@ Troel: NEEEEE!!! Is het zo erg? Hoelang was je cyclus dan nu? Wel vol goede moed deze ronde in gaan he? Blijf positief!!! Kop op. Dikke knuffel voor jou meid. Het blijft natuurlijk ***!
@Troel: oh nee meis!! pfff balen zeg Balen dat 't zoveel pijn doet! Sterkte dan meis....lekker jezelf ff in de watten (laten) leggen.
@ Troel: Heb je nog chocola? Ik zou daar lekker van genieten. @ CherryBelly: Ik ben ook benieuwd wanneer we de intake gaan hebben. Ik ga morgenochtend even bellen.
spannend hoor meid! Ben benieuwd of je eigen berekeningen straks overeenkomen met die van de VK of gyn.
@Troel, balen meis!! Lief zijn voor jezelf.. misschien helpt dat qua pijn @essie, ik vind het zo leuk voor jou!! =D
Hoi lieve meiden! Hoe is het met jullie allemaal? Troel: bleghh stom zeg Heftiger dan normaal? Doe maar rustig aan lieverd... Cherry: ging jij morgen nou ook nog testen of niet? Ik ben aan het duimen! Essie: oeh mooie banner! Succes morgen bij je gesprek en ik ben ook benieuwd wat de VK zegt.. En super leuk dat jullie het al aan iedereen gaan vertellen WHAAA Eva: ben je er al achter of het vruchtbaarslijm/eisprong is?Spanned weer hoor deze ronde! Blijevrouw: hoe voel jij je deze ronde? Met mij is alles goed, temp was weer gestegen! Ik dacht eigenlijk dat het wel zou stoppen na 0,3 graden hoger ofzo.. Af en toe een licht steekje in mn buik maar verder niks. Ik ben echt aan t aftellen...
HoiHoi dames Lang geleden dat ik hier geweest ben ja ik weet het haha. Ik ben inmiddels 9 weken en 3 dagen zwanger gaat hard nou zekerzz. Ik heb 3.5 weken daarvan op bed en in het ziekenhuis gelegen zal het ff uitleggen heel verhaal hahaha. Toen ik 6 weekjes was begon in me 'smorgens niet zo lekker te voelen misselijk en bleh ik dacht nou dat hoort er gewoon lekker bij. Ik gewoon naar me werk gegaan en op me werk bleef ik maar spugen toen toch maar naar huis gegaan die dag erna was zaterdag ook de hele dag spugen en spugen zelfs een slokje water kwam er net zo hard weer uit zondag precies hetzelfde verhaal pff alleen plat op de bank liggen hielp. Me vriend zei jij gaat morgen eerst naar de dokter. Ik maandagochtend naar de dokter en zei dat ik niks binnen kon houden en blah blah blah zei mijn urine gecontroleerd op ketonen die waren er niet te zien gelukkig dokter zei ja het hoort erbij dus rustig aan doen. Maandag en dinsdag hetzelfde verhaal dinsdagavond was ik op.Ik kon nie meer nie eens meer lopen energie gewoon helemaal weg pfff wat een drama zeg en niemand kon me helpen op dat moment me vriend woensdagochtend de dokter opgebeld op hoge poten dat er iets gedaan moest worden dokter mij toch weer laten komen en zei ja je hebt misschien toch extreme zwangerschapsbraken ook wel hyperemesis gravidarum (HG)genoemd ja dacht zal wel geef me maar wat. toen zetpillen gekregen hielpen voor 4 dagen en toen begon de ellende weer van voor af aan. ik weer me urine ingeleverd bleek ik dus 4plusjes ketonen te hebben uitgedroogd. Dokter zei ga maar gelijk door naar het ziekenhuis wij daarheen hup gelijk opgenomen pff dacht nee he heb ik weer. Maarja alles voor het kindje 4 dagen aan het infuus gelegen met vocht en vitamines en moest gaan eten en drinken daar ging gelukkig goed dag 4 mocht ik weer naar huis gelukkig. Nu ben ik gelukkig weer aan de beterende hand af en toe 'smorgens misselijk maar daar kan ik meeleven. Echo gehad hartje klopte mooi Ik wil jullie niet bang maken iedere zwangerschap is anders en de gedachten dat je er iets moois voor krijgt geeft je moed en kracht. moest ff me verhaal kwijt... Groetjesss
Wow Zonnetje, wat een heftig verhaal....! Ik ben blij dat je er weer een beetje bovenop bent gekomen. Succes met je zwangerschap verder! x
@ Zonnetje1986: Wow! Pittig zeg. En die stomme huisartsen ook van tegenwoordig. Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig. Ik kan daar ook echt kwaad om worden. GRRRR!!! Gelukkig gaat het nu beter met je en heb je een goed kloppend hartje gehoord van de kleine. Dat maakt al heel veel goed. De tijd vliegt inderdaad voorbij. Doe rustig aan en denk vooral aan jezelf en de kleine. @ Noosa: We gaan het nog niet aan iedereen vertellen hoor. Daar wachten we nog wel even mee totdat we de eerste echo hebben gehad. We hebben het alleen aan de ouders verteld en aan onze beste vrienden. Als ik de ovutesten nu gebruik krijg ik ook een knalstreep te zien. Een ovutest en zwangerschapstes meten toch beide hele andere dingen of niet?
