cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Spannend meid. Het is moeilijk te zeggen waar je vermoeidheid vandaan komt, het kan natuurlijk komen door het vele werken, en de zware diensten, maar hoop natuurlijk dat het een andere oorzaak heeft!

Wanneer ga je testen? Het is jullie zo ontzettend gegund...
    Zal een kaarsje voor je branden.

knuf

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw21: Ja, een nieuwe uitdaging vind ik ook zeker wel leuk. Dus daarom zou ik daarvoor willen gaan.

@ CherryBelly: Ik overleg het hier thuis ook nog wel even goed of ik het moet vertellen van m'n zwangerschap. Wel een rot situatie.

@ Evaa: Ik hoop in oktober bij dat bedrijf te kunnen beginnen. Dus na m'n vakantie. Nu maar hopen dat het bedrijf daarmee akkoord gaat.

@ Bianca88: Super spannend bij jou. Ik hoop het zo voor je. Mijn duimen maken overuren hoor!!!!

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: ik hoop het voor jou ook meis !!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Blijevrouw: Ja ik vind het ook lastig om te bepalen.. Vrijdag zijn mijn 2 weken om, h.a heeft gezegt ik zou na 3 weken pas testen maar weet zelf niet goed wanneer.. Wat zeggen jullie a.s zaterdag? of nog een week wachten?

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: je kan gewoon 2 weken na ei testen toch ! als je je niet meer kan inhouden, zou ik zaterdag gewoon testen hoor ! dan weet je waar je aan toe bent, en als je dan die week nog niet ongi bent, kun je weer testen na een week !
    en dan kan je de kv 2 voor 5 gebruiken, goedkoop, betrouwbaar en gevoelig!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: Ik ben ook niet van het pilletjes slikken hoor, maar 1 paracetamolletje mag gewoon van de HA hoor...

Ik hoop dat het de goede 50 zal zijn aankomend weekend! Ik zou gewoon gaan testen! Het ergste zou een negatieve test kunnen zijn.

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Eva & MayD: Ja jullie hebben gelijk ik test a.s zaterdag gewoon als ik nog niet ongi ben geworden.. Mocht het negatief zijn wat ik wel denk test ik de week erna nog een keer mocht ik nog steeds niet ongi zijn geworden. Is dat weer negatief dan krijg ik die kuur van mijn h.a voor mijn ongi op te wekken.
    Maar hopelijk is dat niet nodig!!

Ben net naar de winkel gesjeest, ik moest en zou chocolade hebben!! Ohh heerlijk ik had zo'n zin in chocolade ineens :S haha...

8. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    licht eraan he, als jij nog een week langer kunt wachten is dat natuurlijk het beste..
    Maar als je 2 weken geleden dan je eisprong gehad hebt, zou je ook a.s. al kunnen testen want dat is dan je "nod".

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: en zo is het ! anders zit je er toch hele tijd aan te denken enzo! ik duim voor je meis!

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @blijevrouw: Ja heb indd 2 weken mijn eisprong gehad, dus dan moet een test indd al werken a.s zaterdag.. Zou Donderdag al kunnen testen maar ik test zaterdag dan heeft mijn man ook vrij, mocht het positief zijn vind ik het wel leuker als we samen de test bekijken ;) Ben benieuwd!

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten

Heb je goed! ik hun het jullie allemaal zo! Nog een paar dagen geduld...

liefs

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ik zou denk ik 2 weken na je eisprong doen.

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: hey meis! Ik zou (zoals de anderen ook zeggen) 2 weken aanhouden ;)
    Misschien kunnen we wel op dezelfde dag testen ;) althans...als mn ongi nog niet is doorgekomen.

