Schatten: Niet zwanger! Nu heb ik t kunnen zien en kan ik t van me afzetten. Ik heb blijkbaar mn ei later gehad dan gedacht! Prima! Heb als troost maar chocola gekocht! Haha dat is wel een nieuwe verslaving hoor sinds ik gestopt ben met de pil!!! Gizzie wat een gezelligheid dat je toch af en toe komt kijken! Je voelt je eitje? Dan heb je m vast wel hoor! Ik heb er een tijdje terug ook aan getwijfeld maar dat doe ik niet meer.. Wat ik dan weer van jou geleerd heb: Ontspan, ontspan, ontspan! Haha ik word er altijd vrolijk van als je dat zegt.. Euuuh tikt! Meiden ik ga lekker aan de wijn vanavond! Verantwoord wijn drinken noem ik dat.... Gizzie, heb je een leuke vakantie tot nu toe trouwens? Bianca, werkze, getver! Ik ken de onregelmatige tijden.... Je werkt veel hè? Succes!
Jeetje meiden wat hebben jullie een hoop gekletst. Ik kan het op dit moment niet bijbenen. Heb net terug gelezen en volgens mij kan ik Essie feliciteren Moet ik Thee nog een keer een knuffeltje gevne En vind ik het jammer voor Troel dat het niet raak is.. Hier nog steeds aan het wachten. Vanavond sporten!!
Hey lieverdjes, Jullie zijn me een stel kletskoppen hahaha. Vind het ook ontzettend leuk met jullie...jullie zijn allemaal stuk voor stuk kanjers!! Hier nog geen verschil. Nog steeds wat buikkrampjes...alhoewel kan het niet echt krampjes noemen. Meer een zeurend gevoel onderin...beetje achter mn schaambot. Nog geen ongi...dus ik wacht t rustig af. De test van vanmorgen was echt negatief. Dus we zien wel. Ik zeg steeds dat ik ongi ga worden, maar mijn mannetje denkt echt weer dat het raak is (net als in ronde 3) hahaha. Dus wie weet
Ahh Troel, nou wel goed dat je nu weet waar je aan toe bent! Dikke knuffel voor jou! Bianca en Troel: ik heb inderdaad mijn ei gevonden, kijk maar op mn temeratuurkaartje. Ben nu als t goed is 6 dpo...oehh Cherry: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid! Dit is ook niks he...alles voelen maar niet weten wat het nou precies is.. Brother: voel je wel al iets? Mijn darmen zijn nog steeds soms van slag..dan krijg ik er aan de linkerkant een steek in en zet mijn hele buik op...echt een rotgevoel! Ik ben er vanavond niet meiden, tot morgen weer! xx
Troel balen meid.... Ik had zo'n goed gevoel bij je.... Nou ja.... Op naar de volgende ronde dan maar! Noosa en cherry jullie maken het spannend meiden! Ik duim voor jullie! Dames, ik ga aan de carpaccio en een glaasje prosecco! Dan ga ik het er maar van nemen ook! Hopen maar dat ik het snel weer 40 weken moet laten staan!
@Noosa: het is inderdaad vervelend. Maar ja kan niet anders doen dan afwachten Ik vermaak me wel met jullie hoor hahaha. Fijne avond meis! @Evaa: hier is alles goed meis!! En met jou? @Thee: Dank je wel meis!! Inderdaad neem het er lekker van. Dan duim ik met je mee dat je het heel snel weer moet laten staan -x-
@Troel: sorry meis zie je berichtje nu pas staan. Balen!!! Echt jammer dat je testje niet posi is. Wie weet komt t nog en zo niet, dan vol goede moed de volgende ronde in.
Als je even door test wordt hij vanzelf net zo donker, en heb je dus je eisprong, je kunt de eerste maanden niet zomaar van een cyclus uit gaan, de ene heeft er gelijk één van 28dagen de ander van 90 of zelfs langer. You never know. succes
Yep, ben het met blijevrouw eens. Je ovutest is pas positief als het teststreepje even donker als of donkerder is dan het controlestreepje. Daarna pas (meestal binnen 24 tot 48 uur, maar kan ook eerder of later) springt pas je ei. Dus niet stoppen met klussen als je je posi test hebt gehad hoor. Ik zou lekker door blijven klussen
@ theeleutje: jaaa nog even lekker genieten van je prosecco en carpaccio !! groot gelijk ! en dan indd weer hopen dat je het snel niet meer mag met mij ook alles goed super lief dat je dat vraagt ! je hebt zoiets ingrijpends mee gemaakt en toch vraag je het, echt super lief !! @ cherrybelly: je had nega getest?! oehh maar over 2 dagen is nod of??! zooo spannend !! ik duim voor je meis. hier is ook alles goed
@Evaa: yeps. Kon mezelf niet meer inhouden hahaha. Maar inderdaad... als ik mijn tempkaartje mag geloven is mijn NOD zondag of maandag. En zo niet, dan wacht ik weer een week, want dan is mijn ei waarschijnlijk later geweest.
ja ! indd.. het is te hopen dat je ei wat later is geweest.. en dat je volgende week gewoon een mooie posi test mag hebben meis !
