Lieve Essie je hebt zeker al je innesteling gehad meis! Precies zoals Noosa zei! Zo ongeveer 7 dagen na je ei heb je die dan hoor! En niet iedereen verliest daarbij bloed...... Sommige hebben dat maar dat hoeft helemaal niet.. Je bent zwanger, dikke positest en een dikke vette innesteling! enne jij bent ook een topperr!! Alle ladies hier!!!!!!!!
Gek hè? Ik ben er nu ook wel wat meer mee bezig hoor dan normaal,,, misschien beïnvloed dat het toch op de een of andere manier?
Ik vind het ook leuk om weer lekker actief te zijn hier, ben er toch wel mee bezig, of ik nou op de bank er over na aan t denken ben of lekker jullie verhalen aan het lezen ben. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit toch? Zo gek dat je elkaar best goed kent (jullie weten nu qua lijf meer van me dan de meeste vriendinnen haha) maar elkaar zo voorbij zo lopen als je elkaar tegen zou komen haha!
Ik zou ook wel een banner willen maken, maar geen idee wat mn cyclus is! Haha....volgende ronde misschien
he meiden ik heb een vraagje 11juli me eerste ongi gehad na lange tijd na 12,13 dagen ovulatietesten gedaan streepje was iets lichter maar als controlestreep dus goed geklust. vandaag eigenlijk zomaar een ovulatietest gedaan en deze was bijna net zo donker als de controlestreep hoe kan dit?? kzou als ik reken met 30 dagen cyclus volgende week weer ongi moeten worden,ken nu toch niet weer vruchtbaar zijn als ik die test geloof ben 3,5week geleden ongi geweest.kben niet zwanger ook testje gedaan. iemand een ideetje?
Mrdam: Hoezo ga je uit van een 30 daagse cyclus? Had je die de vorige ronde ook? En als je pas bent gestopt kan alles hoor met je cyclus, ik lees de meest ingewikkelde dingen...
Cherry als iets...? Hier is t nog steeds niet echt doorgebroken maar voel wel iets van buikpijn komen.... tsja òf ......
dit is pas de eerste ronde kben 5dec al gestopt met de pil kdacht dat 30 dagen meestal het geval was dat je na 30 dagen weer ongi zou moeten worden als het goed is dan natuurlijk. me lichaam zal wel in de war zijn nog dan met die positieve ovulatietest.
@ Troel: Ik heb dan gewoon niks van de innesteling gemerkt. Is dat niet raar? Ja, zag het inderdaad ook dat ik VIP ben. Moet je na gaan hoeveel ik hier klets. Al een test gedaan??? Maar lieve dames, ik was er ook dag en nacht mee bezig om zwanger te worden. Ook heb ik nog steeds veel stress en spanningen en toch wordt ik in 1x zwanger. Blijf het bizar vinden bij mezelf. Dus alles kan hoor meiden. Houd moed en blijf positief!!! Duim voor jullie allemaal. Op één of andere manier durf ik nog geen andere banner te plaatsen. Hihi... Wij gaan zo naar m'n schoonouders toe en het hun vertellen. Spannend!!!!!
Kan hoor meis dat je niets merkt! Niets geks aan!! Ooooh spannend het vertellen!!! Jeeeee veel plezier!!
@ Troel: Ja, zeker wel spannend. Maar wel erg leuk. Ookal is het nog super pril, dit nieuws willen we wel graag delen met onze ouders. Ik denk dat jij toch maar even een testje moet doen hoor! Tis zoo spannend bij jou.
Hahaha Ja ga ik ook wel doen denk ik..... Wil wel weten of ik mn wijntje moet laten staan vanavond! Veel plezier!!
@ Troel: Ja, ook daar is het handig voor om te weten. Ik blijf het hier in de gaten houden hoor. Ben zoo nieuwsgierig.
Ik ben er nu pas haha... Gisteren erg laat geworden waren pas om 03.00 uur thuis, maar was wel erg gezellig geweest! Moet dalijk alweer gaan werken bah! Ben echt toe aan vakantie, nog 3 weken bohh.... @ Noosa: Ohh spannend meid, ik hoop het zo voor je!!!!! @ Essie: Je bent gewoon hardstikke zwanger hoor meis geniet er lekker van hhihi.. @ Cherry: En meis al iets meer duidelijkheid??? @ Mrdam: Dan heb je wel een hele lange cyclus gehad he meid, jeetje! Ik dacht dat 4 maanden al lang was.. Ben je daarmee al bij je h.a geweest? Ik heb namelijk PCOS, daarom duurt het bij mij zolang dat ik menstrueer of zwanger word.. hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meis. xxxx
Ik had niet verwacht dat ik in mijn vakantie nog zo vaak achter de PC zou zitten. En de enige site die ik kijk is ZP, haha. En dan ook alleen dit topic . Ik ben gewoon te benieuwd hoe het met iedereen gaat. Als ik drie weken weg zou blijven, moet ik volgens mij minstens 100 pagina's teruglezen! Haha. Spannend Essie! Vandaag vertellen aan je schoonouders. Erg leuk. En CherryBelly: bij jou ook spannend meis. Een paar daagjes afwachten en dan heb je weer zekerheid. Hopelijk een dikke vette streep op je testje, en anders vol frisse moed weer een nieuwe ronde in. Troel! Het zou toch zomaar kunnen meis! Gooi er maar een testje tegenaan vandaag . Je weet maar nooit... Ik hoop het zo! Ondertussen zit ik een paar dagen na mijn vermoedelijke eisprong en pffff, wat ben ik er veel mee bezig zeg. Ik had me zo voorgenomen dat niet te doen. Ik voel van alles, maar als ik iets geleerd heb hier op het forum is dat je lijf je zo voor de gek kan houden. Misschien heb ik wel helemaal geen eisprong gehad? Twijfels, twijfels, twijfels. Dadelijk weer wat afleiding gelukkig. We gaan deel 1 van Harry Potter 7 kopen (dvd), zodat we volgende week deel 2 in de bios kunnen gaan zien. En meteen een verlaat verjaardagscadeautje kopen van mijn mannetje. Door alle drukte van de verbouwing nog helemaal niet aan toegekomen. Ontspan, ontspan, ontspan........... xxxx