. Kan die bloeding geen innesteling zijn geweest? Wil je geen valse hoop geven hoor...zou het alleen superleuk vinden voor jullie! Hier denk ik nu toch dat mn vruchtbare slijm (sorry voor de details) door gaat zetten. Voel steeds steekjes aan de rechterkant. Dus hoop dat mn ovutest wat meer laat zien vandaag hahaha. Ik laat het sowieso nog even weten Hoe ist met jullie? -x-
Hier nog steeds afwachten!! ... Moest net wel echt enorm een tukkie doen... Maarja lichaam kan me voor de gek houden..... I know.. Succes CherryBelly, aan de slag!! (hopelijk) X
Het kan soms ontzettend lang duren... ik heb al meer dan een maand geleden mijn pendelaanvragen verstuurd en nog geen antwoord gekregen. Het vreemde is, dat ik veel meiden hier op het forum tegenkom die nog later hier op het forum hebben ingeschreven dan dat ik mijn pendelaanvragen heb verstuurd en waarbij een aantal pendeluitslagen al in de handtekening staan... Vind ik persoonlijk een beetje vreemd.
@ CherryBelly: nou als het goed is, is het geen innesteling geweest, aangezien we het nog met condoom doen. Ik wilde het nog veilig doen om te kijken of deze ong. wel normaal zou worden en ik liep met nog wat dingen in de ronte die ik eerst nog wilde bespreken met mn man... dus ik denk niet dat dat het is.. maar ja zo wel, dan is et natuurlijk niet erg