Hang zelf ook heerlijk op de bank hoor.. Ik wel zo graag weer meekletsen hier, dat word vanaf volgendeweek weer meer.
ja ik zit ook lekker op de bank gezellig, dat je weer komt mee kletsen..! waar zit jij ergens in je cyclus?
Manlief heeft zijn vakantie erop zitten.. Ik heb nog 3weken haha.... ik zit op dag 11, schiet niet op. Ben aan het twijfelen of ik de ovu testen zal gebruiken. Ben bang dat ik geen eisprong heb namelijk :x Vorige maand ook mijn ei niet gespot.
ohw jeej ! 3 weken alleen vakantie? hmm ik zit ook bijna hele dagen thuis, heb nog geen werk maar wist je zeker dat je vorige maand geen ei had? had je wel ovu testen gebruikt?
@ Blijevrouw21: Ohw balen zeg dat je 3 weken alleen vakantie hebt. Of is het al vaker zo gegaan? Door die ovutesten ben ik er wel achter gekomen dat ik een eisprong heb en daar was ik super blij mee. Het maakt je toch wel een stuk relaxter als je ook weet dat je een eisprong hebt. Bij mij wel in iedergeval. Gezellig dat je vanaf volgende week weer meer mee kan komen kletsen. Ik ga zo lekker naar bed. Vanavond bij vrienden geweest. Slaap lekker allemaal!
Morning Ladies. Jullie hebben lekker doorgekletst gisteren hihihi Ik was last minute naar de bios. We hadden effe zin in een avondje voor onszelf na al dat gedoe met onze verbouwing Was supergezellig... heb alleen wel een beetje gehuild tijdens de film......jullie gaan me uitlachen denk ik. Want wie huilt er nou tijdens Harry Potter Maar goed. Ik dacht dus...dit is een teken van mijn ongi. Had al de hele tijd last van buikkrampen en heb me erbij neergelegd dat het niet raak is. Maar vanmorgen was mijn temp nog steeds precies even hoog... echt apart hahaha. Dom dat ik ben heb ik een testje gewaagd...alleen om mezelf maar een beetje gerust te stellen. Ik beschouw dat testje als negatief, al lijk ik in de verte wat te zien als ik mn testje alle kanten op kantel, op mn kop ga staan en met de juiste lichtval. Dus het is vast een indrooglijntje. Jammer dat die bestaan hahaha. Ik krijg als het goed is mijn ongi niet vandaag...niet zolang mijn temp nog hoog is. Hoe ist met jullie? @blijevrouw: jammer dat je mannetje zijn vakantie al voorbij is. Maar wel lekker dat jij nog 3 weken hebt Heb je nog leuke dingen gepland? Wel gezellig dat je weer komt kletsen @Esmee: en heb je nog nieuwe kwaaltjes meis? ben zoooo benieuwd hahahaha. @evaa: heb je nog rekbaar slijm? -x-
Goedemorgen lieve meiden, Cherry, lastig met dat dunne lijntje! Je klachten klinken wel positief! Over twee dagen nog maar eens testen..dan zou je hcg verdubbeld.moeten zijn! Ik blijf duimen Blijevrouw, gezellig als je weer komt kletsen! Mijn temp is weer iets gestegen heerlijk om die lijn steeds hoger zien! Waar Gister die druk vandaan kwam geen idee.... Vandaag even huis opruimen en chillen....laatste weekend voor ik weer Moët werken! Liefs
@Noosa: wat goeddd dat je temp weer omhoog is gegaan!!! Ik hoop zo dat het raak is bij jullie Wij gaan zo even wat boodschappen halen en daarna lekker thuis wat dingetjes doen. Ik zal via mn mobieltje gewoon reageren kan het forum gewoon niet loslaten hihihi.
Jaa, ik mis het echt hier, lees elke dag, maar kan gewoon niet uitgebreid reageren. Doe namelijk allles via mijn mobiel. Ik weet niet 100% zeker, dan moet het net positief geweest zijn tijdens mijn 3dagen weg. Maar dan klopt de berekening na mijn menstruatie weer niet. de h.a. Rade aan de ovu testen deze maand te laten voor.wat het is. Ja ik had 9weken vakantie en manlief maar 3. Verder geen plannen meer, beetje in en om huis. Cherry het word spannend voor jou zeg! Pff gun het julie allemaal zo. Knuf
Thnx lieve meiden. Ik hoop ook heel gauw een echte positieve test te mogen krijgen. Maar deze beschouw ik als negatief. Ik heb de goedkope testjes van zwanger en kids en die hebben vaak indrooglijntjes heb ik gehoord. Dus zolang het niet knal roze is, ga ik ervan uit dat het niet raak is puur ook uit zelfbescherming. Misschien is het wel een idee om die ovutesten een maandje over te slaan. Dat heb ik ook gedaan. Het gaf meer rust. Aan de andere kant heb ik op mijn temp kaartje 2 momenten waarop mijn ei gesprongen zou kunnen zijn. Fertilityfriend kiest de een en ik kies de ander hahaha. Nu zou een ovutest wel uitsluitsel kunnen geven. Ach ja....