He, wat jammer! Nou ja, nu weet je het tenminste. Geniet van je wijntje(s) vanavond en dan weer vol goede moed de volgende ronde in!! Lief dat je het vraagt! Vakantie is best leuk, alleen het weer werkt niet echt mee. Bij goed weer genieten we van het zonnetje, lekker in de tuin, met de BBQ en een goed boek. En blij slecht weer gaan we toch maar verder met de verbouwing thuis. Er is dus al veel af, haha. Maar ja, moet toch gebeuren. Nog ff een weekje genieten en dan begint het werkleven meer. Ook niet erg hoor. Kan ik weer lekker veel ZP'en! @Theeleutje: jij ook lekker genieten van je proseccootje!!! Fijne avond/zondag meiden!! xx
@ Bianca88: Ik zal er nu zeker van genieten. Ik ga morgenochtend gewoon weer een test doen. Succes met werken meid!! Nog even doorbijten en je hebt vakantie! @ Gizzie1983: M'n schoonouders reageerden super leuk. Ze vinden het super. Heb gelijk rompertjes gehad met monddoekjes. Echt schattig. Ik was er ook zoveel mee bezig. Kon nergens anders meer aan denken en toch is het in 1x raak. Dus het kan wel hoor meid. Houd moed en blijf positief! Zoals jezelf zegt: Ontspan, ontspan, ontspan! @ Troel: Ahhh, dat meen je niet?! Ik had er zoveel vertrouwen in. Balen is het natuurlijk wel, maar ga wel met goede vertrouwen de volgende ronde in. En nu vanavond lekker genieten van je wijntje. En chocola, jammiej!!! Water loopt me in de mond. @ Brotherbear: Bedankt voor je felicitatie!! @ CherryBelly: Ik had ook steeds zo'n zeurend gevoel onderin m'n buik. Je weet maar nooit. Ohw wat is het toch spannend!! Ik blijf voor je duimen lieverd. @ Evaa: Hier gaat het wel goed hoor. Errug moe. Niet normaal. Op één of andere manier durf ik ook niet op mijn buik te slapen. Hihi... stom he?! Kan het gewoon nog niet geloven. Morgenochtend weer een testje doen. Hoe is het met jou? @ Theeleutje: Geniet lekker van je drankjes! Maar ik hoop van harte dat je die snel weer moet laten staan. Hoe is het nu met je?
@ essie: jaaa je bent zo moe omdat je zwanger bent ! ik kan t heeel goed begrijpen dat je niet op je buik durft te liggen ! soms had ik ook wel eens dat ik niet op mn buik durfde te liggen omdat je dan automatisch denkt dat t niet goed is misschien morgen weer testen, leuk he die bevestiging steeds ! geniet er van meis !! met mij ook alles goed hoor we zijn lekker aan t klussen zo om de dag haha, als t goed is over 11 dagen mijn ei.. spannend
@Essie: lief dat je blijft duimen voor me meis En wat leukkk dat je schoonouders zo leuk reageerden! Echt top! Hihihi lijkt me echt leuk om iedere keer die testjes donker te zien worden of het woordje zwanger te zien staan. Ideetje: misschien kan je (met je mobielje ofzo) een filmpje maken hoe zo'n testje donker wordt. Leuke herinnering voor later
@ Evaa: Ja, het zal vast met de zwangerschap te maken hebben. Dat denk ik ook. Ik heb nog wel een paar keer bevestiging nodig hoor. Hihi.. het is gewoon zo bijzonder en zo'n groot wonder. Fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten van het weekend? Spannend over 11 dagen je ei!! Lekker naar toe leven. En genieten van het klussen. Mijn zin in klussen is ver te zoeken. Hoop dat het wel weer komt. @ CherryBelly: Natuurlijk blijf ik duimen voor je en voor jullie allemaal. Hoop dat jullie het ook snel mogen ervaren. Ik blijf met hcg strooien hoor. Wel een leuk tip inderdaad om het met een mobieltje te filmen. Maar ik heb alleen de digitale testen nog.