Pff meiden ben sinds vlak voor de lunch een beetje misselijk...beetje sluimerend. En heb achterin mn keel een vreemde smaak die ik niet wegkrijg...wat ik ook eet of doe. Heb t gevoel dat ik een griepje ga krijgen (alweer hahaha)

-x-

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Cherry: Ik hoop dat we beiden positief mogen testen lieverd! Wanneer wil je gaan testen? Ik zaterdag. Dat is 2 weken na mijn eisprong dus dan kan het indd wel.
    Misschien wel een goed teken dat je misselijk bent??? Wel vervelend van die smaak in je keel hmm.. hopelijk voel je je gauw wat beter en dat het maar geen griepje zal zijn ;)..

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooo werkdag 1 zit er weer op :D

Essie: datjij dat ook hebt 's nachts..zou bijna willen zeggen:toeval bestaat niet.

Maar laat ik er nog maar wel even van uit gaan dat het toevallig is. Heb wat meer gerommel in buik en steekjes in lies. Zag ook vanmiddag dat ik allemaal pukkeltjes achtig op mn tepels heb..Maarja weet ook niet of ik dat normaal heb of dat het sinds kort is...
    Pff hoop vage dingen die je toch altijd weer in onzekerheid brengen. Ben er ook nog niet overuit wanneer ik ga testen. Ga nl van hetweekend met een vriendin weg. Eigenlijk wilde ik zondagochtend testen maarja dan ben ik er dus niet. Maandag moeten mn vriend en ik allebei weer werken dus dan vind ik het eigenlijk niet fijn om te testen. Ik neig nu naar vrijdagochtend (ben ik iig vrij) maarja...dat is wel 2 dagen voor mn NOD. Maarja, dan denk ik weer..Essie heeft ook 4 dagen voor NOD positief getest. Gelukkig heb ik nog ff om er over te denken haha.

Zo zie je maar Bianc..ik zit ook te twijfelen wanneer ik een test ga doen.
    Ben in ieder geval ook wel aan het duimen voor jou!

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Je ongi nog niet doorgekomen joh? WAUW! Wel irritant he die onzekerheid. Hoop zooo dat het raak is.

Ik ga vanaf volgende week aan de slag op payrollbasis. En dan volgende maand op vakantie en dan in oktober een halfjaarcontract bij dat bedrijf. Durf nog niet te juichen, want hoor morgen of dit ook echt doorgaat allemaal.
    Dit was zijn voorstel en heb daarop akkoord gegeven.

Is het trouwens zo dat het er nu zo uit ziet in mijn buik?

Hoe kan dat zo snel? Ik heb pas op dag 28 mijn eisprong gehad en zit vandaag op dag 43. Vandaag 1 dag overtijd.

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Haha... ik weet niet of dat een zwangerschapsachtig iets is?! Haha... heb het wel vaker met warmer weer. Maar weet nu ook niet of het door het weer kwam.
    Ik heb inderdaad 4 dagen voor NOD getest. En toen was het wel een licht streepje of kruisje. En ze werden steeds donkerder. :D
    Heb al zoveel testen versleten. Morgenochtend weer 1.
    Maar ik hoop gewoon dat je zwanger bent. Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden natuurlijk en dat snap ik wel dat je dat ook denkt. Puur zelfbescherming. :)

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa: Ik duim ook voor jou hoor meissie!!!
    Ja ik heb dat ook steeds dat gerommel en die steekjes, veel last van lage rugpijn en moe zijn, vorige week veel last van hoofdpijn maar daar heb ik nu geen last meer van gelukkig. Het brengt je indd in onzekerheid en gaat weer vanalles denken zou het.. zou het niet.. Ik zou gewoon vrijdagochtend testen meis, mocht het negatief zijn, zou ik de week erop nog eens testen..
    Het ligt eraan hoeveel HCG je lichaam heeft ;) ben echt benieuwd!!
    Op welke dag zit je nu van je cyclus?

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Lieverds ik ben er morgenmiddag weer, ik ga weer werken =(
    Fijne avond nog xxx knuffel

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh lief van je Bianca!

Ik zit op 8dpo...cyclus dag 66..:O Time flies zullen we maar zegen.

Werkse! xx

Deel Deze Pagina