Cherry wat spannend!!!!!!!! Wat lastig met dat streepje....... Ja Essie! Wat voel je? Iets? Ik snap er niets van na dat beetje bloed van gister niets meer gezien.................?? Dat heb ik nooooooit!
@ Evaa: Hihi... lees je berichtje van gisteravond nu pas. Maar ik heb zoooo *** geslapen. Vanaf 3 uur wakker geweest. Gister ook de prikken gehaald en had een zere been en zere arm. Hierdoor ook steeds wakker gelegen. Mijn temperatuur is door de prikken flink omhoog gegaan. Dat was ook de bijwerking van de prikken. Temperatuur kon gaan stijgen. Dus mijn grafiekje ziet er nu helemaal apart uit. @ CherryBelly: Wauw super spannend meid. Ik hoop zo dat het raak is bij jullie! Duim zo erg voor je. Leuk dat je last minute naar de bios bent geweest. Gezellig. Ik kan ook janken tijdens zulk soort films. Ik leef altijd heel erg mee en kan dan soms ook al janken tijdens gtst. Erg he?! Hahahaha.... Maar blijf positief meid, het zou zomaar raak kunnen zijn. Ik voel me heel erg moe. En verder rommelt het in me buik. Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Maar naar mijn idee klopt dit niet. Want als ik op internet kijk naar plaatjes van een zwangerschap van week tot week dan moet er dus al heel wat in m'n buik zitten, maar dat idee heb ik helemaal niet. @ Blijevrouw21: 9 weken vakantie! WAUW! Dat zou ik ook wel willen. Geniet nog maar lekker van de laatste 3 weken. @ Noosa: Wat goed dat je temperatuur nog hoog was vanochtend. Geeft een lekker gevoel he? Dat herken ik wel. Hihi.. Ik blijf voor je duimen hoor! IK BLIJF HCG STROOIEN NAAR JULLIE!!!
@ Troel: Ik voel me alleen heel erg moe en m'n buik rommelt. Ik wou dat ik naar binnen kon kijken om te kijken wat er allemaal gebeurd daar binnen. Zou ik al een innesteling hebben gehad? Dat vraag ik me zo af. Vandaag ben ik dus 5 weken en 5 dagen, omdat mijn laatste menstruatie 27 juni was. Geloof niet dat ik zo ver ben, ookal krijg ik een paar weken kado. Maar mijn grote vraag is dus of ik al een innesteling heb gehad. REN naar die winkel en koop een test. Het zou dus zomaar een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn!!!! SPANNEND!!!!!!
Ja dat rommelen hoor ik vaker bij andere zwangere dames... Vind het zoo spannend voor je! Hopelijk blijf je net als theeleutje deed en mayD bij ons tijdens je zwangerschap! Ja gek wel hoor.. maar ja ik wacht t af, misschien als ik vanmiddag boodschappen ga doen en t er nog niet is ik een testje waag... Ik heb ook helemaal geeeeen buikpijn.
Essie, je innesteling heb je al gehad hoor! Dat is vaak tussen de 5 en 10 dagen na je ei... Ik denk dat je het echt moet gaan geloven hoor Al kan ik me voorstellen dat je geen idee hebt wat er binnen je lijf allemaal gebeurd...snel maar de VK bellen Troel, raar..ik zou er ook nog ff een testje tegenaan gooien
Ik had dat ook nooit, tot vorige week. Maandags heeel inimini beetje bloed/slijm verloren en toen 1,5dag niets. Alsnog ongesteld geworden.. Hoop dat het bij jou een goede reden heeft en je een mooie positieve test mag krijgen.
@ Troel: Natuurlijk blijf ik hier kletsen. Laat jullie echt niet alleen achter hoor. Kan niet zonder jullie. Met jullie heb ik zoveeeeel gedeeld. Jullie zijn toppers allemaal. Ik zou als ik jouw was gewoon een test doen. Haal je jezelf uit die onzekerheid!!!! @ Noosa: Ben erg benieuwd of de innesteling al heeft plaats gevonden. Heb namelijk geen bloed verloren ofzo. Ik ga maandag de VK bellen als ik dan nog zwanger ben.