cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ik laat mijn banner zo gewoon staan en dan merk ik het vanzelf wel. ;) Wel super spannend hoor. Maar ik merk er nog weinig van.
    Jij lekker je rust genomen vandaag?

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik ben moe van mn eerste dag weer werken en heb een zere rug. Ga dus lekker douchen en in bed n boek lezen.
    Ik zal wel op mn telefoon hier kijken maar niet reageren denk ik dus voor nu:

Welterusten lieverds! xx

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Slaap lekker!! Heerlijk om zo vroeg naar bed te gaan. Ik ga dat denk ik ook maar lekker doen.

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor de antwoorden!

Voor de meiden die al zwanger zijn, gefeliciteerd!
    En voor de rest, hoop dat het snel raak mag zijn!

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Theeleutje, luister naar je gevoel!
    Het is extra dubbel, maar je eerste zwangerschap vergeet je niet.
    Ik hoor indd heel vaak dat vrouwen na een miskraam snel weer zwanger zijn, en hoop dat dit ook voor jullie zo mag zijn.

Knuf.

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: ik ben het eens met blijevrouw: luister naar je gevoel, naar wat he hart je zegt meid!

7. Troel

Troel Niet meer actief

Woooow 8 pagina's terug gelezen!! :D:D Heerlijke kletskousen!

Okeee.... Essie!! Je gaat goehoed!!!! Een baan!!!!? Ben zoo blij voor je! Weet je nog dat ik zei dat alles goed komt? Nou, nu is dat moment dat ik bedoelde! ;);) Het is je zoooooooooooo gegund! Echt grappig dit, ik ben ècht zoo oprecht blij voor je!! Ik 'ken' je niet eens!!

Bianca: Meis! Wat spannend,, Pfff misschien ben je wel zwanger.. Oooooh het moet!!!!! Het moet! Ik zou als ik jou was testen wanneer je echt NOD hebt.. Zodat je niet te vroeg bent en alsnog in een soort van onzekerheid zit! Zo denk ik erover! :D:D Ik duim ik duim lief!!!!!

Voor de andere schatten! Het is zoo veel om overal op te reageren maar jullie zijn lief! En ik hoop dat we gauw n kleintje verwachten.... :D:D

kusss!!!!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @thee: ik zou er gewoon voor gaan meis, doe wat je gevoel zegt en waar jullie jullie goed bij voelen. Xx komt allemaal goed meis

@troel: dat is het hem net ik weet niet wanneer mijn nod is, ben al 4maand niet ongi geweest vandaar.. Ik test gewoon 2weken na mijn eisprong en dan kom ik op vrijdag uit.. ;)

Ik ga slapen, xxx truste

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik kan niet meer slapen na tempen...hij is weer gestegen! Wordt er zenuwachtig van...ik kan natuurlijk ook gewoon nog ongesteld worden maar het voelt eng goed...vorige ronde kreeg ik rond dpo 8 of 9 mijn menstruatie en vandaag is dpo 9 en kijk: 36,9...Pff ontspan...durf en mag het nog niet denken...maar gevoel en verstand spreken elkaar tegen! Haha x

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit..ga net naar de wc en heb wat bruin slijm :(..ik neem mijn woorden van net terug..

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ah, gassie! Hopen dat het toch niet doorzet!

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik kan zo weinig, dus ik moet de rust wel nemen...

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies!!
    Hoe ist hier?
    Woww wat hebben jullie veel gekletst! Hahaha.

@thee: meis jullie moeten doen waar jullie je samen goed bij voelen. Ik vind ht erg moeilijk voor te stellen hoe je je voelt, lijkt me eer moeilijke periode voor je :(
    *knuffel* voor jou!

@essie: ik gok ook op 4 wk en 2dg ongeveer ;) wel spannend zo'n intake ;)

Hier ben ik toch weer eigenwijs geweest :)
    Na gister een hele dag misselijk te zijn geweest, ben ik om 20:30uur ongeveer in slaap gevallen hahaha. Ben nu nog wel een beetje misselijk.
    Dus ik dacht ik doe eens een testje!
    En ja...nu zie ik toch echt een lichtroze streep. Die verscheen al binnen 3 minuten en is niet meer weggetrokken!
    Dus ja...en nu? Ik denk dus zelf dat ik op 8dpo zit dus er kan nog van alles mis gaan of het kan een vals posi test zijn. Hoe dan ook...dit vind ik erg spannend! Mn temp is ook nog steeds hoog!
    Zal proberen een foto te plaatsen, maar denk dat dit forum m zodanig zal verkleinen dat er niet veel zichtbaar is.

Begin t nu toch wel erg spannend te vinden, maar ik probeer me in te houden. Er kan nog van alles gebeuren! ;)

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @noosa: meid wat maak je t spannend!! Ik hoop niet dat het bruine slijm van een ongi is! En je temp is nog steeds hoog dus dat is goed!! :D

Ladies het plaatsen van een foto van mijn testje lukt hier niet. Ik zal vanavond eens kijken of t lukt...als ik niet als een blok in slaap val hahaha.

-x-

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Cher :D Het klinkt goed iig! Ik ben benieuwd naar je foto!!

Ik heb echt mn hoop laten varen, krijg wat meer pukkeltjes (ook bij sleutelbeen/borst), en zere rug vna gister is er nog steeds dus dat zal ook wel van mn ongi komen.
    Ik heb n zoiets van: als ik niet zwanger ben moet mn ongi toch nog ff op zich laten wachten. Anders heb ik weer een korte LF.
    Blegh ben er gewoon beetje down van..het idee dat ik straks weer 60 dagen moet wachten op een nieuwe kans :(

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    8 dpo??? volgens FF zit je op 15 dpo?!

Welke test heb je gedaan? Ik testte eerst ook licht met KV 2v5, maar de dag erna was het al stukken duidelijker... hoehoe spannend...

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien ook niet... laat het gewoon op je afkomen. Het komt zoals het komt, kun je niets aan doen...

18. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @MayD: ja was een kruidvat 2v5. Ik ga er zelf vanuit dat mn eitje op dag 30 is geweest, vanwegen die duidelijke stijging ;) hahaha. En anders word ik erg nerveus. Pfff meiden...ik heb geen kv testjes meer...alleen die goedkope. Daarop was haast niets te zien. Ik kan op zn vroegst morgen of donderdag een kv testje kopen. Spannendddd!! Was vanmorgen weer misselijk...maar na t eten ist een beetje over gegaan.

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Wauwwwie!!! Super spannend!!! Ben nieuwsgierig naar je foto!! Duim voor je!!

@ Noosa: Bij jou ook zo spannend!! Denk aan je en hoop zoo dat je geen volgende ronde in hoeft!!

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Hahaha!! Ik ben zeker niet vergeten wat je zei. Vandaag krijg ik het van het bedrijf te horen of het ook echt allemaal door gaat! Erg spannend!! Zou zo lekker zijn!! Dan is er al een groot deel spanning en stress weg! Hihi!
    Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina