cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Lieve meiden! Veel klusplezier!! ;) Tot morgen weer!! :D;)

xx

2. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even snel :) Ben net thuis van een vriendin, heb bij gelezen maar even geen tijd/zin om te reageren haha.
    Slaap lekker en tot morgen!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Jullie zullen allemaal wel slapen nu.
    Wilde ff melden dat mn ovu test nog niet posi was.

Sweet dreams allemaal!

-x- CherryBelly

4. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Cherry! Ik zit in dezelfde situatie, mijn streepje was nu gewoon helemaal weg :S Zou het dan toch kunnen zijn dat we ons ei al hebben gehad?

Wat een gedoe, baby's maken! ;)

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen iedereen!

@Leeuw: hmmm ja dat zou heel goed kunnen. Maar ik hou nog een klein beetje hoop. Als ik weer een cyclus van 34 dagen heb, kan het zijn dat ik mn ei rond aanstaande woensdag pas heb. Bij mij blijven de streepjes wel duidelijk zichtbaar, maar echt donker zijn ze niet geweest.
    Tja er zit niets anders op dan wachten...en nog eens wachten....en....nou ja denk dat t duidelijk is hahaha.

Wachten dan maar ;)

Heb best een onrustige nacht gehad, kon niet goed slapen :(
    -x-

6. Troel

Troel Niet meer actief

He lieve meiden!

Balen!! Hebben jullie wel al vruchtbaarslijm? Ik noem t zelf altijd een ´propje´... Beetje gek praatje ;) Hoort erbij!!:D:D Vaak als die eruit is is t t beste om te klussen! Dan staat t eitje klaar... als t goed is)

Hier nog niet ongesteld... Maar denk dat t eraan zit te komen.. Ik voel het zeg maar van heel ver al aankomen... Ben met beide blij! ;) Nog heeel even afwachten! En als ik t vandaag of morgen word is mn cyclus ook wat langer wat natuurlijk ook beter is!

xx

7. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog even op m'n testjes gekeken en er staan toch nog wel lichte streepjes op allemaal, dus ik denk dat m'n ei nog moet komen. Zondag en maandag opeens wel last van vruchtbaar slijm en vandaag weer niet. Pff ik raak zo in de war van alles! Hoopte ook dat mijn cyclus iets korter zou zijn deze ronde maar ik ben dus bang dat ik weer richting de 35 dagen ga.

Sorry voor even het gezeur, nu weer koppie omhoog en lekker door blijven gaan :D

Troel, zou fijn zijn als je ongie eraan zou komen (of dat hij uitblijft voor een positieve test natuurlijk!) Zo weet je weer even waar je aan toe bent.

Cherry, hoe is het met jou?

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Troel: hoop dat je snel duidelijkheid hebt. We gaan natuurlijk duimen voor een posi test, maar in onzekerheid blijven is ook niet niks. Dus kan me voorstellen dat je met beide blij bent ;)

@Leeuw: door blijven testen hoor meid. We moeten onze ei niet missen hihihi. Ik heb ook de hele tijd al vage streepjes op mijn testen gehad. Soms leken ze donkerder dan normaal.....tot vandaag.
    Heb getest en deze is toch echt aanzienlijk duidelijker dan derest. (zie foto's)
    Nog niet helemaal positief, maar denk dat ie morgen wel posi moet zijn ;)
    Heb ook vruchtbaar slijm....rekbaar.
    Dus het is zo ver!! :D

-x-
    hier is de test van gisteren....heeeel vaag streepje zoals voorgaande dagen

hier is de test van vandaag...meteen een stuk duidelijker! :D

9. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Jaa gelukkig maar voor je! :) Mijn testjes zitten tussen die 2 in..linkerkant van de test was ook donkerder dan de rest maar nog steeds licht.

Wat fijn voor je Cherry, hopen dat hij morgen knalt en dan aan de slag!

Las trouwens dat je als je positieftest je niet zeker een eisprong hoeft te hebben...Om het allemaal maar makkelijk te maken haha.

10. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    hahaha tja dat heb ik helaas ook gehoord :s Dus hoe dan ook is het denk ik maar gewoon proberen en hopen en wachten.
    Ze zeggen volgens mij wel dat als je temp ineens omhoog schiet, je je eisprong wel zeker hebt gehad.
    Ben ook aan het tempen....gewoon voor mezelf. Dus ben benieuwd.

Aan de klus dan maar....:)

11. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm misschien dat ik me nu ook al moet gaan tempen dan, kan niks kwaad in ieder geval.

Gaan jullie nog wat doen vanavond? Ik duik lekker op de bank met Grey's Anatomy dvd :)

12. Troel

Troel Niet meer actief

Veel klusplezierr!! ;)

13. Troel

Troel Niet meer actief

Lekker chillen met manlief! Hou ervan!

Fijne avond meiden!!!

14. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook Troel, mijn vriendje heeft het druk druk druk deze week 's avonds dus het is me myself and I, gelukkig hebben we de nachten nog :p hahah

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    #415 CherryBelly, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
    Nee inderdaad..... ik ben ook pas net een week begonnen met tempen. Vind het niet fijn om tijdens mijn ongi te tempen en wist daarna niet zeker of ik het wel wilde gaan doen. Toch maar besloten het te proberen.

Ladies ik ga ook effe lekker bankhangen met mijn hubby.
    Zometeen Glee op tv....dat wil ik niet missen ;) hahaha

Tot morgen ladies!

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heeey Meiden,

Had ik net via mijn gsm een heel verhaal getypt, was ineens alles weg ..
    Maar weer opnieuw typen haha, voor zekerheid toch maar ff de laptop gepakt ;)..

Heb weer ff alles terug gelezen, veel meiden zijn op hun ei aan het wachten of op hun 1e ongi andere kunnen bijna testen! Spannend allemaal!!!

Hier zelf is niets nieuws, als ik vanuit een 28 daagse cyclus uitga dan zou ik afgelopen weekend mijn ei hebben gehad, maar heb niets gevoeld, wel geklusd, dus zou hij er toch zijn geweest....
    Ik vind het lastig om te bepalen wanneer mijn ei dan zou komen, want als ik weer een 46 daage cyclus krijg dan duurt het nog wel ff eer mijn ei komt :(..
    Wel klussen we veel meer dan in de 1e maand, manlief gaat er nu meer voor.. Hij had in de 1e maand zoiets van als het zo is dan is het zo, we zien het wel..
    Maar nu wilt hij er toch echt voor gaan, echt lief :D haha..

Ik heb me ook laten pendelen, ik heb meteen antwoord gekregen echter? Via zoeken en dan pendelen ingetypt.
    Ben eens benieuwd welke zal uitkomen ;).. Ik ben wel een bijgelovige wat dat betreft haha..
    Een zegt April - jongen en een andere zegt Mei - meisje..
    Hoop dat ze gelijk hebben, dan is het al gauw ;)..
    Maar we wachten gewoon af..

Ik ben deze week niet zoveel actief op het internet, maar zodra ik ff tijd heb kom ik meteen ff krabbelen hier ;)..

Wij gaan zo nog ff lekker met de hondjes een blok om & dan tv in bed kijken en dan heerlijk slapen (klussen)..:p

Fijne avond allemaal en alvast welterusten..

xxxx

17. Troel

Troel Niet meer actief

@ leeuw; Is soms ook wel eens lekker hè? ... En inderdaad, dan zijn de nachten weer zo lekker handig!!:p Heeel goed! Ik vind het zo leuk om elkaar zo te volgen, helemaal omdat we in t zelfde schuitje zitten.. Ben zoo benieuwd wie er straks een posi test in handen heeft!!! :)

@ Cherry: Hihihi ik zag dat we allebei al een nieuwe member voor dit topic gespot hebben! Goed bezig!! Hoe is het? Je hebt je eitje waarschijnlijk!! :) Klussen meid!

@ Bianca: Erg is dat hè? Als je een heel verhaal hebt en t dan ineens weg is!!? Enne goed geslapen? .... ;););)

@ All: Pfffff meiden!! Ik ben nòg niet ongesteld geworden..... Begint wel een beetje tè spannend te worden.... Wat wordt het!!

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hier ook nog geen ongi.. spannend he troel

19. Troel

Troel Niet meer actief

:) Veeeel te spannend!!! T kan 2 kanten op bij mij... Of mijn cyclus is nog niet helemaal wat t moet zijn of ik ben zwanger... Wel heel snel dan want ben pas 2 mndn gestopt. :D En jij? :)

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Heyy ladies!

Vandaag of morgen waarschijnlijk mijn ei ja ;) hahaha spannend hoor.
    Dus heb een date met mn mannetje vanavond ;)

@Bianca: spannend he die pendeld! Ik zag bij jou iemand staan die ik nog niet heb gevraagd, dus heb ff gelijk een berichtje gestuurd hihihi.

@Troel: meid wat knap dat je kan wachten met testen! Ik denk dat jij misschien wel onze eerste posi tester kan zijn ;) hihihi ;)

Pfff heb weer lentekriebels ;)

Of zijn het ei-kriebels? Hahaha

-x-

Deel Deze Pagina