goeiemorgen meiden 11juli was gelukkig wel me 1e echte ongi. 19mei kuurtje primolut 10dagen geslikt en na 3dagen kwam de ontrekkingsbloeding dus 2juni . nu 11juli is dus wel de echte ongi vandaar in de eerste ronde. vandaag weer ff ovulatietestje gedaan deze is nu even donker als de controlestreep. volgens mij heb ik me ei gehad 14dagen na me eerste dag van me menstruatie, dagen daarvoor ook dunne doorzichtige draden gehad}. ik zit nu op dag 27 na me eerste dag van me ongi. gister zwangerschapstestje gedaan die was gewoon negatief. kweet nu dus niet of me ovulatietestjes ook wel goed zijn van die dunne dipsticks de een zegt dat ze goed zijn de ander vind van niet.
Oke... wie kan mij nog 1x het verschil uitleggen tussen DPO en LF en op hoeveel LF zit ik nu? Volgens mij heb ik dit weleens eerder gevraagd, maar weet het echt niet meer. Hier heeft het alweer geregend, maar nu probeert de zon weer een beetje door te komen. Wat een *** zomer!
Toen je dacht een eisprong te hebben, heb je toen ook een ovu test gedaan? Dat komt namelijk neer op een cyclus van 39 dagen. Dan zou je rond 19 aug weer ongesteld moeten worden, en zou je dus echt nu je eisprong kunnen hebben. Ik zou gewoon deze dagen goed klussen, vandaag sowieso en dan over 2 weken indien nog niet ongesteld een testje doen. Succes!
Je zult zien, over 3 weken moet ik weer vol aan de bak en dan krijgen we een hittegolf.. Het is echt waardeloos!
thxx blijevrouw voor je reaktie kheb toen ik dacht een eisprong te hebben ovu testen gedaan die waren minder duidelijk dan nu. vandaag moet ik werken dalijk en vriend heeft nacht haha dus vandaag komt er helaas niks meer van ws morgen weer. kheb nu alleen niet de dunne doorzichtige draden die je zou moeten hebben bij je vruchtbaarheid.
Ik heb niet zo veel verstand van de dunne draden, maar ik weet wel dat dit niets hoeft te betekenen. Als je nu een positieve test hebt, (zou er vandaag nog één doen om te kijken of deze donkerder word) zo ja heb je binnen nu en 1,5 dag gewoon je eisprong hoor. Die dipsticks zijn prima.
Hi ladies, ben ik weer. Heb wat huishouden kunnen doen @Mrdam: denk inderdaad dat je aan de klus moet meis oh wat vervelend (hoor je de sarcasme hahaha.) Ik denk namelijk ook dat je je eitje hebt. Spannenddd!!! @Essie: Hey meis, hoe ist met je? LF staat voor Luteale Fase. Dat is een andere naam voor de periode tussen je ei en je NOD. DPO staat voor Days Past Ovulation, in combinatie met een cijfer geeft het aan hoeveel dagen je na je ei zit. KLein verschilletje
Ohja en ik gebruik dus ook altijd die dipsticks en die zijn echt goed genoeg. Met duurdere testen kreeg ik wel eens vals positieve resultaten. Het is alleen positief als jouw streepje even donker is als of donkerder is dan de controlestreep.
Hoi Ladies!! Ik ben brak !! Haha zal dus een beetje traag van begrip zijn En mn ongie is nòg niet doorgezet! Snap er niks van!! Kan dat? Dat je gewoon wat later ongie wordt? Ik ben altijd optijd... Of dat ik een langere .. heb, hoe heet dat ook alweer girls?? Beter een langere dan een korte .. Voor de innesteling.. LF? Of zeg ik nu iets heeel doms? Essie!!!!! hoe is t zwangere?? MayD???hoe is het met jou? Ik heb je lang niet ''gezien''
@ Troel: oooeh ik zou toch even testen hoor !!! gewoon met kv 2 voor 5 euro.. ! weet je gelijk waar je aan toe bent meis
@ CherryBelly: Bedankt voor je uitleg! Helemaal duidelijk nu. Met mij gaat het goed hoor. Ben alleen super moe. Maarja... zal er wel bij horen. Je moet er wat voor over hebben. @ Troel: Je ongi nog niet doorgekomen?!?! Is het dan toch een innestelingsbloeding?!?!?! Hoop dat je snel duidelijk hebt. Misschien heb je een langere cyclus dit keer?! Ik durf het niet te zeggen, maar hier wordt je wel gek van zeg. Met mij gaat het goed hoor. Ben me geestelijk aan het voorbereiden op het tweede gesprek die ik morgen heb. Ik ga ook niks aangeven over m'n zwangerschap. We hebben het vanmiddag aan onze aller beste vrienden verteld. Echt zo leuk. Zij zat gelijk in tranen. Echt lief.
Even een vraag: Hoe komt het dat het per website scheelt op welke datum ik dan uitgerekend ben?! Dat is toch vreemd. Dan ben ik op 2 april uitgerekend en dan weer op 14 april. Wat is het nu?! Waar zit dat verschil. Ik kom ook op 2 april uit.
@essie: dat heb ik ook met cyclussen berekenen en het berekenen van mn nod. De een houdt alleen rekening met standaard LF van 14 dagen en met standaard cyclussen. De ander is iets uitgebreider. Ik zou gewoon je eigen berekening aanhouden meis...totdat je een vk hebt gesproken misschien dat die je beter op weg kunnen helpen
ja ik zou ook gewoon op je eigen berekening afgaan en afwachten wat de echo en de vk zegt ! uiteindelijk komt het goed, en beval je toch wel !
Bedankt lieve dames! Ik heb nu toch maar mijn banner aangepast. Het is gewoon echt zo. Morgen de VK bellen. Ben benieuwd. Wel super spannend allemaal hoe het nu in z'n werk gaat. Allemaal nieuw natuurlijk. Maar eerst morgenochtend het tweede gesprek!! Zou zo gaaf zijn als dit door gaat!!