@Noosa: yeps...ik denk wel dat ik morgen ga testen. Ik heb gister dus al een testje gedaan, maar die was negatief. Althans...ik dacht ergens in de vertel een licht streepje te zien, maar denk dat dit een indroogstreepje was. Den nog steeds dat de test morgen ook negatief is hoor Heb even naar je tempkaartje gekeken! Wowww wat een mooie stijging. Mijn temp is een beetje saai...echt 1 rechte lijn hahaha. Maarja zolang het hoog blijft, ben ik blij @Zonnetje: meis wat een verhaal!!!! Ben echt zó blij dat alles goed is gekomen. Stiekem dacht ik dat je niet meer acties was op het forum. Goed om weer van je te horen en doe lekker rustig aan he!! Wel fijn dat je het hartje van je kindje al hebt zien kloppen!! Sterk beebje heb je daar @Esmee: het schijnt dat ovutesten ook reageren op het HCG hormoon van zwangere vrouwen. Andersom (zw.test die LH hormonen oppikt) zou volgens een aantal mensen niet kunnen...anderen zeggen weer van wel.
@ CherryBelly: Ik krijg namelijk bij die ovutesten echte knalstrepen. Heb er nog zat op voorraad, dus kan er nog een paar doen. Pffff.... ben echt zenuwachtig voor morgen. Jij gaat morgen testen? Ik hoop het zo voor je. Ik blijf voor je duimen meid. Spannend!!!
@Essie: dank je meis. Hiet op t forum bij onderwerp ovulatietesten en zwangerschapstesten is er ooit een topic geweest over ovutesten die positief uitslaan bij zwangerschappen. Zal kijken of ik t voor je kan vinden. Ohh en ik blijf nog duimen voor je natuurlijk!!! Spannendddd een tweede gesprek! Hoop zooo dat je t wordt. Maar ja...ze laten je natuurlijk niet zomaar terugkomen
Hier wat topics die over dit onderwerp gaan: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/286425-blijft-ovulatietest-positief-zwangerschap-help.html http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/275339-ovu-test-gebruikt-ipv-zwangerschapstest.html En zo zijn er wel meer te vinden. De meningen zijn erg verdeeld Maar Essie, effe een nieuwsgierig vraagje...waarom wil je weer met een ovutest testen? -x-
Heey meiden, even een vraagje voor een vriendin van mij. Zij is na het stoppen met de pil nog niet ongesteld geworden.. (alleen ontrekkingsbloeding gehad). Weet iemand of de etos zwanger worden pillen ook helpen om je menstruatie op gang te krijgen? Of alleen om het regelmatiger te krijgern? x goldy
Geen idee Goldy, maar een van de andere meiden weet dit vast wel! Ik zelf denk dat t t beste is om even te wachten.. Weet niet of t nou wel zo goed is om daar pillen voor te nemen.. T gebeurt natuurlijk wel vaker dat t even duurt .... Maaaar zo denk ik erover hoor!
Morning ladies! Zal maar meteen met de deur in huis vallen: testje was negatief. Jammer. Denk dus toch dat mn eitje een week later is geweest dan Fertilityfriend zegt. Dus ik wacht het "rustig" af Mn urine was alleen niet zoo geconcentreerd...was best licht. Maarja...op 1 dag overtijd (als ik FF zou geloven) zou ik misschien we iets moeten zien toch @Goldy: ik heb zelf geen ervaring met die etos zwanger worden pillen. Hoor verschillende dingen erover...menstruaties die juist langer wegblijven terwijl dit niet de bedoeling is, maar ook positieve dingen. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Misschien een van de andere dames hier? Succes! -x-
Goedemorgen lieve schatten, Jaja, ik ben weer vroeg wakker. Moet niet gekker worden. @ CherryBelly: Thanks voor alle info. Ik vind het zo leuk om ook bij een ovutest zo'n knalstreep te zien. Daarom doe ik dus zo af en toe ook een ovutest. Vanochtend weer een test gedaan en jahoor 'zwanger'. Dus ik ga vandaag echt bellen naar de VK. Balen dat de test bij jou negatief was. Ik hoop het zo voor je. Zolang je ongi er niet is blijft het wel spannend hoor!! Ik duim zoo voor je. @ Goldy: Ik weet niet of ze zorgen dat je cyclus korter wordt of dat het je menstruatie op gang helpt, maar wat ik je wel graag wil laten weten is dat ik begin juli de etos 'zwanger worden' pillen ben gaan slikken en dat ik nu in 1x zwanger ben. Hoeft natuurlijk niet door de pillen te komen, maar vind het toch ook weer apart dat het gelijk raak is nu ik precies 1 maand die pillen heb geslikt. Ben er nu ook weer gelijk mee gestopt. Slik nu Davitamon compleet mama plus visolie. Ik ben me nu ondertussen aan het voorbereiden op het gesprek van vanochtend. Erg spannend. Maar ik moet positief blijven. Voor de mensen die moeten werken: 'werkse'! Allemaal een fijne dag vandaag.